Ne može država imati profit i od prometa i naplaćivati koncesiju , to je isto ko da ja iznajmin vama uhodani kafić za 5 tisuća eura i cjeli utržak ide opet meni , probajte razumjeti što pišete
primjer ti je totalno promašen jer naplata koncesije ne odnosi koncesionaru sav “utržak” nego tek jedan mali dio prihoda, možda 1% pa probaj razumjeti što pišeš i probaj dati neki drugi primjer
A što sam ja napisao , ako koncesionar tj najmoprimac plaća koncesiju , pa neće valjda i zaradu od prometa davati najmodavcu tj onom koji izdaje koncesiju ,
Očito ti neznaš što čitaš
A kome bi je po vama trebao davat ?:)..Luci Rijeka d.d. ?
Ma naravno da i postotak dobiti ide samo drzavi.
Temu o dobiti Luke Rijeka d.d. s koncesijom novog terminala je pokrenuo drugi foumas pa procitajte njegovo pitanje i na to se referiramo i pokusavamo vam pojasnit.
Pa kome ide dio dobiti od Jadranskih vrata d.d. za to sto koristi Brajdicu ?..Drzavi..ostatak djele suvlasnici od kojih je jedan Luka Rijeka.
Maers plati najam drzavi i jos postotak od dobiti samo drzavi !
Tako vam je to na pomorskom dobru..nisu to kafici.
Drzava je vlasnik..izgradi terminal..da ga u najam onome tko vise ponudi i jos mu uzme postotak od zarade..prosto ko pasulj.
Pozdrav
A kome bi je po vama trebao davat ?:)..Luci Rijeka d.d. ?
Ma naravno da i postotak dobiti ide samo drzavi.
Temu o dobiti Luke Rijeka d.d. s koncesijom novog terminala je pokrenuo drugi foumas pa procitajte njegovo pitanje i na to se referiramo i pokusavamo vam pojasnit.
Pa kome ide dio dobiti od Jadranskih vrata d.d. za to sto koristi Brajdicu ?..Drzavi..ostatak djele suvlasnici od kojih je jedan Luka Rijeka.
Maers plati najam drzavi i jos postotak od dobiti samo drzavi !
Tako vam je to na pomorskom dobru..nisu to kafici.
Drzava je vlasnik..izgradi terminal..da ga u najam onome tko vise ponudi i jos mu uzme postotak od zarade..prosto ko pasulj.
Pozdrav
Dragi kolega lucijan prodaj ti meni sve svoje dionice lkri dd i sutra kad dionice izgube vrijednost otkupiš iste te dionice od mene , kužiš izvuci se dok ti je navrijeme , a kud ćeš poštenije
ugursuzi poljski, em su bili zatukli poslovanje, em sad tuku cijenu – poljaci kipaju po bidu
unazad mjesec dana počeli su lagano sipati – po svim napisima oni su gore u poljskoj banotirali. i sad unovčavaju imovinu na burzi
bože, kojki dunsteri. pa ako hoćeš prodati takve količine, to moraš uglaviti van burze, a ne na ovako plitkom tržištu sipati po bidu, sam sebi uništavaš imovinu.
poljaci u lkri su jedan od kolosalnijih promašaja. totalno razočarenje
ugursuzi poljski, em su bili zatukli poslovanje, em sad tuku cijenu – poljaci kipaju po bidu
unazad mjesec dana počeli su lagano sipati – po svim napisima oni su gore u poljskoj banotirali. i sad unovčavaju imovinu na burzi
bože, kojki dunsteri. pa ako hoćeš prodati takve količine, to moraš uglaviti van burze, a ne na ovako plitkom tržištu sipati po bidu, sam sebi uništavaš imovinu.
poljaci u lkri su jedan od kolosalnijih promašaja. totalno razočarenje
Poslije kiše dolaze sunce . Dao Bog da izađu pa makar i zatuču cijenu. Oni su prošlost, tu se ulaže u sadašnjost i budućnost.Najpodcjenjenija dionica na zse a tek kad umjesto njih pregrupiranje počme i nova vlasnička struktura. Lako moguće i više interesenata.Maersk je praktički već u gradu, Filipinci su tu isto…Državi je Rijeka strateški,geografski,prometno od vitalnog značenja. Između ostalog zato se i gradi najskuplja cesta u RH. Vidjeli smo sad da Amerika i Eu isto tako gleda .Takav odnos prema Rijeci ide i na ruku LKRI.
ugursuzi poljski, em su bili zatukli poslovanje, em sad tuku cijenu – poljaci kipaju po bidu
unazad mjesec dana počeli su lagano sipati – po svim napisima oni su gore u poljskoj banotirali. i sad unovčavaju imovinu na burzi
e pa onda ide daljnji pad cijene…na 20 kn mogli bi se odigrati veliki prekrcaji gdje bi se i mali i veliki mogli dobro nakrcati dionicama LKRI!
zato nema nikakve ulagače logike, osim branjenja osobnih ulagačkih promašaja, sada plaćati po čak 28 kn!
mudri i iskusni čekaju diskontne cijene LKRI jer sadašnje cijene to nisu
tko se ovo kipa po kupnji, poljaci? …moglo bi ovo malo po malo fakat na 20 kn jer kupnja je slabašna…
Kupio bi ja ovo ali se bojim scenarija dlkv.
tko čita izvješća zna da dkv ima book kn, a lkri 30.
dokap je najavljen po 35, nek bude i 30, za nas male sve do 35 kn je dobra cijena
Ovo je bio lijep pad cjene za dokup , nadam se da neće biti posljednji ove godine a iduće vrlo teško da bude ovakvih prilika
2015 je dokapano po 40 kn
poljaci su prije par mjeseci prodali po 35 kn. po daj što das cijeni jer su oni u banani
dokap tesko da će ispod35. ako bude i po 30 čuna, mi mali tu ne mozem sudjelovati, nama je 33-34 puna šaka brade
lkri samo treba voziti na nuli i ubirati divku od jadranskih vrata koja rastu strelovito – filipinci rade jako dobro
2015 je dokapano po 40 kn
poljaci su prije par mjeseci prodali po 35 kn. po daj što das cijeni jer su oni u banani
dokap tesko da će ispod35. ako bude i po 30 čuna, mi mali tu ne mozem sudjelovati, nama je 33-34 puna šaka brade
lkri samo treba voziti na nuli i ubirati divku od jadranskih vrata koja rastu strelovito – filipinci rade jako dobro
zašto bi uopće radili dokap kad para imaju dovoljno?? njihov problem su većinski vlasnici kojima ne cvjetaju ruže pa se žele riješiti dionica da dođu do para..a kad je frka, daje se ispod cijene
zato će prije na 20 nego na 40 kn, nema tu velike mudrosti
zašto bi uopće radili dokap kad para imaju dovoljno??
npr zato što samo terminal škrljevo košta iznad 300 milja
infrastruktura je strašno skupa, ali bome traje 30-40 godina
poljaci su čist promašaj, i osim toga su neznalice – ako hoce prodati – mogu po 30 kn prodati cijeli blok van burze ako imaju imalo pameti. ovo kokošarenje po nekoliko deseaka tisuca kn – sto je to za jedan fond koji ima miljune eura
ne razumijem što hoće postići, ali dobro je da oni više ne odlučuju. mirovinci i drzava su instalirali svoju upravu i maknuli poljake od upravljanja