Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 13,03 | 6.504 | 499 | 12,95 | 13,05 | 0,38% |
Elektrika i co2 nemaju bas veze. ja stvarno vjerujem da smo blizu kraja ciklusa pa sam i shortao peugeot prije 2 dana na 25 eura. bili zivi pa vidjeli
A da li manja masa vozila ima veze sa manjom potrošnjom i manje ispušnih plinova? Što se tiće električnih vozila, pretpostavljam da g Došen smatra da u njima ima više plastičnih dijelova nego u ovim s unutrašnjim izgaranjem. Na kraju krajeva još ćemo dugo voziti benzince i dizelaše, a novi zakon o penaliziranju preko 95 g co2 po km je već s 01.01.2020. na snazi.
Nije problem u autima i više plastike itd itd. burze ove godine rastu na čemu? očekivanju da ce se kina i ameri dogovoriti. i šta kad se dogovore? pa već je burza napravila 22%. nemam pojma. nista nije dobro, a sve raste kao ludo i da se nista ne dogada sa svjetskom ekonomijom. o tome govorim.
Mi rujemo po dnu, daleko je Amerika i zlato što sja. Imamo prostora za rast, pogotovo ako će poslovanje ići na bolje.
Nije problem u autima i više plastike itd itd. burze ove godine rastu na čemu? očekivanju da ce se kina i ameri dogovoriti. i šta kad se dogovore? pa već je burza napravila 22%. nemam pojma. nista nije dobro, a sve raste kao ludo i da se nista ne dogada sa svjetskom ekonomijom. o tome govorim.
Ne vidite šumu od drva…jeftini novac gura markete i nema sanse da rast stane dok se štanca…jednom kad stane bit ce gore od 2008…
Dok ima jeftinog novca i suficita na njemačkom državnom računu nema brige, ako zaškripi autoindustrija kreću sigurno državni poticaji, slično kao u Rusiji.
Malo sam bacio od faurecie izvjesce za 3Q zanimljiv mi je ovaj dio
”
SALES BY REGION
Europe(49% of Group sales)
• In Q3
• Down 0.7% at constant currencies and excl. Clarion scope effect, underperforming regional automotive production (+0.7%, source: IHS Markit dated October 2019)
”
Znaci Europa je imala u 3Q rast automotive production +0,7% prema IHS Markit
Gklemenc je u pravu kada gleda veću sliku tj makro pokazatelje. Kroz duži niz godina vidljivo je da se ADPL kreće ovisno o glbalnim kretanjima (rast/pad USA burzi, rast/pad EU burzi, rat u Ukrajini, Tsunami u Japanu.. itd)… dok nikad nisam vidio da je cijena firme pala zbog njezine, interne krivice (prijevare, podbacili dok ekonomija raste, promašene investicije i slično). Ok dakle za predvidjeti pad cijene ADPl treba predvidjeti makro pokazatelje.
Hrvatska burza je jako mala i hrvatske firme su jako ovisne o uglavnom maloj regiji gdje vrše svoje operacije (čitaj ugl ex Yu).
Pošto je to vrlo mala i ekonomski beznačajna regija, onda zapravo sva makro kretanja refije ovise opet o globalnim kretanjima.
Globalna kretanja
Očekujem li neku extra krizu tj depresiju paralelnu onoj iz 2008 u USA? Ne. Ne vidim pozadinski bubble, kamatne stope u USA se dižu i usporiti će rast USa ekonomije na srednji rok ali na dugi rok pripremiti artiljeriju (kamatne stope) na slijedeću krizu.
U EU je situacija drugačija jer EU ima strukturalnih problema u vidu manjka rasta populacije. Tu je išta teško predvidjeti.
Sad vi procijenite i tko dobro procijeni makro kretanja može i CRO burzu i ADPL. Ja se ne kladim na neku depresiju, možda na neko manje usporavanje ekonomsko rasta.
Good to be back:)
Domach pozdrav. Long time no see. Ni ja ne očekujem neku preveliku krizu ili dublju recesiju, jer jednostavno ništa nije toliko pretjerano skupo. Ali problem vidim u spirali negativnih kamatnih stopa u europi iz koje se ne znam kako misle izvući. Dugotrajna stagnacija kao u japanu je lako moguca. Gledam jucer, index zaposlenosti u industriji i logistici i uslugama u njemackoj ponovo dosta opao. to su ti podaci koji me čine nervoznim. Prvo počinju kihati jace zemlje EU-a, a onda se prehlade svi
https://zse.hr/UserDocsImages/financ/ADPL-fin2019-3Q-NotREV-N-HR.pdf
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) AD Plastik Grupe u izvještajnom razdoblju iznosi 133,54 milijuna kuna i porasla je za 3,57 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. EBITDA matičnog društva veća je za 18,61 posto i iznosi 80,18 milijuna kuna, a najvećim je dijelom na njezin rast utjecala započeta serijska proizvodnja novih projekata i to u prvom redu novog Twinga i Clia 5. Mađarsko društvo Tisza Automotive doprinosi rastu prihoda na razini Grupe, a u manjoj mjeri utječe na rast EBITDA. U promatranom je razdoblju ostvarena EBITDA marža od 12,19 posto na razini Grupe, odnosno 10,35 posto na razini matičnog društva.
U prvih devet mjeseci 2019. godine AD Plastik Grupa ostvarila je neto dobit u iznosu od 63,86 milijuna kuna što predstavlja rast od 6,28 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. U matičnom društvu ostvarena je neto dobit u iznosu od 56,38 milijuna kuna koja je za 10,77 posto niža u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Osnovni su razlog smanjenja dobiti u matičnom društvu manji prihodi od dividende pridruženog društva, koji za razliku od prethodnih godina nisu isplaćeni u cijelosti. Naime, isplaćeno je nešto više od osamdeset posto dobiti, dok je ostatak raspoređen u zadržanu dobit.
Izvrsno izvješće, kao što je i najavio Predsjednik uprave.
Svaka čast.
https://zse.hr/UserDocsImages/financ/ADPL-fin2019-3Q-NotREV-K-HR.pdf