ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 06.05.2024. u 22:45
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,40
2.148
41
52,40
52,60
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



Evo samo da kažem da sam ja danas do grla uletio u Atlansku prije odlaska u blokadu … Bog nam pomogao ovih dana… Ali ostajem unutra do najmanje 1500-1600 kn a ako lova propadne neka propadne … ionak će onda sve drugo otić u onu stvar pa me baš briga za lovu uopće [yawn] [proud]

ujutro prodaj pa nakon 14,25 blokada i ponovo kupi u 15,38 🙂 to ti je moj savijet

imam dionice atpl-a
[/quote]
oprostite dragi Gospodine traktor
pa zar Vi niste ulozili u belje????
pofukov duh

@hanger

može i neki drugi znalac (sa starim nickom)

http://www.nacional.hr/articles/view/49510/

može li nam to pomoči u budučnusti? (fw P/E)?

inače ovo nema više nikakvog smisla bar po mom laičkom mišljenju, i kako kaže Goran8, ode svaka logika…(po logiki bi trebala biti jaka brana na 800-900)
nisam ni siguran više ako preživimo ovo, dal čemo biti jači,…… ubili su nas….

kad bi samo znali ko je to, napravil i zašto?

[undecid]


hanger, ne isplati se, ovo je neko društvo koje je odjednom ispalo iz techmanovog šinjela, vidiš da se na kraju i on prepao koga je sve prizvao u život pa je zbrisao. to je neka rulja kojoj je sve duže od jednog retka "plahta". ili su disleksični ili pišu po nalogu pa im ide na živce kad moraju previše slova probaviti između svoja dva posta.

Gorgija vjerovatno lako prepoznajes rulju jer si njom okruzen ali ne sudi o drugima prema sebi i svojima.

Nagradno pitanje:

Koji je pomorski znalac u travnju tekuce godine izjavio "eh šta su svi opet mračni, kao da smo u nekom balonu i drhtimo kada će puknuti, a ne u čvrstim bulkerima. "

Ako je itko postojan i dosljedan sta se tice pisanja onda to mogu pripisati sebi. Za razliku od tebe nemam vremena po cijeli dan buljiti u ekran. Imam i drugih veselja kao sta je porodica. Vidim da dobro baratas srbizmima. Da nisi slucajno oficirsko djete?

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Sad kad prorade margini na ovoj dionici pa ni pomislit nesmijem kakva ce cjena biti, i ne samo atlanske vec citava TK, a atlanska je bila perjanica TK, a sada ce je sahranit , kupovo sam je na 1950 i kad je pala na 1100 ceko sam da se vrati ali sam je prodo na 1560, i ostavijo kes pa opet poslje korekcije uzeo INGR-R-A na 125, i prodo je na 155 tako da sam se isporavijo ono sto sam placo na 1950 na srecu, ali ima minusa od pocetka godine,ovo je postalo pravo CASINO.

Strašno.

Dobrih pedesetak stranica optuživanja, što forumaša za drukanje, što novinara i uprava za planiranu urotu.

I onda se neki pitaju zbog čega onih par kvalitetnih forumaša nema želju više pisat.

Evo nešto štiva. Iako nije direktno vezano za bulkere uzroci pada (ili budućeg rasta) su isti.

New World Alliance to cut Asia-North Europe tonnage

By Sandra Tsui in Hong Kong – Tuesday 21 October 2008
THE NEW World Alliance of APL, Hyundai Merchant Marine and MOL is planning to cut its tonnage on the Asia-North Europe trade by 20% in the first week of November by combining two existing services.

An executive of the liner division of MOL told Lloyd’s List the eight 6,000 teu vessels to be withdrawn from the trade will either be re-deployed on other services or be laid up after the two services will be combined into one.

The two services, namely SCX and CEX, are both linking China and north Europe and are currently operated by eight 8,000 teu vessels and nine 6,000 teu vessels.

They will be combined into the new SCX loop which will be operated by eight 8,000 teu vessels, four supplied by APL and four by MOL.

The new loop will make its maiden voyage in Ningbo on November 3 and will rotate: Ningbo, Shanghai, Xiamen, Hong Kong, Chiwan, Singapore, Colombo, Southampton, Zeebrugge, Hamburg, Rotterdam, Salalah, Singapore, Hong Kong and Ningbo.

The call at Salalah is new to the combined SCX loop which will no longer cover Yantian, Qingdao, Antwerp, Bremerhaven and Thamesport that are now covered by the two to-be-slashed services.

The alliance has four services on the Asia-North Europe trade at present and this arrangement will help cut about 20% of its tonnage on the trade, said the MOL executive. He added it is possible that more than half of the withdrawn tonnage would be laid up.

He declined to elaborate on the reason behind the tonnage contraction but said people could easily imagine the reason behind the decision.

This decision came after the New World Alliance announced its plan two weeks ago to slash two services, or 18% of its tonnage, on the transpacific trade by the end of this month.

Many small manufacturers in China have closed down in recent months as the global financial crisis has shrunk demand for exports from the nation.

Data from the Chinese Customs show that the growth of the value of consumer goods exports has slowed ruthlessly in the first three quarters this year. Exports of apparel and garment in the first nine months were valued at $87bn, up only 1.8% from the same period last year, 21% slower than last year’s growth. The increases in the value of shoes exports and furniture exports are 1.7% and 3.5% slower than in the same period last year.

A local freight forwarder based in east China’s Xiamen said container freight rates on all trades are falling at the moment and the fall is most severe on the Mediterranean and Europe services. For some Asia- Mediterranean services, rates have fallen to $600 per teu at the moment from $1,200 per teu late last year.

On the Asia-Europe trade, the CKYH Alliance, comprised of Cosco Continer Lines, K Line, Yang Ming Marine Transport and Hanjin Shipping, has already halted its weekly Asia-East Mediterranean Express service (EMX) from mid October.



@hanger

može i neki drugi znalac (sa starim nickom)

http://www.nacional.hr/articles/view/49510/

može li nam to pomoči u budučnusti? (fw P/E)?

inače ovo nema više nikakvog smisla bar po mom laičkom mišljenju, i kako kaže Goran8, ode svaka logika…(po logiki bi trebala biti jaka brana na 800-900)
nisam ni siguran više ako preživimo ovo, dal čemo biti jači,…… ubili su nas….

kad bi samo znali ko je to, napravil i zašto?

[undecid]

Ima smisla.
Svjetske prilike su kumovale ovakvom padu brodara uopće, a ne samo kod nas.
S druge strane da si mirovinski fond menager jel bi branio cijenu ili pustio da se ruši i ukrcavao se nemilice na 1100…1000…900…800…700…, a znaš da će za nekoliko godina ona opet na 3000 i više, a tebi kao mirovincu vrijeme ne igra nikakvu ulogu?!
Otvorenim fondovima vrijeme naprotiv može biti ključno za preživljavanje i oni si ne mogu priuštiti velik i dug pad i čekati oporavak i zato bježe glavom bez obzira i ruše sve za sobom nadajući se da će naći nešto što bi se moglo brže oporaviti i omogućiti im da prežive.

evo, sad su već počela i prepucavanja na osobnoj razini….kao da nije dovoljno ovo što se događa….ljudi dajte se saberite! svima bi nam trebao biti jednak interes!

I kako sam nešto dobre volje večeras, evo još nešto.

Malo sam pratijo ove TREND–SIGNALE što ih rade, pa kad su pocetkom godine prognozirali svi smo im se smijali, ali ljudi su pogodili SVE, i sad pratim sta kazu hm nije mi nimalo drago,jer imam osjecaj da ce ovo u svjetu dostignut jaki pad dionica, jer ovo sto se sada desava to je ciklus koji se dogadja svaki od 50 do 100 godina, i poslje toga opet jovo nanovo,pa ko ostane od mali investitora do kraja godine na TK taj ce sve moguce skole platiti i knjige procitati o TK.


u ljeto 2004 sam kupovao atpl po cca 100 njak kuna i činilo mi se jako puno…., a sad mi se trenutna situacija čini groznom…. a odmak je samo 4 godine

Da se podsjetimo, 2004 godine Atlantska je ostvarila zaradu od 78 kn po dionici. I onda je bilo puno za dionicu dati 100 kn. Sada, kada se ne zna kako će Atlantska u (bližoj) budućnosti poslovati i da li će uopće poslovati profitabilno, koliko bi dionica trebala vrijediti?



u ljeto 2004 sam kupovao atpl po cca 100 njak kuna i činilo mi se jako puno…., a sad mi se trenutna situacija čini groznom…. a odmak je samo 4 godine

Da se podsjetimo, 2004 godine Atlantska je ostvarila zaradu od 78 kn po dionici. I onda je bilo puno za dionicu dati 100 kn. Sada, kada se ne zna kako će Atlantska u (bližoj) budućnosti poslovati i da li će uopće poslovati profitabilno, koliko bi dionica trebala vrijediti?
[/quote]

EPS 650 kn , a cijena 900. sličan P/E kao i 2004. Je li ista bilanca? I je li se tada znalo kako će poslovati u (bližoj) budućnosti?

Ovo je sell of koji nema veza s zdravom pameti. No… svaki dan prolazi debelo preko 10K komada. Pa se tješim da neko ovo i kupuje. Svaki dan sve smo bliže nuli, tako da je iz dana u dan preokret sve bliže [cool]

I'LL BE BACK



Auuu. Vjerovao sam u ATPL i kupovao ju stalno i smanjivao ulaz i dokupljivao i vjerovao u ovogodisnju dobit i… Ali nisam vjerova da ce okinuti za vrijednost za koju je okinuo recimo DRYS, dakle sa 131 $ na 16$ ili na oko 12% vrijednosti od ATH. No cini mi se da moja miljenica na tu vrijednost ipak doci sutra il u Ponedjeljak. I onda se treba nakrcati do guse jer je taj isti DRYs vec dobio 40% vrijednosti nazad a poznato mi je da ga ATPL slijedi sa odmakom od 1-2 tjedna.
Gldam i povijesne vrijednosti tog prokletog BDI indexa i taj je vec okinuo na skoro 12% svoje vrijednosti a i on mora krenut gore. Mislim da slijedi jos 2-3 dana pada a onda jednako strmoglav rast. To se mora odraziti i na cijenu dionica jer ne zaboravimo ATPL je i dalje krcata kesom
atpl i ostali brodari nisu za svacije zivce……za sve ostale tu je ht
[wink] ps. imam atpl….
[/quote]

Vrlo često se ATPL uspoređuje sa DRY,navode se ATH i od pojedinačnog slućaja nastoje se stvari
generalizirati bilo da se radi o drukanju prema gore ili dole.
Evo malo usporedbe ATPL prema svjetskim bulkerima.

Na kraju današnjeg dana,koji je bio jako loš sam uzeo zadnje cijene njih dvanaest i utvrdio:

prosječni pad od početka godine je

——-67% M/medijan/ 68

ATPL 71% /današnja prosječna cijena 1012 prema početku godine,a da sam uzeo zadnju cijenu
od 950 pad bi bio 73/

S obzirom da je US$ skočio od početka godine 11% pad iznosi više od 78%

78:67=116

Dakle,ATPL je pala više od prosječnog pada svjetskih svjetskih bulkeraša ,a ako bi uzeli kao važeću
zadnju cijeno od 950 bili bi blizu indeksu

125 tj diskontiran je 25%.




Evo samo da kažem da sam ja danas do grla uletio u Atlansku prije odlaska u blokadu … Bog nam pomogao ovih dana… Ali ostajem unutra do najmanje 1500-1600 kn a ako lova propadne neka propadne … ionak će onda sve drugo otić u onu stvar pa me baš briga za lovu uopće [yawn] [proud]

ujutro prodaj pa nakon 14,25 blokada i ponovo kupi u 15,38 🙂 to ti je moj savijet

imam dionice atpl-a
[/quote]
oprostite dragi Gospodine traktor
pa zar Vi niste ulozili u belje????
pofukov duh
[/quote]

nasreću dragi kolega tamo nisam zapeo, uglavno sam proveo vrijeme i potrošio pare na brodare , LKPC i nešto u tehnološkom sektoru…ERNT, KOEI, DLKV….


Sad kad prorade margini na ovoj dionici pa ni pomislit nesmijem kakva ce cjena biti, i ne samo atlanske vec citava TK, a atlanska je bila perjanica TK, a sada ce je sahranit , kupovo sam je na 1950 i kad je pala na 1100 ceko sam da se vrati ali sam je prodo na 1560, i ostavijo kes pa opet poslje korekcije uzeo INGR-R-A na 125, i prodo je na 155 tako da sam se isporavijo ono sto sam placo na 1950 na srecu, ali ima minusa od pocetka godine,ovo je postalo pravo CASINO.

Ti stvarno vjeruješ da ljudi dolaze ovdje da bi slušali SF priče.

Mogu razumjeti ljude koji su kupovali ATPL 1000-1500, mogu razumjeti i one koji su kupovali na 2000+, mogu razumjeti ljude koji su kupovali ATPL na 3000+, ali nikako ne mogu razumjeti ljude koji su kupovali ATPL na 1950. Na toj razini je PBZ invest pokušao prodati veliku količinu dionica i nijedan fond ih nije htio uzeti. Bilo je očigledno da nakon 1950 slijedi veliki pad.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan

Bilo je očigledno da nakon 1950 slijedi veliki pad. Tako je i sada kupujemo po 0,5k. [thumbsup]

New Report

Close