ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.04.2024. u 16:38
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,83
30.801
687
43,70
45,20
-1,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

lose je podijeliti bijednih 60 kn po dionici ali je dobro podijeliti po 1500 dionica “zasluznim” igracima….

Trezor i dalje kupuje i umjetno održava cijenu, a koliko vidim danas će vani opet biti veselo i DSX bi se mogla približiti 4$. Death Cross na mjesečnom grafu na velikoj većini stranih brodara. Na Braemaru se također crveni, ali ok, valjda je većina ovdje još uvijek optimistična, kao i općenito na ZSE.

 

https://www.braemarscreen.com/

 

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Hm, evo i predviđanja za sutrašnje vozarine

 

Freight futures am update

Capesize down 3%

Panamax down 3%

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

I tako malo po malo i ode danas DSX -7% na 3,92$

Life all comes down to a few moments. This is one of them.





BudFox3, 26.09.2022. u 14:16



Trezor i dalje kupuje i umjetno održava cijenu, a koliko vidim danas će vani opet biti veselo i DSX bi se mogla približiti 4$. Death Cross na mjesečnom grafu na velikoj većini stranih brodara. Na Braemaru se također crveni, ali ok, valjda je većina ovdje još uvijek optimistična, kao i općenito na ZSE.

 

https://www.braemarscreen.com/

 



 

trezor sapuna dasku a kad prestane manipulirati cijenom, a i nakon srijede i prava na stjecanje dividende a gledajući brodare vani, ode ovo na brutalni la pa-pa……slično je bilo i na 500+++ kad se ignorirao veliki pad brodara vanipa je svejedno naknadno pala pala ispod 400…….ovo je market sa posebnim potrebama ali prije ili kasnije, više ili manje, stigne tamo gdje treba…….

Jefferies has downgraded the recommendation for the Golden Ocean Group share from “buy” to “hold” and lowered the price target from $14 to $10

[i]Freedom' just another word for nothing left to lose[/i]

izašla je obavijest da je atpl danas kupila 100 dionica…..kupuje se sve manje i sve tanje ali i dalje neodgovorno prema kapitalu firme……jel za pretpostavti je da je tih 100 kupljeno po asku po najvišoj cijeni danas od 435 kn i mislim da su jedini danas kupovali po toj cijeni……6 kn više od prosječne cijene i 11 više od zadnje cijene……cca 7500 dionica nedavno stećenih preplaćeno je na sličan našin kao danas, s obzirom na uvjete ne tržištu….. iznos na ručunu firme nepotrebno je manji……najgore od svega je, što je kupnja, vjerovatno samo iz razloga kao bi uprava nagodinu sebi podjelila dionice pa se za cijenu ne pita a kapital firme se smanjuje…….u odnosu na kretanje cijena brodara vani u  zadnje vrijeme, dionica je jako precijenjena……..

Cijena je umjetno dobra, mnogi su izasli i ocekuju pad da uskoce i uberu 2 dividende ali jednostavno ne ide. Draga upravo izbacite sve uljeze i samo kupujte… Love ima samo udarajte, izvanredna divka jos tzv. Bozicnica🙃📈

ima love sve dok je jednom ne bude i/ili bude bitno manje……dijelom zbog lošijeg outlloka i več sad bitno lošijih vozarina koje će uskoro u q1 2023 vjerovatno pasti ispod break evena ako ne i ranije i voziti će tada na spotu s gubitkom, dijelom jel se lovom razbacuje za kupnje trezora kako bi se djelilo upravi nagodinu i tako se smanjuje potencijal za veču dividendu nagodinu ako je i bude, jel ako se uvjeti u dry bulku još pogoršaju i sljedeća godina bude mršava vjerovatno će dionićari ostari kratkih rukava, uprava dobiti dionice a ovogodišnja dobit otići u financiranje batale, otplatu dugova, nove brodove a ako neki stari brod još budu i prodavali dobit će bitno manje nego da su već prodali jel cijene brodova rapidno padaju ……zakasnila ekipa na sve osim na žurnu kupovinu dionica dok se ima…….kad vidimo u kojim uvjetima  javno kupuju odmah znamo kako troše na ono što nije za javnost…….a na skupštini prodali dojam dobrog gospodara…….

firma je u bitno bojoj poziciji nego 2010 ocete od malog orderbooka pa do stanja kesa na racunu i malog duga osobno ocekujem znatniji odbijanac i rast BDI do 3000 bodova do kraja godine cujemo se krajem godine pa cemo vidjeti tko je upravu.Inace Atpl je firma koja sektorski skoro pa da ima najmanji dug u bransi

što znaći manji orderbook ako nema dovoljno potražnje ni za isplativo poslovanje postojećih brodova?……to je prića za naivne ako stvari krenu loše……..manji orderbook dolazi do “izražaja” samo ako se uvjeti bitno poboljšaju a predviđanja za povečanjem demanda u tonaži NEMA……..što znaći da bi samo bitno povečanje milja  moglo pomoći a iovako je extended…….povečanje milja imamo ali zato povećanje vozarina nemamo…….i nek se još i milje smanje a vozarine su ionako manje bez obzira na povečanje milja i što onda imamo?……pa nisu ovi “dry bulk brodari” baš tako mutavi da bacaju dionice jel slijedi pad isto kao što nisu bili ni kada su pumpali gore kad su znali da slijedi rast……potencijal pada dionice u kunama u odnosu na te zlatne godine je manji jel sad nema “dovoljno kuna” za takav pad ali o postotcima bi mogli razgovarati ako stvari krenu po zlu………if, if strategija radi, ostalo je trla baba lan da joj prođe dan..

koliko ja znam Handy i Supre vecinom prevoze hranu tj wheat,grain jesti se mora ili mozda po vasem gospon Hugh nemora pogledajte zasto Supre imaju dobru cijenu spota(Susa je ubila prinose diljem zemlje a poradi najva Nuklernog rata do kojeg nece doci vlade drzava nastoje osigurati hranu za svoj narod.Tu demand neizostaje a suplaya ima u Rusiji za cijeli svijet oko 100 mil tona zitarica za izvesti) Sto se Panamaxa tice one su briga Rusa jer su na dugorocnom najmu i nemgu voziti ispod 12 000 s tim da im je BE 3000-4000 dolara ja tu pricam o Panamaxima koji prevoze ugljen iz Rusije u Kinu

@snupy

Vec neko vrijeme pises o tom jaki niskom BE za te ruske brodove i pises da su ti brodovi u bareboat charteru, i vidim da te nitko ne ispravlja.

.

To nije tocno. Ti brodovi su u obicnom time charteru i BE im je isti kao i svim drugim njihovim brodovima, 11.500 -12.000 USD – napamet pisem ove cifre, ne pratim detaljno poslovanje ATPL pa ne znam tocno u decimalu koji su svjezi podaci, neka me netko slobodno ispravi.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

snupy, 27.09.2022. u 07:05

koliko ja znam Handy i Supre vecinom prevoze hranu tj wheat,grain jesti se mora ili mozda po vasem gospon Hugh nemora pogledajte zasto Supre imaju dobru cijenu spota(Susa je ubila prinose diljem zemlje a poradi najva Nuklernog rata do kojeg nece doci vlade drzava nastoje osigurati hranu za svoj narod.Tu demand neizostaje a suplaya ima u Rusiji za cijeli svijet oko 100 mil tona zitarica za izvesti) Sto se Panamaxa tice one su briga Rusa jer su na dugorocnom najmu i nemgu voziti ispod 12 000 s tim da im je BE 3000-4000 dolara ja tu pricam o Panamaxima koji prevoze ugljen iz Rusije u Kinu

Nemojte se puno oslanjati na te argumente “prevoze grain, a jesti se mora”. Kada cujem te price me odmah pocne panika hvatati jer mi je jasno da je voda dosla do grla.

.

Naravno da ce i dalje prevoziti zitarice i ostalo, prevozili su to i u periodu 2008 pa do jucer, a znamo kakve su bile vozarine i kolike su gubitke brodari u tom periodu skupili.

.

Stvar je jednostavna i cesto se plasticno ovako pojasnjava – ako imamo 99 brodova i 100 tereta za prevesti, cijena vozarina raste, a ako je obrnuto – 100 brodova i 99 tereta za prevesti, vozarine padaju. Primijeti da cijelo to vrijeme brodovi nekog vraga prevoze, samo je pitanje po kojim vozarinama.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Svima je ovdje jasno da bi cijena dionice bila puno niža da se trezor nije uključio u ulogu Market Makera, ali pitanje je dokle će tako moći, jer tek stiže “hladniji” dio godine, a i krediti se moraju vraćati, a ne voditi brigu samo o cijeni dionice na burzi i koliko će dionica dodijeliti sami sebi. Ne bih se štel mešat u gornju raspravu, ali oni stalno prevoze neke terete, samo je pitanje da li to rade s dobiti ili bez iste, a kako stvari trenutno izgledaju, zbog recesije će morati sve više prevoziti, a sve manje zarađivati, a možda čak i završiti u gubitku. Definicija recesije ide nekako ovako: radiš puno više nego prije, a zarađuješ puno manje, a dosta često posluješ i sa gubitkom. Promatrajmo i dalje!

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

New Report

Close