LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

https://more.slobodnadalmacija.hr/om/vijesti/milijardu-dolara-zaradenu-u-pandemiji-hapag-lloyd-ulozio-u-kupnju-deset-americkih-luka-1229746

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

Jedna akvizicija od prije par mjeseci vidim nitko nije stavio

Adani Ports, which is the largest port developer and operator in India, said the acquisition the company will “expand its footprint into the European port sector, which includes the lucrative Mediterranean region”.

This is a much higher price than the government (of Israel) had first anticipated and has a price-to-earnings ratio of 18 (roughly calculated, based on the average of the past three years). It is as if Adani is saying: Step aside, this is a strategic purchase, and for us the price is less important”, the report said.

https://m.economictimes.com/industry/transportation/shipping-/-transport/haifa-port-acquisition-by-adani-a-strategic-purchase-where-price-didnt-matter-israeli-media/amp_articleshow/92956615.cms

I jedna akvizicija odnedavno u sektoru

https://www.reuters.com/markets/deals/german-cabinet-approves-investment-by-chinas-cosco-hamburg-port-terminal-sources-2022-10-26/

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

https://lukarijeka.hr/wp-content/uploads/2022/10/Najava-odrzavanja-sjednice-N.O-03112022..pdf

S obzirom na okolnosti očekivanja su velika .Trebalo bi biti jedno od najboljih rezultata posljednjih nekoliko godina.

to je već objavljeno

Dobit Grupe Luka Rijeka za devet mjeseci 2022.g. iznosi 56.155.768 kuna, te je vidljiv znatni porast u odnosu na promatrano razdoblje prethodne godine kada je dobit Grupe iznosila je 1.733.743 kuna.

https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/LKRI/FI-LKRI-459c74954940f3f4fe5092453f078512.pdf

harpun, 03.11.2022. u 10:57

to je već objavljeno

Dobit Grupe Luka Rijeka za devet mjeseci 2022.g. iznosi 56.155.768 kuna, te je vidljiv znatni porast u odnosu na promatrano razdoblje prethodne godine kada je dobit Grupe iznosila je 1.733.743 kuna.

https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/LKRI/FI-LKRI-459c74954940f3f4fe5092453f078512.pdf

Hhaaha povećanje od 1.7 mil. na 56 mil. odnosno sa  -8 mil. na 21.7 mil. za 3 kvartal  je samo “znatni” porast.  Možda danas na sjednici budu manje skromni s izjavama iako je skromnost vrlina.

Iza Luke Rijeka je devet mjeseci za povijest. Ostvarila je rekordnu dobit i rast u svim segmentima – Novi list

Počelo se i kod LKRI nešto zbivati -> https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno/nakon-par-teskih-godina-luka-rijeka-biljezi-rekorde-u-gubitke-su-ih-gurnuli-poljski-partneri-sada-je-sansa-da-se-div-podigne-15273491

Najveća opasnost za male dioničare su oni koji su opljačkali male dioničare u DLKV.

LKRI je bolesno krupna riba i sve me strah da neće opet neko sra*e s dokapom i istiskivanjem, kao kod DLKV

https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno/konzorcij-enna-logica-i-danci-jedini-predao-ponudu-za-zagrebacku-obalu-15072195

https://more.slobodnadalmacija.hr/om/vijesti/rijecki-terminal-postaje-maerskovo-stratesko-mjesto-na-jadranu-bit-cemo-najbliza-tocka-za-ulazak-s-dalekog-istoka-na-europsko-kopno-1111244

Koncesionar APM je u vlasništvu najvećega kontejnerskog brodara danskog Merska. Time riječki terminal postaje njihova strateška točka na Jadranu. Ima prednost blizine tržišta Srednje Europe. Povezanost, kako cestovna tako i željeznička, te skraćivanje vremena putovanja s Dalekog istoka do Europe, postajemo najbliža točka za ulazak s Dalekog istoka na europsko kopno, Rijeka će se vratiti na kartu prepoznatljivih svjetskih luka.

 

Zašto Maersk ulazi na područje riječkoga bazena i iskipava pustu lovu ako misli da ta pozicija u pomorskom prometu ništa neće vrijediti u budućnosti? Valjda očekiva I povrat investicije jednog dana

Zagreb Deep Sea Terminal: Rijeka bi trebala postati glavna luka sjevernog Jadrana

Ovim terminalom osigurat ćemo Rijeci stabilno mjesto na logističkoj mapi u Jadranu, otvarajući pravi izlaz ne samo za Hrvatsku nego i za zemlje u okruženju, izvršni direktor APM,sa koncesijom vrijednom 20 i pol milijardi kuna i fiksnom naknadom od dva milijuna eura na godinu, Rijeka bi trebala postati glavna luka sjevernoga Jadrana. Očekujemo da će već 2025. kontejnerski promet dosegnuti 1 milijun TEU jedinica, a do 2028. jedan i pol milijun. To znači da će luka Rijeka kroz nekoliko godina imati veći kontejnerski promet nego slovenska luka Kopar

 

Sigurno vide nešto na ovom području šta ostali još ne vide?

https://lidermedia.hr/poslovna-scena/hrvatska/denis-vukorepa-s-dva-nova-koncesijska-projekta-u-rijeku-smo-doveli-najjace-svjetske-gospodarske-igrace-140504

Pri potpisivanju ugovora o koncesiji za terminal Zagreb Deep Sea rekli ste da će realizacijom dvaju najnovijih projekata Rijeka postati centar svijeta. Što će se to toliko promijeniti, što će ti projekti značiti za Rijeku i Hrvatsku?

– To što su Lürssen grupa i APM Terminals ušli u Rijeku jednako je tomu kao da su u NK Rijeka došla dva najbolja svjetska nogometaša, da se slikovito izrazim. Dva nova velika strateška partnera s kojima su ugovorene koncesije jako mnogo donose riječkoj luci jer je Lürssen grupa najveći proizvođač megajahti na svijetu, a APM Terminals jedan od najvećih terminalskih operatora u svijetu i tvrtka kći brodarskoga diva A. P. Møller-Mærska. To znači da smo u Rijeku doveli najjače svjetske gospodarske igrače.

 

Hoće još koji svjetski igrač doći za ovima? Infrastruktura se poboljšava, geopolitičke tenzije, planirane investicije od eu koje se ne mogu iskazati u bilanci a utjecati će direktno i indirektno na sve dionike?

Da li je lakše recimo za nekog novog ili postojećeg igrača u luckom/pomorskom biznisu preuzeti postojeće poduzeće  sa infrastrukturom i modernizirati ga ili je lakse ispočetka ulagati stotine i stotine milijuna eura kao šta Maersk radi? Dosta mu je preuzeti cerpov paket i nesto od fondova da ima većinu? + dobije pola jadranskih vrata gratis

 

Kad je riječ o budućemu kontejnerskom terminalu, može se očekivati da će A. P. Møller-Mærsk preusmjeriti kontejnerski promet u riječku luku jer će to biti njegov jedini terminal na Jadranu

 

Hoće li mu biti dostatni kapaciteti kad preusmjeri promet? Hoće li trebati još prostora i kapaciteta? Hoće li još  netko od konkurenata htjeti imati svoje mjesto na ovoj točci svijeta jer se nešto događa, gradi a u zaklonu je i pod plaštom EU?

 

Prema direktivama Europske unije svaka djelatnost unutar sustava lučke uprave trebala bi biti privatizirana.

 

Da li se ovo čita tako da cerpov paket prema direktivama ide u prodaju  kad tad?

 

Velika mala DC403 teška 520 milijuna kuna – Cesta koja otvara novi ulaz u Rijeku, omogućava brži protok tereta u luku

U Rijeci je u utorak potpisan „Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za izgradnju državne ceste DC403 od čvora Škurinje do luke Rijeka”. Riječ je o dodjeli bespovratnih 520 milijuna kuna za gradnju najkraće i najskuplje ceste u Hrvatskoj.

 

Čekaj malo 2,5 kilometra ceste vrijedi kao pola tržišne kapitalizacije luke rijeka(ok neće samo luka Rijeka koristiti tu cestu ali ipak nevjerojatno)

 

Nije nagovor ni na kupnju ni prodaju samo moje mišljenje koje ne mora biti točno

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

sve su to stari članci

crveni, 02.12.2022. u 15:26

Počelo se i kod LKRI nešto zbivati -> https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno/nakon-par-teskih-godina-luka-rijeka-biljezi-rekorde-u-gubitke-su-ih-gurnuli-poljski-partneri-sada-je-sansa-da-se-div-podigne-15273491

Najveća opasnost za male dioničare su oni koji su opljačkali male dioničare u DLKV.

LKRI je bolesno krupna riba i sve me strah da neće opet neko sra*e s dokapom i istiskivanjem, kao kod DLKV

https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno/konzorcij-enna-logica-i-danci-jedini-predao-ponudu-za-zagrebacku-obalu-15072195

To vam nema nikakve veze sa LKRI. Koncesiju su uzeli Maersk i Enna. Sad imamo dvije konkurentske firme na prostoru Lučke uprave Rijeka. S time da u kontejnerskim poslovima Maersk i Enna imaju daleko veći potencijal da preuzmu veliku većinu poslova, pa i one od konkurencije.

Lkri je tu koliko se meni cini sporedna priča, iako je u ovoj godini zbog rata u Ukrajini i poremećaja u trgovini i zagusenju europskih luka dosta povećala pretovar roba i kontejnera. To je naprosto posljedica niske osnovice iz prethodnih godina i male poslovne aktivnosti, pa svaki rast izgleda natprosječan i snažan.

Ova dionica je godinama padala zbog malog prometa 2010 bila je na oko 230 do 240 kn…s povećanjem prometa i profitabilnosti i cijena dionice će rasti.

Vidi se pojačano i pametno skupljanje od strane ozbiljnijeg kupca.

Moja predviđanja su da će im profitabilnost i poslovanje i dalje rasti pogotovo zbog rata u Ukrajini.Zbog toga očekujem daljnji snažan rast dionice barem do razine 130 d0 150 kn.Fondovi su unutra i ovo im je idealna dionica na kojoj si s relativno malim novcima mogu značajno popraviti stanje ulaganja.

https://www.vecernji.hr/biznis/kako-je-ruska-invazija-na-ukrajinu-utjecala-na-poslovanje-hz-a-i-luke-rijeka-1586847

Ichweiss, 04.12.2022. u 13:08

 





crveni, 02.12.2022. u 15:26



 

Počelo se i kod LKRI nešto zbivati -> https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno/nakon-par-teskih-godina-luka-rijeka-biljezi-rekorde-u-gubitke-su-ih-gurnuli-poljski-partneri-sada-je-sansa-da-se-div-podigne-15273491

Najveća opasnost za male dioničare su oni koji su opljačkali male dioničare u DLKV.

LKRI je bolesno krupna riba i sve me strah da neće opet neko sra*e s dokapom i istiskivanjem, kao kod DLKV

https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno/konzorcij-enna-logica-i-danci-jedini-predao-ponudu-za-zagrebacku-obalu-15072195

 



 

To vam nema nikakve veze sa LKRI. Koncesiju su uzeli Maersk i Enna. Sad imamo dvije konkurentske firme na prostoru Lučke uprave Rijeka. S time da u kontejnerskim poslovima Maersk i Enna imaju daleko veći potencijal da preuzmu veliku većinu poslova, pa i one od konkurencije.

Lkri je tu koliko se meni cini sporedna priča, iako je u ovoj godini zbog rata u Ukrajini i poremećaja u trgovini i zagusenju europskih luka dosta povećala pretovar roba i kontejnera. To je naprosto posljedica niske osnovice iz prethodnih godina i male poslovne aktivnosti, pa svaki rast izgleda natprosječan i snažan.

Nema? 🙂 Mora da ste jako naivni ako ne dopuštate takvu mogućnost.

Tak se mislilo i kod DLKV, te kad je gospodarstvenik godine (u slobodno vrijeme švercer ogrlica) i onaj ex-špijun što se voli baviti organizacijom, rekli da nemaju nikakav interes. Prosurfajte malo…

ko je uspio prodati prodati koju siću na ovim razinama čestitam mu,idemo mi opet polako na 50-55 kn..e tu bi se dalo nešto ozbiljnije i kupiti..

Ichweiss, 04.12.2022. u 13:08


 



 

To vam nema nikakve veze sa LKRI. Koncesiju su uzeli Maersk i Enna. Sad imamo dvije konkurentske firme na prostoru Lučke uprave Rijeka.

Da imamo dvije firme koje se bave trenutno u ovoj godini i iducoj kontejnerskim poslovima a to su Luka Rijeka i Jadranska vrata(gdje je luka Rijeka 49% suvlasnik jadranskih vrata)

 

https://www.portauthority.hr/koncesionari/

 

Tek od  2024 Maersk I Enna počinju sa radom a koliko su uzeli (i da li će uopće uzeti posao lkri i jadranskim vratima) ćemo vidjeti tek u 2025.

 

https://www.portauthority.hr/going-deep/dan-za-povijest-potpisan-ugovor-o-koncesiji-za-razvoj-i-gospodarsko-koristenje-zagreb-deep-sea-kontejnerskim-terminalom-u-luci-rijeka/

 

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

https://eho.zse.hr/segment-promatranja/view/743

Heh, baš me zanima jel netko znao za ovo pa se cijena digla za 140% od 6.mj. ove godine, bez obzira na povećanje prometa u luci ?

BORBA ZA LUKU RIJEKA: Nijemci optužuju Upravu i fondove za sabotažu i favoriziranje češkog trgovca oružjem

 

Kako mi se čini, ide još jedna pljačka. Sretno nam bilo…

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

New Report

Close