Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,90 | 220 | 5 | 43,20 | 43,90 | 1,62% |
Zora rudi , Atlanska se budi…Ovakve vozarine nisu viđene 10 ak godina .1 q bi mogao porušiti sve rekorde.
Jel možete staviti link na vozarine? Tnx
U brodarstvu je najvažniji Timing-odabiranje najboljeg vremena (za proširenje flote).
I Kulaš je to rekao u jednom javnom nastupu prije dosta godina.
Ovakav odnos cijena polovnih brodova, npr. 2008-2011,panamaxi i supramaxi, za cca 8-11 m$ po brodu, i vrlo dobrih spot i TC vozarina od 16-20.000 $ još nije zabilježen zadnjih 20 – ak godina.
I to dok je orderbook na niskih 6 %.
AP treba kupiti što prije min 5-6 polovnih brodova.
U brodarstvu je najvažniji Timing-odabiranje najboljeg vremena (za proširenje flote).
I Kulaš je to rekao u jednom javnom nastupu prije dosta godina.
Ovakav odnos cijena polovnih brodova, npr. 2008-2011,panamaxi i supramaxi, za cca 8-11 m$ po brodu, i vrlo dobrih spot i TC vozarina od 16-20.000 $ još nije zabilježen zadnjih 20 – ak godina.
I to dok je orderbook na niskih 6 %.
AP treba kupiti što prije min 5-6 polovnih brodova.
pa kako će kupiti kad je prezadužena i bez vlastitih para?
Spržila je sve zalihe
Ovakav odnos cijena polovnih brodova, npr. 2008-2011,panamaxi i supramaxi, za cca 8-11 m$ po brodu, i vrlo dobrih spot i TC vozarina od 16-20.000 $ još nije zabilježen zadnjih 20 – ak godina.
AP treba kupiti što prije min 5-6 polovnih brodova.
Nije to dobra informacija.
Handy 10 godina starosti je reda veličine 11-12 mil $
Panamax 10 godina starosti je reda veličine 15 mil $
AP je krajem 2020 prodala 3 i u siječnju još 2 broda (novija) da bi refinancirala kredite (sale and lease back), tako da ne vidi se baš od kojih sredstava bi se financirala nabavka 5-6 brodova.
https://tradingeconomics.com/commodity/baltic
Capesize + 14,5 %, 13.910 $
Panamax je + 3,1 %, 18.114 $
Handysize + 0,5 %, 17.680 $
Supramax + 0,5 %, 20.775 $
Zeleni se kao da plove po nogometnim igralištima a ne morima 😁. A ovo je inače najgori mjesec …
Baltic Dry Index Rises 0.91% to 1,779 in London
Capesize -0.26% to $13,874
Panamax +2.51% to $18,568
Supramax 58k tons +0.62% to $20,903
Handysize +0.81% to $17,824
Zeleni se kao da plove po nogometnim igralištima a ne morima 😁. A ovo je inače najgori mjesec …
Bolje rečeno kvartal a ne mjesec ali svejedno glavno da se zeleni i to još kako
Athenian shipbrokers monthly report
February 2021
Last Taycoon 34.500 dwt 2012 7.5m$
Baltic Leopard 53.500 dwt 2009 8.2 m$
Orchard Quay 56.700 dwt 2011 8.6 m$
Seapace 56.900 dwt 2010
8.5 m$
Seahope ll 56.900 dwt 2010
8.5 m$
Ice Panamaxi od brodara Golden ocean:
Golden Saguenay 75.750 dwt 2008
8.5 m$
Golden opportunity 75.800 dwt 2008
8.5 m$
Ovo su samo neki od preko 100 prodanih bulk brodova u veljači.
I to dok su vozarine bile od 15-20.000 $ i više.
Ovo je bila prilika DESETLJEĆA za jeftino povećanje flote uz vrlo dobre vozarine, koju ljudi na čelu firme nisu iskoristili.
Očito je ovaj novi izvršni direktor padobranac u brodarstvu pa to i ne kuži.
Novaca ima, brod se kupi s 10 % casha, a ostatak na primopredaji koja može biti i za 2-3 mjeseca.
Ako je on neznalica, nekakva je logika da ima savjetnike uz sebe koji će mu dati pravi savjet što napraviti u datom momentu. Vjerujem da ima takve ljude uz sebe, pitanje je li oni rade svoj posao, i je li društvo uopće ima novaca za to.
Trenutno 2 iz top 10 aktivno prodaju na burzi. Cerp isto otpusta po sitno. Kada tome dodamo onu prodaju IB od prije par mj i CO koji su takodjer na okidacu s 38000 komada nakon sto su glavninu prodali. Koji je zakljucak?
Trenutno 2 iz top 10 aktivno prodaju na burzi. Cerp isto otpusta po sitno. Kada tome dodamo onu prodaju IB od prije par mj i CO koji su takodjer na okidacu s 38000 komada nakon sto su glavninu prodali. Koji je zakljucak?
Da će to u nebo kad prestanu ?