LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

apatero1, 12.05.2021. u 21:50

 





investimir, 12.05.2021. u 21:16



 

https://www.vecernji.hr/vijesti/koncesija-pripala-mocnom-maersku-i-ppd-u-plan-je-prestici-kopar-za-nekoliko-godina-1491722

 

ova do krova

 

zna tk u koje omjeru ubire lkri a u kojem država

 



 

Što reći na komentar kolege amadea

da razumije bolje te stvari od tebe koji si dioničar…

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

Crikva1, 13.05.2021. u 11:54

Svaki put ista priča. Jasno je da Lučka uprava Rijeka i Luka Rijeka d.d. nisu isto ali je isto jasno da su ovako ili onako povezane počevši od prometne infrastrukture nadalje. Znači svaka vijest vezana za Riječku Luku općenito ima i veze sa Luka Rijeka d.d.

koje gluposti..to je kao da kažeš da je končar iz zagreba ostvario odlične rezultate pa očekuješ da porastu dionice neke elektrometal firme jer je i ona iz zagreba, koristi istu prometnu infrastrukturu, a i proizvodi su im iz iste branše.

smiješno je na što je ovaj forum spao

budapest !

”koje gluposti..to je kao da kažeš da je končar iz zagreba ostvario odlične rezultate pa očekuješ da porastu dionice neke elektrometal firme jer je i ona iz zagreba, koristi istu prometnu infrastrukturu, a i proizvodi su im iz iste branše.


smiješno je na što je ovaj forum spao”


 

Vi ste poput onih šta na komentiranju turističkih dionica pitate kakve veze ima stanje s virusom u Njemačkoj s Jadranom d.d.? Ako ne vidite povezanost ja tu ne mogu ništa.

lučka uprava je komunalno-sanitetsko redarstvo – tijelo s javnim ovlastima

 

lkri je dd izlistano na burzi

 

naravno da su povezani jer sve što propiše lučka uprava važi za lkri i za sve ostale u luci rijeka. isto tako što propiše pomorska policija rijeka vazi za lkri i za sve osztale, ali bas me zanima ima li netko tako pšametan da kaže da su lkri i pomorska policija rijeka jedno te isto. ajde bas da cujem i tu teoriju

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Postali ste link na vjest da dolazi Maresk u Rijeku i pitali koliko od godisnje koncesije pripada Luci Rijeka d.d !

Luci Rijeka d.d. od te koncesije ne pripada nista..nula kuna ..zero..nix !!

Sav novac od prometa na Zagrebackoj obali pripada drzavi. Luka Rijeka d.d. s tim poslom nema nista . Koncesionar je Lucka Uprava .

Luka Rijeka d.d. moze imat korist od izgradnje ceste D403 koja se gradi prvenstveno radi kontejnerskog terminala ali omogucit ce i bolju povezanost terminala koje koristi Luka Rijeka d.d. ali još jednom ponavljam i sta vec 10 godina valjda govorimo a ljudi nikako da shvate.Luka Rijeka je geografski pojam..Luka Rijeka d.d. je trgovacko drustvo koje ima koncesiju na jednom dijelu ali ne na cijelom poducju.

 

Pozdrav

svi smo mi Crobex

Lucijan, 13.05.2021. u 14:10

Postali ste link na vjest da dolazi Maresk u Rijeku i pitali koliko od godisnje koncesije pripada Luci Rijeka d.d !

Luci Rijeka d.d. od te koncesije ne pripada nista..nula kuna ..zero..nix !!

Sav novac od prometa na Zagrebackoj obali pripada drzavi. Luka Rijeka d.d. s tim poslom nema nista . Koncesionar je Lucka Uprava .

Luka Rijeka d.d. moze imat korist od izgradnje ceste D403 koja se gradi prvenstveno radi kontejnerskog terminala ali omogucit ce i bolju povezanost terminala koje koristi Luka Rijeka d.d. ali još jednom ponavljam i sta vec 10 godina valjda govorimo a ljudi nikako da shvate.Luka Rijeka je geografski pojam..Luka Rijeka d.d. je trgovacko drustvo koje ima koncesiju na jednom dijelu ali ne na cijelom poducju.

 

Pozdrav

Ne može država imati profit i od prometa i naplaćivati koncesiju , to je isto ko da ja iznajmin vama uhodani kafić za 5 tisuća eura i cjeli utržak ide opet meni , probajte razumjeti što pišete

Postali ste link na vjest da dolazi Maresk u Rijeku i pitali koliko od godisnje koncesije pripada Luci Rijeka d.d !

 

Luci Rijeka d.d. od te koncesije ne pripada nista..nula kuna ..zero..nix !!

 

Sav novac od prometa na Zagrebackoj obali pripada drzavi. Luka Rijeka d.d. s tim poslom nema nista .

,__________”______________

Ako lkri d.d. ima samo jedan dio u luki Rijeka zar misliš da će ova ekipa tek tako pustiti lkri dd  a da i njih ne preuzmu , zar to nije samo pitanje vremena ako ih već nisu i preuzeli  , a tko je uopće taj Rubicon partners koji je u 4 mjesecu ove godine preuzeo 17%, nešto dionica od poljaka , koji su ih posjedovali od 2015 u 25 /26 %=udjela lkri dd

Kontejnerski promet
Pridruženo društvo Jadranska vrata d.d. ostvarilo je promet od 303.626 TEU jedinica, te povećanje od 12%.
Jadranska vrata d.d. bave se uslugom prekrcaja kontejnera sa kontejnerskih brodova na kamione i vagone. Luka
Rijeka d.d. bavi se uslugama punjenja i pražnjenja kontejnera, te kopnenim manipulacijama tereta od Terminala
Brajdica do Terminala Škrljevo i Terminala Rijeka (i obrnuto). Ostvareno je povećanje od 22% na 40.465 TEU u
2020. godini u odnosu na 2019.

 

maersk se obvezao donijeti TRI PUTA VEĆI kont promet na zag obali no što ga ima sdada preko brajdice

 

svi ti kontejner zavrsit ce prvo u terminalu škrljevo i terminalu rijeka u vlasništvu olkri dd da budu otpremljeni onda dalje

 

lkri već sada posluje pozitivno jer im 300 000 teu s brajdice donosi dovoljno da budu u plusu. sto im donosi jos triput toliko, izračunajte sami

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Lucijan, 13.05.2021. u 14:10

Postali ste link na vjest da dolazi Maresk u Rijeku i pitali koliko od godisnje koncesije pripada Luci Rijeka d.d !

Luci Rijeka d.d. od te koncesije ne pripada nista..nula kuna ..zero..nix !!

Sav novac od prometa na Zagrebackoj obali pripada drzavi. Luka Rijeka d.d. s tim poslom nema nista . Koncesionar je Lucka Uprava .

Luka Rijeka d.d. moze imat korist od izgradnje ceste D403 koja se gradi prvenstveno radi kontejnerskog terminala ali omogucit ce i bolju povezanost terminala koje koristi Luka Rijeka d.d. ali još jednom ponavljam i sta vec 10 godina valjda govorimo a ljudi nikako da shvate.Luka Rijeka je geografski pojam..Luka Rijeka d.d. je trgovacko drustvo koje ima koncesiju na jednom dijelu ali ne na cijelom poducju.

 

Pozdrav

Zar bi danas cjena dionice skočila za skoro 8,% dok je cjela eu u debelom crvenilu , da lkri dd nema nikakve koristi od novih koncesionara , pa to je ludost i pomisliti

Mjesate kolega “kope i spade” . Luka Rijeka d.d. je suvlasnik Jadranskih vrata d.d. i od njihove dobiti ima profit.

Luka Rijeka nema nista sa Maersk terminalom i njegovim kontejnetrima.

Do sad je Maersk svoje kontejnere iskrcavao na terminalu Jadranskih vrata d.d u buduce nece vec ce to radit na svome . Tu Luka Rijeka d.d. gubi jer ce gubit Jadranska vrata d.d.

Skrljevo je terminal u vlasnistvu luke Rijeka d.d. gdje se pune/prazne kontejneri sa terminala Jadranska vrata d.d i to nekih 15% od ukupnog prometa.

Hoce li se i jedan kontejner sa Maesrkovog terminala manipulirat na Skrljevu to tek treba vidjet.

Jadranska vrata d.d i Maersk terminal postaju konkurenti i moguce da jedan drugome bas nece ic na ruku.

 

Pozdrav

Pozdrav

svi smo mi Crobex

Lucijan, 13.05.2021. u 15:48

Mjesate kolega “kope i spade” . Luka Rijeka d.d. je suvlasnik Jadranskih vrata d.d. i od njihove dobiti ima profit.

Luka Rijeka nema nista sa Maersk terminalom i njegovim kontejnetrima.

Do sad je Maersk svoje kontejnere iskrcavao na terminalu Jadranskih vrata d.d u buduce nece vec ce to radit na svome . Tu Luka Rijeka d.d. gubi jer ce gubit Jadranska vrata d.d.

Skrljevo je terminal u vlasnistvu luke Rijeka d.d. gdje se pune/prazne kontejneri sa terminala Jadranska vrata d.d i to nekih 15% od ukupnog prometa.

Hoce li se i jedan kontejner sa Maesrkovog terminala manipulirat na Skrljevu to tek treba vidjet.

Jadranska vrata d.d i Maersk terminal postaju konkurenti i moguce da jedan drugome bas nece ic na ruku.

 

Pozdrav

Pozdrav

Vi ne vidite dalje od “zida” a ne da kolege miješaju” kope i špade “. Neće ni jedan kontejner završit ni na Škrljevu ni nigdje. Evo možda kod moje babe u garaži samo da makne staru singericu.  A jel mislite isto tako da Filipinci šta rade čuda s Jadranskim vratima (49% lkri d.d.) nisu zainteresirani za ulazak u vlasničku strukturu Luke Rijeka d.d.  čije preslagivanje je neminovno. Umjesto ovih sterilnih Poljaka. A Maersk ? A nije lakše možda njima biti vlasnici nečega nego plaćati te usluge a pošto su već tu…A ovi novi br.2 dioničari…hehe

Nekima ništa nije jasno i nema veze jedno s drugim.Ni d403 ni grad Rijeka, ni oporavak gospodarstva. Gleda se promet samo i to je to. Blago njima. A čak i da gledaju samo u jednu tu metu zadnjih prihoda, već je ovo trebalo biti na puuno višim razinama.

 

apatero1, 13.05.2021. u 15:02

 







Ne može država imati profit i od prometa i naplaćivati koncesiju , to je isto ko da ja iznajmin vama uhodani kafić za 5 tisuća eura i cjeli utržak ide opet meni , probajte razumjeti što pišete



primjer ti je totalno promašen jer naplata koncesije ne odnosi koncesionaru sav “utržak” nego tek jedan mali dio prihoda, možda 1% pa probaj razumjeti što pišeš i probaj dati neki drugi primjer

 

Covjek naprosto ne razumije da Luke Rijeka d.d. sa cijenom za koju ce bit iznajmljena Zagrebacka obala nema nista.  Koncesijska naknada ide drzavi. 4-6% od prometa ide dzavi…Isto kao sto Luka Rijeka d.d. tako placa drzavi za svoje terminale tako neko 10i placa za svoje !

Luka Rijeka d.d. moze imat koristi/dobiti/gubitka i sta sve ne s “gospodarskim procvatom”..novim cestama..mahanjem leptira u Japanu..ali s novcima koje ce Maersk za koncesiju placati drzavi nema apsolutno nista.

 

Pozdrav

 

svi smo mi Crobex

Lucijan, 14.05.2021. u 12:31

Covjek naprosto ne razumije da Luke Rijeka d.d. sa cijenom za koju ce bit iznajmljena Zagrebacka obala nema nista.  Koncesijska naknada ide drzavi. 4-6% od prometa ide dzavi…Isto kao sto Luka Rijeka d.d. tako placa drzavi za svoje terminale tako neko 10i placa za svoje !

Luka Rijeka d.d. moze imat koristi/dobiti/gubitka i sta sve ne s “gospodarskim procvatom”..novim cestama..mahanjem leptira u Japanu..ali s novcima koje ce Maersk za koncesiju placati drzavi nema apsolutno nista.

 

Pozdrav

 

Stvarno nevjerovatno , zar je bitan novac od koncesije , zar nije bitniji novac od zarade djelatnosti kojom se bavi lkri , pa komu je palo na pamet uopće spominjati novac od koncesije i tko je uopće tvrdio da je lkri dd vlasnik pomorskog dobra u kojem se nalazi luka , što vam pada na pamet

Interesantno  dok nije objelodanjena vijest o maersku i ppd-eu , potražnja za ovom dionicom je bila mršavih 1500 kom a prodaja oko 10 000kom , sad se stvari mijenjaju potražnja 4600 kom a prodaja 6000 kom

New Report

Close