ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 03.05.2024. u 14:06
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
13,03
6.504
499
12,95
13,05
0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Izgleda da je 185-186 kn nekakva prekrcajna točka u zadnje vrijeme.
U očekivanju novih vijesti / rezultata.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Da.
Potpora na 185, otpor na 188.
Nejde ovo nikam jedno vrijeme. Premda jedan veliki na 188 (cca 4.000 kom) bi se vjerojatno maknuo na 190, kao što se maknuo sa 186 kada se približilo. Čini mi se da netko ima namjeru štopat.
Ja sam se stavio na kupnju, pa se nadam da će gklemenc izvuć neku (negativnu) vijest da to malo opadne. 🙂

Ali eto, danas veći promet i sve unutar jedne kune.

Ozbiljne količine. Napeto ko hozntreger. Neki bi van, a neki bi vnutra. Tko zna šta će biti sutra.

Netko se dobrano iskrcao.

Inače, kad čovjek malo prelista i istraži zapravo se dođe do spoznaje da je tvrdnja kako ADPL radi protuciklički, tj. raste na padajućem tržištu, zapravo na vrlo klimavim nogama.
Istinabog, tržište samih automobila jest stagnantno, u nekim segmentima i regijama i padajuće, ali tržište materijala i komponenti za unutrašnjost i općenito opremu je rastuće, neumoljivo, s jasnim projekcijama za dalje.

https://www.globenewswire.com/news-release/2019/09/04/1911062/0/en/Automotive-Interior-Materials-Market-To-Reach-USD-79-79-Billion-By-2026-Reports-And-Data.html

https://www.marketsandmarkets.com/Market-Reports/automotive-interior-components-market-10199544.html?gclid=EAIaIQobChMIwcTJiK2Z5gIVxIayCh3iJA98EAAYASAAEgIiOfD_BwE

Ovo su neki linkovi koji se tiču materijala kao sirovina te samih proizvoda, ima ih još dosta, slobodno pogledajte.
Zaključak je da tržište raste zbog potreba za skidanjem težina automobila, sve većih zahtjeva za kvalitetom, udobnosti i estetikom te dodatno na to u budućnosti se očekuje još veći rast zbog elektrifikacije automobila, a koja pak zahtijeva ulaganja u lakše materijale da se barem donekle ofsetira težina baterije koju auti nose.

U svakom slučaju rast je brži od svjetskog GDP-a, a ADPL barem duplo brža od rasta ovog segmenta u kojem posluje.

Uglavnom, kokice i pratiti rast i razvoj.

I definitivno malo proučiti prije donošenja zaključaka naprečac.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.


Netko se dobrano iskrcao.

A di si ti to vidio, zar ne vidiš da se sve skida sa aska…👍



Netko se dobrano iskrcao.

A di si ti to vidio, zar ne vidiš da se sve skida sa aska…👍
[/quote]

A ono, još malo i odradili smo godinu.
Rekordno, kao i uvijek.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Opa, pojelo strašila. Moglo bi ovdje postati interesantno

Totalna rasprodaja….
Upravo netko prosuo po prodaji 5000 kom….😂😂😂👍👍👍👍👍



Netko se dobrano iskrcao.

A di si ti to vidio, zar ne vidiš da se sve skida sa aska…👍
[/quote]

Moj komentar je od petka.

Danas išlo sko 7000 komada na prodaji ostalo još sve skupa 3-4 tisuce znači li to da idemo malo snažnije gore??


Danas išlo sko 7000 komada na prodaji ostalo još sve skupa 3-4 tisuce znači li to da idemo malo snažnije gore??

a koji bi razlog bio da ide gore?, samo zato sto je trenutno ostalo 3000 na prodaji?, koje su vam to fore i predikcije….

To ti se zove inertnost trzista kapitala a Adpl svakako jest zarobljena u tome a kako stvari stoje fundamentalno doslo je napokon vrijeme da se otkljuca njezina stvarna vrijednost.



Danas išlo sko 7000 komada na prodaji ostalo još sve skupa 3-4 tisuce znači li to da idemo malo snažnije gore??

a koji bi razlog bio da ide gore?, samo zato sto je trenutno ostalo 3000 na prodaji?, koje su vam to fore i predikcije….
[/quote]

Razlog za rast nije trenutno trgovanje nego to sto vrijedi vise od ovog, a iducih godina ce obarati nove rekorde u prihodima i dobiti. Ali no, to znate i sami.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.


Pozdrav,

Moze mi netko reci zasto ovdje vec 3 godine EBITDA stagnira?, odlicna kompanija u ciklucnoj industriji…

Rast prihoda je odličan, kao i neto dobiti….
PE je na razini autoindustrije i vani, al je smjesna, divka odlicna….

Prihod 2017-2019 rastu 40%, a EBITDA ostala ista?

Kolko ja vidim razlog je taj sto im materijalni troskovi, odnosno troskovi u prodanim proizvodima ( Eng: Cost Of Goods Sold) rastu, odnosno bruto marza im se smanjuje (Prihodi – COGS).

Recimo gledajuci od 2016. pa do danas udio COGS u ukupnim prihodima su se povecali sa nekih 59% na 67%.
Vjerojatno ce i dalje padati jer je takav trend vec 3, 4 godine, a najbolje se moze to vidjeti ako se gledaju podatci za posljednih 12 mjeseci pocevsi od 2016 godine.
Amortizacija se vrti uvijek isto oko 6.5%-7.5%

New Report

Close