ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.04.2024. u 20:03
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,68
40.879
915
43,70
45,00
1,35%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ovo je jedna od najboljih firmi u Hrvatskoj. a vodeća među brodarima. Izvješće je argument.
Pozdrav

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

Ako pratiš malo brodarski sektor vidjet ćeš da su vozarine pale sa 32.000 $ na 12.000 $ po danu ( Baltic dry index BDI ). A to će se debelo vidjeti na izvješću ove godine.

I sa tom cijenom vozarina sasvim dobro posluju, uz ostale biznise.
Pozdrav

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

Moram ispraviti znanca, jednogodišnje vozarine su za panamaxe 16500 $
za Handymaxe (koji su manji)17000$.
Ja sam očekivao peak zbog gomilanja zaliha Kineza prije poskupljenje željezne rude, onda rupu u ljeto uz povećanu aktivnost u brodskim rezalištima. Novi peak u jesen-zimu.
Nažalost pregovori Kineza sa većim rudnicima su zapeli i prešli su prijelomni datum 01.04 kada idu nove cijene. Za sada najbolje stoji Handymax sektor u kojem ima JDPL svoje brodove.

Shogun jel može onaj odgovor na pitanje s teme TNPL ?

Nisam još računao NAV vanjskih firmi, znam da su se prije tržile oko te vrijednosti npr. GMR, od kada sam ja gledao došlo je do malog rasta tankera, a do pada brodova za sipke terete. Pošto je TNPL u oba dva segmenta prisutna Nav se nije bitno promijenio. Dok kod ATPL je vrijednost brodova pala za 30% i sada je u oporavku. Planiram preko vikenda izračunati.
Inače Frontline na koji su se pozivali u PD-u je doživio porast od cca 8% u dva dana zbog očekivanog porasta cijena prijevoza. Također se očekuje povećanje zalihe nafte od većine država zbog prijetnje sa Iranom i mogućem rastu cijene preko 80$ dolara za barel.

OK hvala pa ako se sjetiš pošalji mi na privat ili stavi na temu TNPL

Što se ATPL tiče, očito da se drži oko 800kn, neznam dali je to stvar fondova. Treba gledati da ova firma za razliku od većine onih koje kotiraju na američkim burzama nema većinskog vlasnika i to upravu čini nervoznom i ranjivom na pitanje cijene na burzi. Imam osjećaj da kada bi kupac htjeo mogao bi popriličnu količinu akumulirati na ovim razinama. Mislim da se njena NAV vrijednost nalazi između 850 i 950 kn bez hotela i aviona.
Pozitivna je stvar riješavanje Plive i dodatni priljev cash-a na tržište, a ovo je jedna od likvidnijih dionica. Za veći rast treba čekati porast na tržištu polovnih brodova, za čiji peak su najviše zaslužni Grci koji su mahnito kupovali na tržištu prošle godine ne pitajući cijenu, a puni love od svojih IPO-a na američkim tržištima.

nekako mi se čini da se kupnja na ATPL priprema za loše izvješće, inače koliko sam bacio oko vani našao sam jedino Golden ocean group sa citiram “vrlo dobrim izvješćem”. Inače najveći pojedinačni vlasnik istodobno je vlasnik Frontlinea (tankeri) i dokupljivao je dionice tijekom zadnjih mjeseci.

Neko očito akumulira na ovim cijenama, kupnja se odvija barem jednom tjedno u većim količinama a ostale dane prosječne 2000 tisuće.
To mi govori da cijena može samo na više kao što se i do sada događalo u zadnjih godinu dana.
Scenario kupnje je nepromijenjen i predvidljiv, kad se nakupi dovoljno količine onda se to lijepo pokupi do određene više cijene, zatim slijedi period polagane kupnje pa sve iznova.
Vrlo je blizak i veći pomak.
Pozdrav

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

Petak je pad cijene uz velik promet, prodavači su nervozni jer očekuju daljni pad cijene na lošijem izvješću, ja osobno isto očekujem testiranje 800 kn i nakon neg. pritiska stabiliziranje cijene. Dosta sam siguran da je netko za ATPL skuplja dionice, obzirom da su veliki prometi a nema novih institualaca. Baš me zanima kako će se slijedeći tjedan ponašati ova dionica, pritisak na prodaji je velik. Nadam se da će TNPLneće na isti dan objaviti svoje izvješće. Također lošije vozarine na Panamaxima mogu dodatno kompezirati veće vozarine na manjim brodovima.
Zadnji kvartal u 2005-oj je bio lošiji zbog turizma i remonta brodova (dokiranje).

Kupnja je apsorbirala pojačanu prodaju nakon par dana maloga prometa, a cijena se nije promijenila i dalje stoji u uskom kanalu.
Po meni kupci su nervozniji od prodavača i čini mi se da su spremni progutati sve što se nudi na postojećoj razini cijene. Koliko će to trajati ovisi o količini koju su prodavatelji spremni ponuditi. A ako više ne bude dovoljno prodaje onda se neminovno približavamo stvarnoj vrijednosti.
Možda izvješće i neće biti lošije?
Pozdrav

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

Mislim da bi izvješće trebalo biti slabije ( pad vozarina, hoteli su poslovali negativno 1Q kao i aviokompanija )
Jedino ako nisu ostvarili neke izvanredne prihoda od prodaje brodova.

ja sam malo prodao u petak.
Nikako mi nije jasno što uz tako velike promete nema većih pretubmacija u top10.
1. ili ATPL skuplja za neki daljnji esop.
2. Fondovi dogovorno skupljaju od radnika koji su dobili dionice nedavno na ruke.

Izv. prihodi 17mio$ to bi trebalo pokriti sve troškove koje navodiš znanac. Obzirom da očekujem izv. oko 20-tog, nadam se preseliti dio love u TNPL jer bi mogli doć ranije sa izvješćem.
Moja procijena je da bi slijedeći tjedan mogli preseliti kupnju na 820 – 830.

Ne znam tko kupuje a tko prodaje, ali definitivno nije dobar znak da cijene ne mrda uz ovoliki promet. Naravno to je samo moja opservacija, ne mora biti tocna.[smiley1]

Dr. Ante Starčević: "Mi Hrvati imamo dvie narodne mane, iz kojih izvire sva naša nesreća: mi svakomu vjerujemo bez da promišljamo i lahko zaboravljamo krivice koje nam drugi učiniše."

New Report

Close