Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 44,83 | 30.801 | 687 | 43,70 | 45,20 | -1,34% |
Trenutno 2 iz top 10 aktivno prodaju na burzi. Cerp isto otpusta po sitno. Kada tome dodamo onu prodaju IB od prije par mj i CO koji su takodjer na okidacu s 38000 komada nakon sto su glavninu prodali. Koji je zakljucak?
Kakav pokušaj manipulacije..hahaha. CERP od početka godine do jučerašnjeg dana otpustio ravno 4 dionice !!!
Athenian shipbrokers monthly report
February 2021
Last Taycoon 34.500 dwt 2012 7.5m$
Baltic Leopard 53.500 dwt 2009 8.2 m$
Orchard Quay 56.700 dwt 2011 8.6 m$
Seapace 56.900 dwt 2010
8.5 m$
Seahope ll 56.900 dwt 2010
8.5 m$
Ice Panamaxi od brodara Golden ocean:
Golden Saguenay 75.750 dwt 2008
8.5 m$
Golden opportunity 75.800 dwt 2008
8.5 m$
Ovo su samo neki od preko 100 prodanih bulk brodova u veljači.
I to dok su vozarine bile od 15-20.000 $ i više.
Ovo je bila prilika DESETLJEĆA za jeftino povećanje flote uz vrlo dobre vozarine, koju ljudi na čelu firme nisu iskoristili.
Očito je ovaj novi izvršni direktor padobranac u brodarstvu pa to i ne kuži.
Novaca ima, brod se kupi s 10 % casha, a ostatak na primopredaji koja može biti i za 2-3 mjeseca.
Novi izvršni direktor je televizija u boji za sve “znalce i napuhance” koji su godinama hodali hodnicima AP-e.
Zapamti, čarobnjak iz Oza ne može se oduprijeti svemu što se izdogađalo na tržištu u zadnjih 13 godina. Uz hotele, avione, ono preinvestiranje novogradnjama u Kini…, MSC a ne AP bi danas bio na izdisaju.
A što se tiče brodova, najlakše ih je kupit, ali neko ih treba vozit i vodit. Cro posada postaje sanak pusti ne samo za AP već i za sve ostale brodare u Hrvatskoj. Prevladao je Excel troška posade, komercijala i financije su prodali short term logiku upravljanja brodovima.
Sad im posada tj. Filipinci, Kinezi, Rusi, Ukrainci i sl. vode brigu o brodovima “ko da su njihovi”.
Taman je vrijeme da im kupe nešto novo za uništavanje…
Psi laju , karavane prolaze.
- Panamax + 1,2 prosent til 18.842 dollar pr. dag.
- Handysize + 2,1 prosent til 21.130 dollar pr. dag.
- Supramax + 1,3 prosent til 22.844 dollar pr. dag.
Psi laju , karavane prolaze.
- Panamax + 1,2 prosent til 18.842 dollar pr. dag.
- Handysize + 2,1 prosent til 21.130 dollar pr. dag.
- Supramax + 1,3 prosent til 22.844 dollar pr. dag.
U potpunosti se slazem s ovom tvrdnjom jedino sto ne mogu ocijeniti o kojem se od dva slucaja radi. Jesu li psi atpl-skeptici, a karavane cijena dionice ili su pak psi firma Atpl, a karavane globalne vozarine.
Tradicionalno loš 1 q trebao bi završiti sa 15-20 mil.kn dobiti !! Godina između 120-150 mil.kuna i to samo ako u slijedećim mjesecima vozarine ostanu kao i prijašnjih godina u to doba a brdo je pokazatelja da bi vozarine mogle biti i rekordno visoke .Lako moguće i najbolje zadnjih 10 ak godina.
Na stranici oldendorff Fleet se vidi da je Panamax AP Libertas u TC kod njih.
A preostala 4 su u TC kod rusa. To je rekao direktor u jednoj izjavi za medije prošle godine.
auuuu sta je ovo…:)
bdi 2017
panamax + 4.69 to 20013 $
supramax – 0.19 to 22865 $
handysize + 0.97 to 21562 $
Lete ptice lete jata samo nema moga zlata… znam da će to biti kad veliki odluče ali da će biti puno zlata uopće ne sumnjam a onda će ovi menađžerčići objašnjavat ovima iznad njih zašto su prodavali u rekordnoj godini za Atpl. Vjerovatno ih i bonusi za to čekaju ::::)))
Na stranici oldendorff Fleet se vidi da je Panamax AP Libertas u TC kod njih.
A preostala 4 su u TC kod rusa. To je rekao direktor u jednoj izjavi za medije prošle godine.
je, dosta je cudno cjelokupno ozracje ovdje. s obzirom na ponasanje trzisnih aktera i izlazak vodecih dionicara koji se mogu smatrati i insiderima koje se vremenski poklapa s rastom vozarina, dojma sam da je uvjet za refinanciranje bio davanje brodova u TC u Q4 prosle godine sto bi moglo znaciti da ce propustiti kompletan rast vozarina iz Q1 2021. jel moguc takav ishod?
Netko je naredio da ne smije rasti i to je to.
to bi imalo smisla da netko negdje drzi znacajnu kolicinu i jos dokupljuje. ali takvoga ocito nema. kupnje nekoga u top 10 nije bilo skoro godinama osim szaifa koliko se zadnje sjecam. zasto bi to kome bilo u interesu da “zrtvuje” tisuce dionica jer je netko eto naredio.
pisete da managercici pojma nemaju pa donose lose odluke i istresaju se. nisam siguran da bih se slozio. prate i oni vozarine, a sigurno i skicnu ovaj i ostale forume tu ti tamo. tako da sigurno nisu neinformirani oko svega sto se ovdje pise. ali i dalje prodaju i to je dosta indikativno.
Isto tako je bilo i na Optimi.
Istresanje bez kraja i konca na 1.60, cudo jedno, pa je otisla na 9 kn. Tako da ostaje da vidimo. Izvjesca su uskoro.
to bi imalo smisla da netko negdje drzi znacajnu kolicinu i jos dokupljuje. ali takvoga ocito nema. kupnje nekoga u top 10 nije bilo skoro godinama osim szaifa koliko se zadnje sjecam. zasto bi to kome bilo u interesu da “zrtvuje” tisuce dionica jer je netko eto naredio.
pisete da managercici pojma nemaju pa donose lose odluke i istresaju se. nisam siguran da bih se slozio. prate i oni vozarine, a sigurno i skicnu ovaj i ostale forume tu ti tamo. tako da sigurno nisu neinformirani oko svega sto se ovdje pise. ali i dalje prodaju i to je dosta indikativno.
https://radio.hrt.hr/aod/pomorska-vecer-2dio/373492/
Iz ovog sto govori direktor izgleda da nisu propustili rast vozarina. Barem ne kompletan.
14 min.