zjava o prijenosu tih dionica između OTL-a i Rubicon Partners Ventures potpisana je 30. rujna, navodi se u objavi, bez preciziranja o kakvoj je točno transakciji bila riječ i kolika je njena vrijednost. Vijest o toj transakciji prenijeli su proteklih dana i pojedini poljski portali, a na jednom od njih navedeno je da je taj ugovor realiziran po cijeni dionice Luke Rijeka od 35 kuna.
što nisu prodali sve, tko će ga znati. polski ne umem
https://www.tportal.hr/biznis/clanak/poljski-otl-prodao-17-51-posto-dionica-luke-rijeka-20210402
zjava o prijenosu tih dionica između OTL-a i Rubicon Partners Ventures potpisana je 30. rujna, navodi se u objavi, bez preciziranja o kakvoj je točno transakciji bila riječ i kolika je njena vrijednost. Vijest o toj transakciji prenijeli su proteklih dana i pojedini poljski portali, a na jednom od njih navedeno je da je taj ugovor realiziran po cijeni dionice Luke Rijeka od 35 kuna.
što nisu prodali sve, tko će ga znati. polski ne umem
https://www.tportal.hr/biznis/clanak/poljski-otl-prodao-17-51-posto-dionica-luke-rijeka-20210402
Sad sam pogledao podatke u top 10, OT logistics početkom godine imao je 3.687.759 dionica. Veći dio je prenio na Rubicon partners, a dio zadržao. Još uvijek su obje firme upisane u top10, s time da je OT logistics svoj udio smanjio za oko 8.500 dionica i to su valjda te dionice koje svako malo netko istrese po kupnji.
OT logistics ima još 1.317.285 dionica i ako nastave prodavati preko burze tko zna dokle će cijena pasti….
zjava o prijenosu tih dionica između OTL-a i Rubicon Partners Ventures potpisana je 30. rujna, navodi se u objavi, bez preciziranja o kakvoj je točno transakciji bila riječ i kolika je njena vrijednost. Vijest o toj transakciji prenijeli su proteklih dana i pojedini poljski portali, a na jednom od njih navedeno je da je taj ugovor realiziran po cijeni dionice Luke Rijeka od 35 kuna.
što nisu prodali sve, tko će ga znati. polski ne umem
https://www.tportal.hr/biznis/clanak/poljski-otl-prodao-17-51-posto-dionica-luke-rijeka-20210402
Sad sam pogledao podatke u top 10, OT logistics početkom godine imao je 3.687.759 dionica. Veći dio je prenio na Rubicon partners, a dio zadržao. Još uvijek su obje firme upisane u top10, s time da je OT logistics svoj udio smanjio za oko 8.500 dionica i to su valjda te dionice koje svako malo netko istrese po kupnji.
OT logistics ima još 1.317.285 dionica i ako nastave prodavati preko burze tko zna dokle će cijena pasti….
Što veći pad to deblji portfelj i veći profit , svaki pad je i veća prilika ,samo je treba iskoristiti na najprofitabilniji način
nije to bas jednostavno – jer u dug ulazi koncesija, a to je period od 20 godina
nisam siguran kako to obračunavaju, pročitao sam revizora, ali to pas s maslom ne bi pojeo što tamo piše
nije to bas jednostavno – jer u dug ulazi koncesija, a to je period od 20 godina
nisam siguran kako to obračunavaju, pročitao sam revizora, ali to pas s maslom ne bi pojeo što tamo piše
Znaci ako sam skuzio dobro Luka rijeka,d.d je samo uzela koncesiju na luku 20 godina tj .nije njezino vlasnistvo?
kako luka može biti privatno vlasništvo. to ne postoj u rh zakonu
pomorsko dobro ne može biti privatna svojina, vlasnik je uvijek država. na papiru. a tko upravlja i ubire prihode, to je druga stvar
kako luka može biti privatno vlasništvo. to ne postoj u rh zakonu
pomorsko dobro ne može biti privatna svojina, vlasnik je uvijek država. na papiru. a tko upravlja i ubire prihode, to je druga stvar
Tnx bro 😉
Riječki kontejnerski terminal pretovario dva milijuna TEU jedinica
49 posto voga pripada lkri dd. to im donosi više novca no njihovo martično poslovanje
Dva milijuna TEU-a u 10 godina izvanredan je uspjeh za AGCT. Uspjeli smo i nastavljamo privlačiti nove klijente i prihvaćati najveće kontejnerske brodove koji trenutno dolaze u Jadran. Naše operacije na željeznici znatno su porasle, s time da je intermodalni udio u ukupnom volumenu porastao na 42 posto, a broj kontejnera koji se otprema i doprema željeznicom za više od 50 posto u posljednje dvije godine. Volumen terminala također se više nego udvostručio u posljednjem desetljeću ”, rekao je Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a.
Riječki kontejnerski terminal pretovario dva milijuna TEU jedinica
49 posto voga pripada lkri dd. to im donosi više novca no njihovo martično poslovanje
Dva milijuna TEU-a u 10 godina izvanredan je uspjeh za AGCT. Uspjeli smo i nastavljamo privlačiti nove klijente i prihvaćati najveće kontejnerske brodove koji trenutno dolaze u Jadran. Naše operacije na željeznici znatno su porasle, s time da je intermodalni udio u ukupnom volumenu porastao na 42 posto, a broj kontejnera koji se otprema i doprema željeznicom za više od 50 posto u posljednje dvije godine. Volumen terminala također se više nego udvostručio u posljednjem desetljeću ”, rekao je Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a.
Svake godine sve bolje. Svaka čast.
Zagrebačka obala dana u koncesiju na 50 godina za 20 i pol milijardi kuna
50 g – 20 milij
ovo nije vlasništvo lkri, ali dio će i tovariti i skladištiti klri kroz škriljevo
Unatoč globalnim svjetskim problemima Luka Rijeka plovi uspješno.Tu se tek očekuje neopravdano izostali post covid rast koji su gotovo sve vrijednosnice imale.
10 milja čiste dobiti. jako, jako lijepo
i tem poslovanje je u plusu, a jad vrata gaze s kontejnerima – 25% više no lsani – 13 milja udio lkri u dobiti
lkri napokon počinje ličiti na konk kopar i trst
10 milja čiste dobiti. jako, jako lijepo
i tem poslovanje je u plusu, a jad vrata gaze s kontejnerima – 25% više no lsani – 13 milja udio lkri u dobiti
lkri napokon počinje ličiti na konk kopar i trst
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/39083
👍
LUKA RIJEKA d. d. – Ugovor o dugoročnom klupskom kreditu
80 milja kn od hbora- lijepo. sjećam se da je kerum jamrao da mu ne daju d hbora, da hbor daje samo oprobanimdrugobima
bilo bi bolje da naprave dokap, ali dok država i poljaci to isprefovaraju, dobar je i ovaj povlašteni kredit
kažu – za investicije. škrljevo ilibakarili krk ili sama rijeka, ako tko ima kakv info, samo dajte