LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Moze i ovako:
Netko je odlucio postati vlasnik i nista ga u tome nece sprijeciti.
Sigurno smatra (zna) da ce mu se dugorocno isplatiti.
Trenutna korekcija mu samo ide na ruku.


Moze i ovako: Netko je odlucio postati vlasnik i nista ga u tome nece sprijeciti. Sigurno smatra (zna) da ce mu se dugorocno isplatiti. Trenutna korekcija mu samo ide na ruku.

kako može postati vlasnik kupovanjem na burzi?


Moze i ovako: Netko je odlucio postati vlasnik i nista ga u tome nece sprijeciti. Sigurno smatra (zna) da ce mu se dugorocno isplatiti. Trenutna korekcija mu samo ide na ruku.

Taj netko je dosta malih koji kupuju i prodaju te pokoji skrbnicki koji prodaje, i jos par skrbnickih koji su kupovali do prije par dana. Nitko ovih dana ne postaje vlasnik, niti je to ovako moguce, za manje iskusne: trebalo bi protrgovati s vise stotina tisuca dionica a do kraja dana ce ih proci samo izmedju 11-12 tisuca, sto ukljucuje daily trading!

Ok, uvjerili ste me!
Ipak cu pogledati prvih deset za koji dan …

Riječka luka – jadranski ulaz u Europu

WASHINGTON – Nakon dovršetka obnove do 2009. najveća hrvatska luka Rijeka po svemu bi trebala nalikovati na velike svjetske lučke centre poput španjolske Barcelone i američkog Baltimorea.
Projekt Riječki prometni pravac, koji je u srpnju 2003. pokrenula hrvatska Vlada u suradnji sa Svjetskom bankom, trebao bi dramatično izmijeniti luku Rijeka i učiniti je jednom od glavnih luka za središnju i istočnu Europu.
Njegov je cilj povećati konkurentnost hrvatskog gospodarstva poboljšavanjem međunarodnog teretnog i putničkog prometa u Rijeci, modernizacijom povezanosti luke s cestovnom mrežom te revitalizacijom i privatizacijom poslovanja u luci.
Ukupna je vrijednost projekta Rijeka Gateway, koji bi trebao biti dovršen u rujnu 2009., 266 milijuna dolara, od čega 156,5 milijuna zajmom osigurava Svjetska banka.
Novi putnički terminal u središtu luke moći će primati brodove za krstarenje do 500 putnika i druge putničke brodove, kaže Svjetska banka, a do 2009. Rijeka bi trebala imati potpuno moderniziran kontejnerski terminal u istočnom i moderni teretni terminal u zapadnom dijelu luke.
Dio luke poznat kao Delta trebao bi biti pretvoren u komercijalno područje s hotelom i poslovnim i uslužnim sadržajima namijenjenim građanima i gostima, a na području stare luke zvane Porto Baroš gradila bi se marina, navodi WB.
“Razvitak luke je već počeo i buduće povećanje komercijalnih aktivnosti u Delti i Porto Barošu trebalo bi donijeti zajednici znatne koristi”, rekao je ravnatelj lučke uprave Bojan Hlača.
Projekt Riječki prometni pravac stvorit će dominantni prometni pravac u Hrvatskoj povezujući morske putove s europskim cestovnim i željezničkim koridorima.
www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2006,3,4,italija_nekretnine,14970.jl

Izgleda da su dobre vijesti pomalo uzele maha…
S obzirom da nemam uvid u kupnju/prodaju, moze li netko tko ima potvrditi da li bi LKRI mogla ovaj tjedan opet preko 400???

“Please, God, Just One More Bubble.”

Gospodine : Arap

Na vase pitanje bi bilo mnogo lakse odgovoriti kada bi luka Rijeka obznanila svoje detaljnije poslovanje za 2005.Godinu
pozdrav

Mene zanima na koji načim oni iskazuju rezultate poslovanja, ako je u njihovom vlasništvu još jedna tvrtka, tj. Jadranska vrata d.d.?

Vijesti HTV 1 u 10.00 sati:

Predsjednik Mesić u posjeti Južnoj Koreji
Predsjednik i delegacija koja je s njim u posjeti, započeli su razgovore o povečanju međusobne privredne suradnje. Jedna od glavnih tema razgovora su potencijali hrvatskih luka…………..

marcello

Hrvatska želi biti ulaz Južne Koreje na regionalno tržište
Hrvatska želi postati “vrata” za ulazak južnokorejske robe na tržište srednje i istočne Europe, a gospodarska suradnja moguća je i u drugim područjima, osobito u turizmu, suglasni su najviši politički i gospodarski dužnosnici obiju zemalja
SEUL – Prema reakcijama službenog Seula, ovotjedni posjet hrvatskog predsjednika Stjepana Mesića toj dalekoistočnoj zemlji dobar je poticaj razvijanju ukupnih odnosa Hrvatske i više od 8.000 kilometara udaljene Južne Koreje, važnog čimbenika političke stabilnosti i ekonomskog napretka Azije. Umjerena inflacija, niska nezaposlenost, snažan izvoz i pravedna raspodjela društvenog dohotka ključ su napredne ekonomije jednog od “azijskih tigrova”. Riječ je o zemlji koja posljednjih nekoliko godina bilježi gospodarski rast od prosječnih 4 posto, bruto društveni dohodak od 20.300 dolara po glavi stanovnika i nezaposlenost od samo 3,7 posto. Društveni i gospodarski napredak što ga je ostvarila 80-tih godina, “zemlja jutarnjeg mira” može zahvaliti ulaganjima u znanosti i obrazovanje, po čemu također može biti uzor Hrvatskoj.
I jedna i druga država nezadovoljne su postignutom razinom trgovinske razmjene u kojoj Hrvatska bilježi značajan deficit – uvoz iz Južne Koreje iznosio je 2005. 182 milijuna dolara, a izvoz nešto više od četiri milijuna dolara. Bogata Južna Koreja može Hrvatskoj ponuditi kapital za ulaganje u turističke kapacitete, kao i priljev gostiju na Jadran budući da je riječ o zemlji s 48 milijuna stanovnika koji vole putovati svijetom. Prošle je godine Južnu Koreju posjetilo 6.000 hrvatskih turista, dok ih je u obrnutom smjeru putovalo 2.000. Ne manje važno polje suradnje je brodogradnja u kojoj obje zemlje imaju veliku tradiciju. Iskustva Južne Koreje na koju otpada 35 posto ukupne svjetske brodogradnje mogu biti vrlo korisna hrvatskim škverovima, gubitašima koji preživljavaju zahvaljujući državnim sanacijama. Iako su tek najavili snimku stanja u hrvatskoj brodogradnji, čelnici kompanije “Daewoo”, u čijem su sastavu drugo i treće najveće brodogradilište na svijetu, smatraju kako je budućnost u specijalizaciji hrvatskih brodogradilišta za gradnju posebnih plovila koja su tražena na tržištu i dobro plaćena. Predsjednik Mesić i gospodarstvenici u državnom izaslanstvu inzistirali su u razgovorima s čelnicima koncerna “Daweoo” i “Hyundai”, koji uz brodogradilišta imaju i automobilsku industriju, da razmisle i o proizvodnji dijelova za te poznate marke automobila u Hrvatskoj, čiji građani godišnje potroše 2.5 milijarde dolara na kupnju novih vozila. Za to su im ponudili slobodne zone, jadranske i zračne luke te mrežu autocesta u koju Hrvatska ulaže više nego sve ostale republike bivše Jugoslavije zajedno. “Zagreb je na 400 kilometara od Beograda, Budimpešte i Muenchena, što znači da je u središtu svijeta”, rekao je slikovito predsjednik Mesić u razgovoru s vodećim ljudima tvrtke “Samsung” koji su se najkonkretnije zanimali za geografski položaj i eventualno pokretanje proizvodnje suvremenih televizijskih uređaja u Hrvatskoj. Ta multinacionalna elektronička tvrtka sa 128.000 zaposlenih u Europi već ima izgrađene tvornice u Mađarskoj i Slovačkoj.
O gospodarskoj suradnji dviju zemalja razgovaralo se na Hrvatsko-korejskom gospodarskom forumu, gdje je stotinjak korejskih poslovnih ljudi ostvarilo kontakte s hrvatskim tvrtkama INA, Kraš, Zagrebačkom zračnom lukom, te Hrvatskom gospodarskom komorom i Vladinom agencijom za strana ulaganja. Predsjednik Federacije korejskih industrija Shin Ho-kang obećao je da će se u budućnosti voditi još konkretniji poslovni razgovori, na temelju ovom prilikom potpisanih sporazuma o suradnji gospodarskih komora dviju zemalja, kao i sporazuma o suradnji Hrvatske banke za obnovu i razvitak s Uvozno-izvoznom bankom Koreje (KEXIM) i s Korejskom agencijom za osiguranje izvoza (KEIC).
(Hina)

marcello

Ima samo jedan problem kojeg si zaboravio a taj je da je Luka Koper d.d. već odavno njihov ulaz u ovaj dio europe. I ne samo njihov nego i kinezima, turcima, grcima i ostalima, a naša LKRI je i tu postrani.
Sjedni u auto i provozaj se do rijeke, pa pogledaj koliko je tamo brodova, a onda se malo provezi do kopra pa se vrati i tu napiši što si vidio……

...povijest se ponavlja...

Luka Rijeka je samo prošle godine ostvarila prihod od 181 milijun kuna, a ove godine je u prva tri mjeseca pretvovarila 35% tereta više nego prošle godine u isto vrijeme, tak da vrijeme lkri tek dolazi. [smiley7]

Ispravak netočnog navoda. 35% više nego prošle godine su pretovarili u prva dva mjeseca ove godine. [smiley11]

http://www.vjesnik.hr/html/2006/03/04/Clanak.asp?r=tem&c=2


Ima samo jedan problem kojeg si zaboravio a taj je da je Luka Koper d.d. već odavno njihov ulaz u ovaj dio europe. I ne samo njihov nego i kinezima, turcima, grcima i ostalima, a naša LKRI je i tu postrani. Sjedni u auto i provozaj se do rijeke, pa pogledaj koliko je tamo brodova, a onda se malo provezi do kopra pa se vrati i tu napiši što si vidio……

Upravo zato je Mesić i išao tamo. Da objasni da ne moraju više slati robu barkama u Koper nego pravim brodovima dugokog gaza u Luku Rijeka………….Jeftinije je! [smiley2]

marcello


Ispravak netočnog navoda. 35% više nego prošle godine su pretovarili u prva dva mjeseca ove godine. [smiley11]

Da, i istovremeno je cijena dionica skocila 150 i ž posto… tko je jamio, jamio je gospod, vrijeme je korekcija. Luka ri ovoj dvojici trojici nebu tak skoro konkurirala
[smiley5]

Nisam druzeljubiv tip pa nema potrebe stavljati me medju prijatelje

New Report

Close