Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 44,62 | 11.155 | 250 | 43,90 | 44,50 | 0,45% |
Kupuju dionice za novce od svih dioničara i dijele sebi. Perpetuum mobile
Snupy, ajde prosvijetli nas koji tip brodova imaju
5 Panamaxa koji su im 4 komada u dogorocnom najmu i 1 u kratkotrajnom najmu
5 Supramaxa od kojih im je jedan na suhom doku(ugradnja Bwts.a)
2 Hendija jedan na doku a drugi kratkotrajni najam
BE je cca oko 12 000 dolara pa ti racunaj zaradu na ovim cijenama vozarina
Sprema se recesija širih razmjera, Dax je u padu, Nasdaq također, kao i brodar GOGL u Oslo-u, kao i DSX u USA, pa ne znam što kakav se polet ovdje očekuje. Jedina svjetla točka, ako se tako može nazvati je što Trezor ovdje drži cijenu da ne potone, ali i vjerojatno otkupljuje nazad dionice koje su ionako podijelili menađerima.
Da, budući drastični pad potražnje svakako ide na ruku svima. Čitaj Kina i kejpovi ove godine..
Upravo suprotno. Rast BDI je u pozitivnoj korelaciji sa rastom svjetskog Gospa. Znači recesija znači BDI ide jako dolje.
Ja se jedino nadam kratkoj i brzoj recesiji pa će i oporavak brodara biti brz.
ja neznam tko je ovdje lud ti ili ja odgovori mi dali Atpl ima Capove ako neznas nema dalje sta se deseva u recesiji ljudi su u strahu manje se kupuju stanovi auti roba siroke potrosnje ali raste konzumacija hrane poradi same kolektivne depresije a sta nasa Atpl ima 4 supra maxa i 2 hendya na kratkorocnom najmu a ti isti prevoze najcesce grain,wheat pa me nece cuditi da za 2 mjeseca cijena Supramaxa bude na 25 000 po danu a Hendya 20 000-22000 pogotovo kad su rusi nepredvidi svaka vlada ce nastojati stvoriti zalihe hrane.Sto se Panamaxa tice oni su i ovako kod rusa u dugorocnom najmu i prevoze ugalj u Kinu jer Rusija nudi najjeftiniji ugalj koji Kinezi obilato koroste sa ogromnim discauntom
Vozarine malih brodova prate capeove sa malim odmakom.
Ne postoji mogućnost da capeovi voze prazni, a supre voze po ludim vozarinama.
I capeovi mogu prevoziti žito.
Capovi nemogu na sve terminale kao supre i imaju ogranicanja poradi opreme zbog gaza a to da supre moraju pratiti Capove to je prosla svrsena prica kao i sama ciklicnost vozarina imate primjer ove godine kad su najvise vozarine ostvarivane u 1Q i pocetkom 2Q tako ocekujem da ce 4 Q biti znatno bolji od tradicionalno najvisega 3Q
Crnilo je takvo da je BDI upravo narastao za 5,5 %. A tko malo ozbiljnije prati, vidi da mu je trend rasta sad već podosta dana i dana. U 16 trgovinskih dana narastao je sa 1002 na 1816 bodova. Nije zanemarivo. 🙂
Istina, čudna situacija, BDI raste, a strani brodari padaju.
Uskoro stiže zima i sezoonski pad vozarina, pa vjerujem
da zato padaju prije vremena. Prošle godine, poslije dana
mrtvih je ATPL drastično pala, pa ćemo vidjeti kako će to biti
ove godine pred ovu dugu i hladnu zimu koja slijedi..