LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

dali itko zna koliki su dnevni kapaciteti za ukrcaj žita i koliko silosa ima luka rjeka velik je interes pa kako ga odraditi pozz

Očekujem 50 mil dobiti samo za treći kvartal i cijenu dionice 100 kn. Čestitke strpljivima, pogotovo ovima od 2007,g među kojima sam i ja.

desnokrilo, 29.06.2022. u 09:21

dali itko zna koliki su dnevni kapaciteti za ukrcaj žita i koliko silosa ima luka rjeka velik je interes pa kako ga odraditi pozz

Predaleko su oni za neki ozbiljniji izvoz preko Rijeke, a  osim toga proradio je koridor kroz Crno more + kroz puno bližu Rumunjsku.

Ignore: KressoM, delux

Lijepi rast LKRI u zadnjih nekoliko dana. Možemo li očekivati 3. kvartal još bolji od 2.?

Imaju jako dobru poslovnu perspektivu, ali cijena dionice na duplom booku je ipak malo previsoka.

 

https://morski.hr/2022/08/09/raste-promet-u-luci-rijeka-da-imamo-i-duplo-veci-kapacitet-silosa-sve-bismo-popunili/

Njihova perspektiva je odavno trebala bit likvidacija samo je politika drzi zivom zbog svojih kadrova.

Akumulirani gubitak od 200 mil kuna ce kad tad doc na naplatu pa ce opet bit upitnici iznad glave

 

Pozdrav

svi smo mi Crobex

Očekujem još bolji 3. kvartal. Lijepo su im se posložile karte.

trial, 17.08.2022. u 12:47

Imaju jako dobru poslovnu perspektivu, ali cijena dionice na duplom booku je ipak malo previsoka.

 

https://morski.hr/2022/08/09/raste-promet-u-luci-rijeka-da-imamo-i-duplo-veci-kapacitet-silosa-sve-bismo-popunili/

Kad je cijena bila na 10 bookova prije cca  15 godina vjerojatno su isto govorili. Tko će riskirati opet kad/ako stane rat sa ruskim i ukrajinskim lukama poslije ove situacije?

Ogromna ulaganja od eu u prateću infrastrukturu ceste i željeznice, kako bi oni to sami  financirali? Napravila im eu skoro pa đabe vrhunsku okućnicu figurativno.

A čita sam malo i neke starije spekulacije otprije 15 godina to šta se tada pričalo sada se događa u vezi prateće infrastrukture (a tada su bile puno jače valuacije).

Plus luka kopar čini mi se da se odlijepila isto od dna otprije 2 godine

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

Kad vam netko od nasih prodavaca magle ( Vlada..Lucka uprava..Ministri..itd ) pocnu usporedjivat luku Kopar i luku Rijeka ..kad se hvale kako ce Rijeka pretec Kopar onda bi bilo dobro da ih netko od novinara pita za komentar cinjenice..

 

”KOPER – Grupa Luka Koper u prvom je polugodištu ostvarila 155,1 milijun eura čistih prihoda od prodaje, što je 35 posto više nego u istom razdoblju lani. Neto dobit skočila je za 169 posto, na 41,5 milijuna eura.

https://www.seebiz.eu/tvrtke/luka-koper-sjajni-rezultati-u-prvom-polugodistu/280701.

 

Znaci luka Koper je u prvom polugodištu ostvarila dobit od 294 mil kuna !!!

 

Koliko je Luka Rijeka d.d. ?..Odavno je LKRI ..d.d ispao iz igre i jedino sto moze je zivotarit na mrvicama sto ostane od Kopra i Trsta

 

Pozdrav

svi smo mi Crobex

 

Treći kvartal bi mogao biti bomba sudeći prema situaciji sa žitaricama  i općenito geopolitickom situacijom, p/e bi mogao pasti ispod 10 do kraja godine ako ostane na ovakvim cijenama(kumulativno za prvi i drugi kvartal ukupni prihodi veći za 29%(poslovni za 22%) u 2022 u odnosu na 2021. Neto dobit kumulativno za oba kvartala u 2022 veća za 246% u odnosu na prva dva kvartala 2021)

Ulaganja u cestovno željezničku infrastrukturu to se ne može provesti u knjigama?

To se ne vidi u bilanci i ne može se izraziti u bilanci, koliko to vrijedi?

Koliko će to direktno i indirektno utjecati na budući razvoj i poslovanje?

https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/krece-megaprojekt-skuplji-od-peljeskog-mosta-gradi-se-cak-21-most-i-vijadukt-113-km-tunela-15228789

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/zavrsen-europski-projekt-unaprjedenja-infrastrukture-na-terminalu-za-rasute-terete-u-bakru-20211221

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/u-rijeci-se-danas-potpisuje-najznacajniji-ugovor-u-povijesti-luke-foto-20211105

 

Te trenutno situacije sa dobavnim lancima tereta u svijetu to jest traženja alternativnih ruta

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/velika-prilika-za-luku-rijeka-svi-zovu-radi-prekrcaja-zitarica-iz-ukrajine-pritisak-je-strasan-da-imamo-kapacitet-tri-puta-veci-od-sadasnjeg-bili-bi-puni-foto-20220624

 

I da najlogičnije pitanje koje se postavlja zašto je ovaj rubikon partners preuzeo po 35 kn po dionici paket od poljaka? Da proda jeftinije? Da ga drugi dokapitaliziraju i razvodne?  Ili da proda skuplje?

Ne znam šta će biti ali biti će zanimljivo , ova luka je strateški interes Hrvatske, pogotovo sad nakon ove situacije sa Rusijom, može krenuti naglo gore ali i naglo dolje, šupalj je i bid i ask, ne možeš ni kupit ni prodat značajnije količine bez značajnijeg dizanja ili rušenja cijene, free float je manji od 10%, poljaci su stali iz nekog razloga kipati po bidu

Luka kopar zato i ima veću tržišnu kapitalizaciju pet puta od luke Rijeka, ali čini mi se tehnički da je dno bilo 2020 na obe dionice, trend je vidljiv ali možda sam u krivu.

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

Mislim da će netko prije ili kasnije bacit oko na ovo jer je geografska pozicija vrhunska. Ne daju kinezima eu i usa, možda filipinci šta su u jadranskim vratima? Maersk šta je njemu iskipati pravu lovu da sve preuzme tamo? Netko domaći?N emam pojma ali biti će zanimljivo.

 

Ne zaboravimo Luka Rijeka drži 49% jadranskih vrata

https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno/ovo-su-price-najboljih-hrvatskih-kompanija-u-jednoj-od-njih-prosjecna-placa-iznosi-17-275-kuna-15216920

Jadranska vrata d.d., koncesionar na kontejnerskom terminalu Luke Rijeka sa 197 zaposlenih, i ove je godine, treći put zaredom, dobitnik Zlatne bilance u kategoriji prijevoza i skladištenja. Novo priznanje za Jadranska vrata dolazi nakon što je tvrtka u prošloj godini povećala prihode za 15,6 posto, dobit za 36,1 posto, a EBITDA-u za 31 posto.

U sve izraženijoj konkurenciji domaćih prijevoznika i logističara, Jadranska vrata treću godinu zaredom imaju najbolje pokazatelje profitabilnosti, likvidnosti, zaduženosti, aktivnosti i ekonomičnosti koje Fina uzima u obzir za izračun financijskog rejtinga tvrtki i pripadajući redoslijed najboljih. Likvidnost višestrukog pobjednika Zlatne bilance u toj djelatnosti ogleda se, među ostalim, u koeficijentu tekuće likvidnost za 2021. od 6,85. Kad je u pitanju profitabilnost Jadranskih vrata, dostignuta EBITDA u 2021., na bazi lani ostvarenog ukupnog prihoda od 177,5 milijuna kuna, iznosila je 81,4 milijuna kuna, što je više nego mnogostruko bolji rezultat od prosječne EBITDA-e konkurencije, od 5,6 milijuna kuna. Do sličnog nalaza dolazi se kada se usporedi EBITDA marža Jadranskih vrata (45,89) s prosjekom konkurencije (14,68), s tim da tvrtke s većom EBITDA maržom imaju bolju troškovnu strukturu te nakon podmirenja poreza, kamata i amortizacije veći dio prihoda zadržavaju unutar tvrtke.

https://www.morski.hr/u-prvom-polugodistu-2022-godine-jadranska-vrata-i-luka-rijeka-biljeze-znatan-rast-prometa/

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

Zašto bi Maersk bilo sto ulagao u LKRI kad ulaze u svoj i PPD-ov kontejnerski terminal u Rijeci? Deep Sea terminal.

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/ppd-u-i-moller-maersku-koncesija-na-kontejnerskom-terminalu-rijeka-20210511

A i u Jadranskim vratima imaju manjinski udjel i nemaju kontrolu nad tom firmom.

 

Kolega One to je bio samo jedan od  primjera mogućeg ulagača, nisam rekao da će to tako biti?

A to što imaju manjinski udjel šta to znači da taj udjel ne vrijedi?

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

To znaci da su s tim udjelom ko statisti u kukuruzu. Ne odlučuju o bitnim stvarima sto je zapravo u situaciji lošeg vođenja firme od strane Poljaka i njihovih jataka čak i dobro. Vrijedi puno manje od udjela onih koji drze 51%. Osim ako imaju neki ugovor o opcijskoj kupnji od kontrolnog dionicara po unaprijed definiranim uvjetima. Al u to ne vjerujem bas. Zapravo, taj manjinski udjel je i zaslužan za ovogodišnji rast poslovanja Luke. Al problem tog udjela je sto ga defacto možeš i moraš prodati samo jednom kupcu, a taj se sigurno neće isprsiti da ga preplati.

Da je netko ozbiljan bio zainteresiran za LKRI taj bi je bio preuzeo kroz dokap prije koju godinu mjesto ovih trećerazrednih likova iz Poljske (iako pitanje je tko ih je zapravo preuzeo, a  – moguće čak i Slovenci iz Luke Koper, posredno). No to se nije dogodilo kako se očekivalo, luka je poslovala daleko lošije od ocekivanja i zapala u ozbiljne poslovne probleme, sve ostalo je povijest.

U međuvremenu, izgradio se jedan novi (Adria gate (Jadranska vrata) gdje je Lkri manjinski), a gradi se i još veći terminal Deep sea (Maersk), pa će Luka Rijeka d.d. na području Lučke Uprave Rijeka dobiti još jaču konkurenciju.

Sto će na kraju iz svega toga ispasti i kada to samo dragi Bog zna. Nekako se ne bojim za Maersk…. Ali ostali?

Dakle, iz dosadasnjeg iskustva i svega sto se događalo u Lkri ne bih stavio zrno kukuruza na to da će Lkri postati uspjeh. Barem ne skoro i vjerojatno ne u poslovnom smislu.

Kažete : To znaci da su s tim udjelom( od jadranskih vrata) ko statisti u kukuruzu, taj manjinski udjel je i zaslužan za ovogodišnji rast poslovanja Luke

Ne znam jeste li uopće pogledali izvješča prije komentiranja ali evo nekih činjenica (prvo bez statiranja u kukuruzu kako vi to nazivate),dakle:

U nekonsolidiranom izvješču 01.01-30.06.2022 znači ono šta je samo Luka Rijeka ostvarila bez jadranskih vrata stoji:


Naturalni pokazatelji u tonama u 2022 = Generalni teret veći za 9% odnosu na 2021, Rasuti teret veći za 5% nego u 2021 , Kontejneri skoro 4 puta veći promet nego u 2021 ali zbog svog malog udjela u ukupnoj tonaži sve skupa zbrojeno naturalni pokazatelji u tonama 15 % bolji u 2022 nego 2021.


Financijski pokazatelji u 2022 iz izvješča= U promatranom razdoblju ukupni prihodi iznose 106.498.427 kuna te su za 22% veći u odnosu na isto razdoblje prošle godine


Dobit iz nekonsolidiranog rdig :Dobit 2021 ( -2.672.370) Dobit 2022 9.511.892 znači ne stoji tvrdnja  da nista ne zarađuju, razlika u odnosu na 2021 (u kojoj su imali negativnu dobit) iznosi 12.184.262


Evo i ono drugo konsolidirano(sa statiranjem u kukuruzu):

U konsolidiranom izvješču 01.01-30.06.2022 znači ono šta je Grupa ostvarila(LUKA RIJEKA d.d+ LUKA – PRIJEVOZ d.o.o. + STANOVI d.o.o. + LUKA RIJEKA CONTAINER DEPOT d.o.o +49% Jadranskih vrata) stoji :


Naturalni pokazatelji u tonama u 2022= Generalni teret veći za 39% u odnosu na 2021, , Rasuti teret veći za 5% nego u 2021, Kontejneri 20 % veći nego u 2021, dakle sve skupa u tonama za 18% veći promet.


Financijski pokazatelji u 2022 iz izvješča :Ukupni prihodi 2022 =130.709.239 u 2021= 101.278.453 znači ukupni prihodi veći za 29%


 

Neto dobit u 2022= 34.437. 128 , u 2021= 9.964.595 znači neto dobit veća za 246%


Kažete :Ne odlučuju o bitnim stvarima sto je zapravo u situaciji lošeg vođenja firme od strane Poljaka i njihovih jataka čak i dobro =u potpunosti se slažem ali koliko sam shvatio poljaci nisu više u igri baš zbog njihovog katasrofalnog vođenja poslovanja,koje su tu agende bile u igri od strane poljaka samo dragi Bog zna.

Kažete :Da je netko ozbiljan bio zainteresiran za LKRI taj bi je bio preuzeo kroz dokap prije koju godinu mjesto ovih trećerazrednih likova iz Poljske

Ovo je past tense! Prošlost! Sta se sad geopolitički događa? Situacija se vezano za prijevoz robe stubokom promijenila.

Kažete: gradi se i još veći terminal Deep sea (Maersk), pa će Luka Rijeka d.d. na području Lučke Uprave Rijeka dobiti još jaču konkurenciju.

Moje mišljenje je da će biti posla za sve!

Kažete :Dakle, iz dosadasnjeg iskustva i svega sto se događalo u Lkri ne bih stavio zrno kukuruza na to da će Lkri postati uspjeh. Barem ne skoro i vjerojatno ne u poslovnom smislu.

Imate pravo na vlastito mišljenje kao i ja. Samo Svemogući Bog zna sta ce biti a ne vi ili ja.

 

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

New Report

Close