ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 02.12.2022. u 12:40
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
383,89
66.029
172
382,00
389,00
-0,52%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@ forumaš

Ako pogledaš povijesno kretanje krivulja BDI-a i ATPL, vidjet ćeš korelaciju. A Capeovi itekako utječu na BDI. To ti je odgovor. Većina gleda BDI, a ne BPI kada se odlučuje za kupnju ili prodaju dionica ATPL.

FFA za Panamaxe za 2.kvartal 2023. danas = + 20% !


Mislim da će nakon kineske nove godine koja je ove godine jako rano doći do žešćeg rasta vozarina i BDI-a.


Ali to je i neminovno s obzirom da više nema prirasta flote, a potražnja će opet početi jačati.


 

Analitičari predviđaju kako SAD neće uopće imati recesiju, dok se za Kinu predviđa značajan rast BDP-a od 3-4%.


A to je zapravo jedino relevantno za vozarine.


Tako da bi se mnogi mogli prevariti u očekivanjima za sljedeću godinu!

forumas., 21.11.2022. u 11:43

 

FFA za Panamaxe za 2.kvartal 2023. danas = + 20% !

 

Daleko je još do toga, prije toga bit će pad vozarina i cijene dionice zbog kineske nove godine.

 

forumas., 21.11.2022. u 11:43

 

se za Kinu predviđa značajan rast BDP-a od 3-4%.

 

Što je za Kinu slabo. Njihova uobičajena stopa rasta trebala bi biti bi 6-7%

Ignore: KressoM, delux

Borimo se sa kupnjom ali netko se baš odlučio za prodaju ispod 400. Black friday i na zse…

U novom Seasure market report od 25.November 2022 su objavljeni novi odlični dugoročni TC ugovori za :

Supramax 56k 2011 20.500 $ 2 years

Handy 37.5k 2013 24.000 $ 15 mnths

I to od poznatih dry bulk operatora Louis Dreyfus Company i Western bulk

”Tržište rasutog tereta moglo bi dobiti poticaj postojećeg stanja na crnomorskom tržištu žitarica. U svom posljednjem tjednu izvješću brodski posrednik Intermodal rekao je da su “globalna tržišta žitarica i dalje opterećena. Suša, visoke temperature, obilne padaline, slabi prinosi i geopolitički poremećaji povećavaju neizvjesnost i smanjuju potražnju za brodovima za rasuti teret. Stope za otpremu žitarica, uključujući soju, kukuruz i pšenicu pale su od 2. kvartala 2022. do 3. kvartala 2022., a niže su i na međugodišnjoj razini. Približavajući se kraju godine, tržište gleda na potražnju u Kini nakon odluke o ublažavanju svojih strogih karantina, kao iu SAD-u, gdje je tržište žitarica pogođeno prekidima željeznica, niskim vodostajima rijeke i slabijim prinosima”.

 

Jadroplov povećao flotu za 40 % sa samo par milijuna dolara na računu a nesposobno vodstvo Atlantske je čak uspjelo smanjiti flotu iako firma pliva u cashu.

Pokrenimo se, smjenimo ovo nesposobno vodstvo Atlantske.

Jadroplov je 30.9.imao 12 mil kn na računu i opet povećava flotu,a Atlantska sa 200-ak mil kn ništa, ni veća flota, ni izv.dividenda.

Jedino je vodstvo firme dosta bogatije nego prije godinu-dvije, što u milijunskim plaćama, što u tisućama dodijeljenih dionica.

 

Pošto nemaju ideje neka pometu sve dionice sa burze makar do 800 i podijele upravi, time će se riješiti i poreza i nas 🙃😉 i podići cijenu dionica… Win win

JDPL sad postaje svemirski brod prema ovome.

Tamo se sad može zaboraviti na praćenje BPI, BCI, BDI… i samo dalje mirno brojiti lovu.

Samo ova dva LPG broda će donositi zaradu veću nego svi ostali za vrijeme ovih najboljih vozarina.

Tako da sad postaje daleko bolji izbor.

 

New Report

Close