ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 07.05.2024. u 05:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,40
2.148
41
52,40
52,60
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Milsim da je prosijek ulaska gospodina IB tu negdje oko 300 kn.

I šta sad?
kad ide još niže


stvarno mi niste jasni vi koji zivite okruzeni tratincicama. situacija je trenutno sve samo ne tako blistava. ako se tek baci pogled na outlook, ona je jos i manje mjesta za optimizam. vozarine su tu di jesu i nisu isle gore jer ocito da vec na terenu dolazi to pada potraznje sto sluzbena statistika kroz promjene u rastu bdp-a nije zabiljezila vec ce tek biti vidljivo u narednim kvartalima. a cijena dionice je tu di je jer ju je jedan dionicar skupa sa svojim sljedbenicima, van ikakve tržišne logike digao do nerealnih razina. da njega nije bilo prva brojka ne bi bila 3 nego vrlo vjerojatno 1.


jel može netko iskusniji meni možda razjasnit nesto?

vozarine su na relativno ok nivoima, uprava je rijesila vecinu kredita 2018. u prva tri kvartala dok je dolar bio nestabilan, po svemu sudeci cetvrti kvartal bi trebao biti sasvim solidan i donijeti neku godisnju dobit, tvrtka ulaze u nekretninski posao na kvalitetnoj lokaciji i svojem zemljistu, ima se i za druge investicije, dolar je relativno stabilan zadnjih 5 mjeseci, odnosi amerika kina se stabiliziraju, cak ni Vlaho nije dugo bio van stroja… zasto je dionica onda tako ubijena da ju nitko neće ni za manje od 80% knjigovodstvene? ili treba past ispod 280 da se svi razgrabe za njom? zbunj


[/quote]

Apsolutno se slazem kolega. Prije koji mjesec sam pisao o tome nitko nije slusao. Globalno gospodarstvo usporava vozarine ce morati padati. Cjena na burzi uvijek reflektira buduca dogadjanja i zato je trend i dalje prema dolje. U prijasnjim postovima sam napravio i tehnicku anazilu pa kog zanima neka pogleda.



stvarno mi niste jasni vi koji zivite okruzeni tratincicama. situacija je trenutno sve samo ne tako blistava. ako se tek baci pogled na outlook, ona je jos i manje mjesta za optimizam. vozarine su tu di jesu i nisu isle gore jer ocito da vec na terenu dolazi to pada potraznje sto sluzbena statistika kroz promjene u rastu bdp-a nije zabiljezila vec ce tek biti vidljivo u narednim kvartalima. a cijena dionice je tu di je jer ju je jedan dionicar skupa sa svojim sljedbenicima, van ikakve tržišne logike digao do nerealnih razina. da njega nije bilo prva brojka ne bi bila 3 nego vrlo vjerojatno 1.


jel može netko iskusniji meni možda razjasnit nesto?

vozarine su na relativno ok nivoima, uprava je rijesila vecinu kredita 2018. u prva tri kvartala dok je dolar bio nestabilan, po svemu sudeci cetvrti kvartal bi trebao biti sasvim solidan i donijeti neku godisnju dobit, tvrtka ulaze u nekretninski posao na kvalitetnoj lokaciji i svojem zemljistu, ima se i za druge investicije, dolar je relativno stabilan zadnjih 5 mjeseci, odnosi amerika kina se stabiliziraju, cak ni Vlaho nije dugo bio van stroja… zasto je dionica onda tako ubijena da ju nitko neće ni za manje od 80% knjigovodstvene? ili treba past ispod 280 da se svi razgrabe za njom? zbunj


[/quote]

Apsolutno se slazem kolega. Prije koji mjesec sam pisao o tome nitko nije slusao. Globalno gospodarstvo usporava vozarine ce morati padati. Cjena na burzi uvijek reflektira buduca dogadjanja i zato je trend i dalje prema dolje. U prijasnjim postovima sam napravio i tehnicku anazilu pa kog zanima neka pogleda.
[/quote]

Pa genijalci, pa zašto je onda BDI tri dana zaredao sa po – 5, – 5, – 4 % ??? Kad je sve tako bajno !!




stvarno mi niste jasni vi koji zivite okruzeni tratincicama. situacija je trenutno sve samo ne tako blistava. ako se tek baci pogled na outlook, ona je jos i manje mjesta za optimizam. vozarine su tu di jesu i nisu isle gore jer ocito da vec na terenu dolazi to pada potraznje sto sluzbena statistika kroz promjene u rastu bdp-a nije zabiljezila vec ce tek biti vidljivo u narednim kvartalima. a cijena dionice je tu di je jer ju je jedan dionicar skupa sa svojim sljedbenicima, van ikakve tržišne logike digao do nerealnih razina. da njega nije bilo prva brojka ne bi bila 3 nego vrlo vjerojatno 1.


jel može netko iskusniji meni možda razjasnit nesto?

vozarine su na relativno ok nivoima, uprava je rijesila vecinu kredita 2018. u prva tri kvartala dok je dolar bio nestabilan, po svemu sudeci cetvrti kvartal bi trebao biti sasvim solidan i donijeti neku godisnju dobit, tvrtka ulaze u nekretninski posao na kvalitetnoj lokaciji i svojem zemljistu, ima se i za druge investicije, dolar je relativno stabilan zadnjih 5 mjeseci, odnosi amerika kina se stabiliziraju, cak ni Vlaho nije dugo bio van stroja… zasto je dionica onda tako ubijena da ju nitko neće ni za manje od 80% knjigovodstvene? ili treba past ispod 280 da se svi razgrabe za njom? zbunj


[/quote]

Apsolutno se slazem kolega. Prije koji mjesec sam pisao o tome nitko nije slusao. Globalno gospodarstvo usporava vozarine ce morati padati. Cjena na burzi uvijek reflektira buduca dogadjanja i zato je trend i dalje prema dolje. U prijasnjim postovima sam napravio i tehnicku anazilu pa kog zanima neka pogleda.
[/quote]

Pa genijalci, pa zašto je onda BDI tri dana zaredao sa po – 5, – 5, – 4 % ??? Kad je sve tako bajno !!
[/quote]

zanima me razina BDI krajem godine, koliki je sad svi znamo. kupuje se ili prodava buducnost

Za dionicu je puno važniji domaći indeks BI. Ako on potegne možemo se opet vinut do 700 bez obzira na BDI. Ovako filozofirate i gubite vrijeme bezveze. Zato mene interesira zašto BI indeks stagnira? BDI-ja će uvijek biti, to je jedino sigurno.

Sokrat: Vidiš li prijatelju ona tri čobana? Sve dok oni mogu da nadglasavaju mene i Platona i uslijed toga da donose odluke, ja u demokraciju ne vjerujem.

pozz ekipi,
kako sam promjenila i’zemlju i adresu i bankovji racun, zanima me kada je skoro bila isplata dividendi jer koliko se sjecam od tamo neke 2000.ite nije bilonista ili se varam?
koga da pitam za detalje, sama apl ne odgovara na upit?
thanks unaprijed.


pozz ekipi,
kako sam promjenila i'zemlju i adresu i bankovji racun, zanima me kada je skoro bila isplata dividendi jer koliko se sjecam od tamo neke 2000.ite nije bilonista ili se varam?
koga da pitam za detalje, sama apl ne odgovara na upit?
thanks unaprijed.

posalji im novi broj banke ide dvidenda samo ne znam kada

http://www.seebiz.eu/zagrebacka-burza-atlantska-plovidba-potonula-najnize-od-ozujka-2017/ar-188742/
Dobro je što ovdje imate Rohin Hooda pa cijena neće tako nisko inače bi bila već na 200 kuna. Kada bi barem svaka dionica na ZSE-u imala svoga zaštitnika kao ATPL, Đuro, Varteks………na RIVP-u je to trezor…. uvijek bi se čovjek mogao iskrcati iz njih bez većeg gubitka.

U zadnjih 15 godina koliko pratim, ne sjećam se da do 15.00 h nije protrgovana niti jedna dionica ATPL!

NOVAC JE SAMO SREDSTVO POMOĆU KOJEG SE ZADOVOLJAVAJU POTREBE

je,je, bilo je već takvih dana bez transakcije, negdje prošle godine

A ne znam baš. Vozarine su se opasno podvukle ispod prošlogodišnjih razina:
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2019/02/ALLIED-Weekly-Market-Report_01_02_2019.pdf
Što je površina između krivulja 2018. i 2019. veća, stvar je gora. Posebno izraženo za BPI,BSI i BHI, znači one koji su važni. A kako stvari stoje ta razlika će se gomilati kako godina odmiče ukoliko se ne postigne neki dogovor na relaciji US-Kina.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


A ne znam baš. Vozarine su se opasno podvukle ispod prošlogodišnjih razina:
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2019/02/ALLIED-Weekly-Market-Report_01_02_2019.pdf
Što je površina između krivulja 2018. i 2019. veća, stvar je gora. Posebno izraženo za BPI,BSI i BHI, znači one koji su važni. A kako stvari stoje ta razlika će se gomilati kako godina odmiče ukoliko se ne postigne neki dogovor na relaciji US-Kina.

a čije oni to sve brodove tjeraju po tim oceanima i čiju robu voze, mislite da će ih sve zaustaviti ?
ATPL i mi smo u tome svemu mali miš


Dok su prosjecne spot supramax-vozarine cca 7600 usd
AP Sveti vlaho ima 15.500 dnevno
Period 4-6 mjeseci od 20.10.2018.
Izvor je SEASURE MARKET REPORT 19 October 2018.
To je Atlantska.
Više nego duplo od prosjeka.


AP Slano 57.200 dwt i
AP Dubrava 38.700 dwt su na putu za SAD, US Gulf i istocna obala.
Vidi se i po AP da napreduju pregovori US-Kina.
Idu po soju i žitarice… Vjerojatno


Nakon 3 odlicne vijesti o AP,
1.Gradnja stambeno-poslovnog kompleksa sa 106 stanova-apartmana, 7 poslovnih prostora, 146 podzemnih garaza..
2.kupnja Panamax-a AP Libertas za 11.95 musd i istovremeno ugovoranje istog za 26.000 usd dnevno dok je spo cca 12.000 usd!!!!
To je 130%iznad prosjecnog BDI-a o kojem vam Mr. Pametni stalno pise!
Zato je i poceo pisati protiv AP .
Svrbi ga kvaliteta.


Vec se odražava na druge, npr. Novo kupljeni Panamax AP Libertas(ex Pelagos) vozi od 7.11.po 26.000 usd dnevno iz baltika do indije..
A jos je na baltiku.
Ovo putovanje bi mogli trajati do kraja prosinca.

ap ionako nije vezana za svjetsko trziste ona ima svoje vozarine i tko nece ne mora prevoziti robu njihovom flotom,uzmi ili ostavi…….



Dok su prosjecne spot supramax-vozarine cca 7600 usd
AP Sveti vlaho ima 15.500 dnevno
Period 4-6 mjeseci od 20.10.2018.
Izvor je SEASURE MARKET REPORT 19 October 2018.
To je Atlantska.
Više nego duplo od prosjeka.


AP Slano 57.200 dwt i
AP Dubrava 38.700 dwt su na putu za SAD, US Gulf i istocna obala.
Vidi se i po AP da napreduju pregovori US-Kina.
Idu po soju i žitarice… Vjerojatno


Nakon 3 odlicne vijesti o AP,
1.Gradnja stambeno-poslovnog kompleksa sa 106 stanova-apartmana, 7 poslovnih prostora, 146 podzemnih garaza..
2.kupnja Panamax-a AP Libertas za 11.95 musd i istovremeno ugovoranje istog za 26.000 usd dnevno dok je spo cca 12.000 usd!!!!
To je 130%iznad prosjecnog BDI-a o kojem vam Mr. Pametni stalno pise!
Zato je i poceo pisati protiv AP .
Svrbi ga kvaliteta.


Vec se odražava na druge, npr. Novo kupljeni Panamax AP Libertas(ex Pelagos) vozi od 7.11.po 26.000 usd dnevno iz baltika do indije..
A jos je na baltiku.
Ovo putovanje bi mogli trajati do kraja prosinca.

ap ionako nije vezana za svjetsko trziste ona ima svoje vozarine i tko nece ne mora prevoziti robu njihovom flotom,uzmi ili ostavi…….
[/quote]

AP ima 5 brodova na time charteru za ruse u Baltiku, ostali brodovi su na spotu pa se dionica odlicno drzi obzirom na stanje marketa. Ocito investitori vjeruju u dogovor Trump-Hi nakon kineske Nove godine. Bumo videli, bit ce zanimljivo.



Dok su prosjecne spot supramax-vozarine cca 7600 usd
AP Sveti vlaho ima 15.500 dnevno
Period 4-6 mjeseci od 20.10.2018.
Izvor je SEASURE MARKET REPORT 19 October 2018.
To je Atlantska.
Više nego duplo od prosjeka.


AP Slano 57.200 dwt i
AP Dubrava 38.700 dwt su na putu za SAD, US Gulf i istocna obala.
Vidi se i po AP da napreduju pregovori US-Kina.
Idu po soju i žitarice… Vjerojatno


Nakon 3 odlicne vijesti o AP,
1.Gradnja stambeno-poslovnog kompleksa sa 106 stanova-apartmana, 7 poslovnih prostora, 146 podzemnih garaza..
2.kupnja Panamax-a AP Libertas za 11.95 musd i istovremeno ugovoranje istog za 26.000 usd dnevno dok je spo cca 12.000 usd!!!!
To je 130%iznad prosjecnog BDI-a o kojem vam Mr. Pametni stalno pise!
Zato je i poceo pisati protiv AP .
Svrbi ga kvaliteta.


Vec se odražava na druge, npr. Novo kupljeni Panamax AP Libertas(ex Pelagos) vozi od 7.11.po 26.000 usd dnevno iz baltika do indije..
A jos je na baltiku.
Ovo putovanje bi mogli trajati do kraja prosinca.

ap ionako nije vezana za svjetsko trziste ona ima svoje vozarine i tko nece ne mora prevoziti robu njihovom flotom,uzmi ili ostavi…….
[/quote]

AP ima 5 brodova na time charteru za ruse u Baltiku, ostali brodovi su na spotu pa se dionica odlicno drzi obzirom na stanje marketa. Ocito investitori vjeruju u dogovor Trump-Hi nakon kineske Nove godine. Bumo videli, bit ce zanimljivo.
[/quote]
Ne vjeruju investotori (ukljucujuci mene) u nikakav dogovor, vec iskljucivo u IB i SLPF.

Rastimo zajedno...

New Report

Close