ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 07.05.2024. u 21:48
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,40
17.449
333
52,40
52,80
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

zaboravio sam dodati da se porast tonaže svjetske flote za ovu i iduću godinu očekuje oko samo 1,5% – 2% što su rekordno niske razine..

Sa cca. 300kn u jednom danu otislo do 490, pa se u povratku natrag (na 300?) malo zadrzalo oko cca. 450, a evo ga sada (privremeno?) na 390. Postepeno, ali dosljednog smjera. Zasto je uopce (tako dramaticno) poraslo? Bilo je to i za ocekivati. Bas dosadno predvidljivo.


zaboravio sam dodati da se porast tonaže svjetske flote za ovu i iduću godinu očekuje oko samo 1,5% – 2% što su rekordno niske razine..

A zaboravili ste kolega da svjetsko gospodarstvo istom tom brzinom usporava.
Da bi vozarine ostale na istoj razini tonaza se mora smanjiti a ne povecavati.
I to malo povecanje tonaze izazvat ce nize vozarine.
ATPL i dalje klizi prema dolje. Ono jednokratno napuhavanje kao sto sam vec pisao nece pomoci.



zaboravio sam dodati da se porast tonaže svjetske flote za ovu i iduću godinu očekuje oko samo 1,5% – 2% što su rekordno niske razine..

A zaboravili ste kolega da svjetsko gospodarstvo istom tom brzinom usporava.
Da bi vozarine ostale na istoj razini tonaza se mora smanjiti a ne povecavati.
I to malo povecanje tonaze izazvat ce nize vozarine.
ATPL i dalje klizi prema dolje. Ono jednokratno napuhavanje kao sto sam vec pisao nece pomoci.
[/quote]

Argumentiraj s nekim relevantnim izvorom svoju tvrdnju, bolje rečeno neistinu, da svjetsko gospodarstvo usporava za 1.5-2%?

According to forecasts released earlier this month, the global economy is expected to achieve an annual GDP growth rate, as measured in constant dollars, of 3.7 percent between 2018-2020 before dipping to 3.6 percent between 2021-2023 and, in turn, pass the $100 trillion mark around 2022.
Izvor je Bloomberg.

Where Will Global GDP Growth Come From in the Next Five Years?



zaboravio sam dodati da se porast tonaže svjetske flote za ovu i iduću godinu očekuje oko samo 1,5% – 2% što su rekordno niske razine..

A zaboravili ste kolega da svjetsko gospodarstvo istom tom brzinom usporava.
Da bi vozarine ostale na istoj razini tonaza se mora smanjiti a ne povecavati.
I to malo povecanje tonaze izazvat ce nize vozarine.
ATPL i dalje klizi prema dolje. Ono jednokratno napuhavanje kao sto sam vec pisao nece pomoci.
[/quote]

Ne znam otkud ti to da svjetsko gospodrastvo usporava. Baš naprotiv – ubrzava. U ovim člancima je čak točno navedeno koje i gdje, s time da i američko još nije došlo do točke okreta. Sve firme iz S&P 500 posluju odlično, a to je 500 vrlo važnih velikih američkih kompanija. Snažnim razvojem gospodarstava niže navedenih zemlja izvan zapadnog svijeta brodarine mogu samo rasti, tako da sve ovo što ti katastrofično pišeš uopće ne stoji i nije istina.

https://novac.jutarnji.hr/rasprave-i-rjesenja/otkup-dionica-diktirao-je-sentiment-trzista/8047292/
“U isto vrijeme zarade kompanija koje su iznad očekivanja kao i pozitivni ekonomski pokazatelji najvećeg gospodarstva drže volatilnost sastavnica navedenog indeksa na vrlo niskim razinama”.

‘Vrijeme je za kupnju dionica u rastućim gospodarstvima’


“Taj ulagač tvrdi da za sada južnoameričko tržište, a posebice brazilsko s 12 posto ovogodišnjeg rasta, predvodi oporavak. Dodaje da oporavak azijskih burzi zaostaje, ali u toj regiji i dalje ima dobrih prilika. Posebno mu se sviđa Indija – čije stope rasta nadmašuju Kinu – te jugoistočna Azija. “Opet počinjemo promatrati Indoneziju, Tajland je u prilično dobrom stanju, a Malezija je također područje koje će biti vrlo zanimljivo”, ističe Mobius.

je je…krenuli su u zelenom…a završit će opet u crvenom…samo je pitanje koliko će DOW danas zaroniti…200, 300 ili 400 bodova…
ja bih rekao da smo s padom tek počeli…vani sve raste od 2009….došli smo do peaka…sad u rikverc…


je je…krenuli su u zelenom…a završit će opet u crvenom…samo je pitanje koliko će DOW danas zaroniti…200, 300 ili 400 bodova…
ja bih rekao da smo s padom tek počeli…vani sve raste od 2009….došli smo do peaka…sad u rikverc…

Bez razloga sirite paniku. Evo koliko vidim sve je u plusu

Vec se odražava na druge, npr. Novo kupljeni Panamax AP Libertas(ex Pelagos) vozi od 7.11.po 26.000 usd dnevno iz baltika do indije..
A jos je na baltiku.
Ovo putovanje bi mogli trajati do kraja prosinca.

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/qO9VjLT2WRKUBbaSBFbraA==.pdf

ATLANTSKA PLOVIDBA d.d. izvještava da su kreditna dospijeća za brodove AP Argosy i AP Jadran, u ukupnom iznosu od 23.224.576,82 USD, uspješno refinancirana putem renomirane europske banke na razdoblje od pet godina (dospijeće krajem 2023.g.).

Može malo pojašnjenje vezano za ovo refinanciranje: da li to znači da ne mogu otplaćivati kredit po postojećim uvjetima pa su ga refinancirali (u stvari reprogramirali)?

Na web stranici
Oldendorff-a,najveceg svjetskog bulk operatora, se vidi da su 4 supramax-a AP u Time Charteru kod njih.
5.AP Sveti vlaho je isto u TC 4-6mjeseci 15.500 od 20.10.kod klavenessa.


Može malo pojašnjenje vezano za ovo refinanciranje: da li to znači da ne mogu otplaćivati kredit po postojećim uvjetima pa su ga refinancirali (u stvari reprogramirali)?

Refinancirali su ga na dodatni rok dospijeca od 5 godina sa povoljnijim uvjetima tj. kamatama kod druge banke, uz produljenje roka dospijeca. Razduzivanje kod banaka sa pretvaranjem kratkorocnih dospijeca u dugorocna rade od 2016., te su u tome vrlo uspjesni. Takodjer prilicno dobro optimiziraju ponudu i potraznju na trzistu rasutih tereta prodajom i kupnjom brodova, te mislim da imaju cak negdje oko 20 posto manje troskove od trzisnog prosjeka po brodu. U svakom slucaju pozdrav s palube, te plovimo mirno i dalje!!


Može malo pojašnjenje vezano za ovo refinanciranje: da li to znači da ne mogu otplaćivati kredit po postojećim uvjetima pa su ga refinancirali (u stvari reprogramirali)?

Tako je, ne mogu plaćati obveze uredno po postojećim uvjetima, niti ga mogu isplatiti i potom otvaraju novi kredit sa duljim rokom otplate. Ovo je već drugo “refinanciranje” u 2018, ukupno u iznosu od 41 milion usd.

Meni je interesantnije kako oni to objave, u najmanju ruku kao da su ga isplatili. Mislim, čemu ovo “putem inozemne banke iz europe” ili “putem renomirane europske banke”? Ako ne želiš javno napisati koje banke i po kojim uvjetima što bi trebali, kao da je bitno je li ta banka europska, kineska, japanska.Btw. Koga briga je li renomirana ili nije, šta to znači dioničarima kad ništa drugo ne znaju.

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

Nije istina da ga ne mogu isplaćivati po postojećim uvjetima…iz čega je to iščitano? Refinanciranjem si poboljšavaju uvjete isplate kredita.

(ex maratonac, ex neumoran, ex maratonac_) - 05.10.2007.

New Report

Close