ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 04.05.2024. u 10:05
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,41
106.393
2,030
52,40
52,80
-0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.




Potpuno sam uvjeren da će, čim se ostvare uvjeti za to, ta granica od 2400 na ATPL nestati u sekundi, a onda kada kupovni nalozi ugledaju nebo, nebo će im biti i granica.
Disclaimer: još jako puno učim o brodarima generalno i o ATPL specifično, ali moj ratni plan je svaku narednu skucanu kunu ulupati u ovu perspektivnu kompaniju. ’til further notice…

Već smo puno puta vidjeli kako lako i sa velikim prometom se probijaju granice na ATPL. Mislim da je samo pitanje dana kad će se to desiti, a onda će biti kasno za loviti vlak koji je već daleko otišao.

Par puta sam se opekao na ovoj dionici čekajući "još bolju priliku" a da bih na kraju ostao kratkih rukava i morao loviti cijenu u rastu.

ATPL će doći na red čim se malo smiri trgovina sa Inom a mislim da neće moći to još dugo trajati sa takvim intenzitetom.

Trenutno mi je cca 30% portfelja u ATPL, ako krene još jedan odbijanac u okolicu 2300 onda prodajem par drugih dionica i kupujem dodatne količine. [thumbsup]
[/quote]

Ne podcjenjivaj INA, može to potrajati prilično dugo i imati happy end za male dioničare. Bilo bi fer da i mali dioničari kod preuzimanja mogu izabrati da li će prodati za keš, ili zamjeniti dionice za one Mola pod istim uvjetima kao i Vlada, što znači omjer 3:1. Oni što se odluče za zamjenu ako Vlada to dogovori proći će perkektno, jer ni Mol ne može dugo izdržati, i Mol će na bubanj u roku od max. 2 godine (vrlo vjerojatni i prije), a tada će cijena biti ……. Tko to dočeka profitirati će maximalno.
No, postoji opasnost da INA "usiše" svu lovu na zse, jer bit će prebacivanja pa čak i iz ATPL u INA, makar kratkoročno, međutim držim da nakon Skupštine nitko ne može zaustaviti let ATPL do 80% fer vrijednosti, a ta je znatno iznad ove trenutačne tržišne cijene.
[/quote]

Ma sad je pravi potez prodati INU i kupiti ATPL. INA neće još dugo…

Nije samo rječ o Atlanskoj jučer se vidjelo na dalekovodu i na podravci eriksonu (promet se vratio na lanjske razine jer strateško preslagivanje uvjek donosi preokret) da su veliki odlučili da je dosta ove latrgije i po mom mišljenju tku uskoči u vlak u narednih 5-10 dana uskočio je jer se neki indeksi u EU već nekoli ko dana vrte u mjestu i pitanje je dana kad će se kolo okrenuti,a one koje zabrinjava cjene nafte ako dobro gledaju vidjeli su da se testni primjerci vozila na vodik svakim danom sve više probijaju informacijski embargo kroz naftne lobije. Budućnost ide naprjed ne vraćamo se na konje i kočije.
Pozdrav svima.

Potražnja ne jenjava za INA-om. U prvih 10 min. 8 mil. prometa… Još ćemo se mi načekati


No, postoji opasnost da INA "usiše" svu lovu na zse, jer bit će prebacivanja pa čak i iz ATPL u INA, makar kratkoročno, međutim držim da nakon Skupštine nitko ne može zaustaviti let ATPL do 80% fer vrijednosti, a ta je znatno iznad ove trenutačne tržišne cijene.

Mislim da je Ina prešla razinu gdje se isplati prodavati druge dionice i kupovati ju, sad kupuju oni koji imaju casha i koji su marljivo prodavali zadnjih par mjeseci.
Što se ATPL tiče, mislim da neće doći do nekog masovnog iskrcavanja, čak i ovaj naš "medvjed" za kojeg je pitanje da li stvarno postoji, ne iskrcava više tako naglo. A da netko sad iskrca malo žešće, začas bi srušio cijenu tako nisko da mu više ne bi bilo isplativo prodavati.

No ako se to i desi, ja sam spreman za kupnju!

Btw, nemojmo zaboraviti da ovi silni milioni od prodane Ine sad samo čekaju da krenu u kupnju na drugim dionicama! Moguće je da netko samo navlači prodaju prije nego što krene napad.

Opa 4 milje u jednoj minuti

[thumbsup]

IMT?

Vidjevši današnje transakcije, izgleda da je nova donja granica za iskrcavanje na 2350. Ne bi me čudilo da danas završimo preko 2400.

Što se ATPL tiče, mislim da neće doći do nekog masovnog iskrcavanja, čak i ovaj naš "medvjed" za kojeg je pitanje da li stvarno postoji, ne iskrcava više tako naglo. A da netko sad iskrca malo žešće, začas bi srušio cijenu tako nisko da mu više ne bi bilo isplativo prodavati.

I? Jes jezik pregriz’o?

10:52:46 -> iskrco 2000 komada do 2350kn (ne ja već pofukov fantomski kompanjon)

Srećom, kupnja je bila spremna.. pak čak i unaprijed obaviještena?


Što se ATPL tiče, mislim da neće doći do nekog masovnog iskrcavanja, čak i ovaj naš "medvjed" za kojeg je pitanje da li stvarno postoji, ne iskrcava više tako naglo. A da netko sad iskrca malo žešće, začas bi srušio cijenu tako nisko da mu više ne bi bilo isplativo prodavati.

I? Jes jezik pregriz’o?

10:52:46 -> iskrco 2000 komada do 2350kn (ne ja već pofukov fantomski kompanjon)

[/quote]

Drago mi je da je tako
[smiley]

Očito je da već lova od prodanih dionica Ine čeka na kupnji.

evo, pustili su nas s lanca, čini se da je iskrcaj u luci ispod 2400 završio [thumbsup]

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]

Ajmo, šta ste sramežljivi tako, tek smo na +1,5%… Pa nisu valjda ostali bolji od nas?

Ja uredno lupio po asku pa kud puklo…

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

Alo, pa kome bi to koristilo… Jedini koji mogu nešto kapitalizirati u svemu tome su oni koju kupuju…
[/quote]
Kolega, ovo je vrlo glup argument. Povijest nas uči da je bilo burzovnih slomova i pored toga što nisu nikome koristili jer su vodili u dugotrajnu recesiju…

Ovdje upišite svoj komentar…

Kada je skupština ATPL?


Kada je skupština ATPL?

http://www.atlant.hr/clanak_hrv.php?id=106

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

nakon priljeva svježeg keša od prodaje INE očekivana posljedica je rast ostalih Blue Chipova, a koje
bi trebala predvoditi upravo ATPL na krilima očekivanja dobrog rezultata za 1H 2008.

Avanti OMV!!!

[thumbsup]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

New Report

Close