ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 08.05.2024. u 20:40
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,80
158
3
52,40
52,80
0,76%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



opet je kupljena veća količina na 348 kn i par komada na 356…netko se panično trudi prikazati uljepšanu sliku
p.s. ali svaki put dolaze sve veće količine na 348 kn

Nije istina kolega, baš suprotno. Netko se jako trudi oboriti ovo što niže i ide mu odlično. Ništa nije slučajno.
A vozarine su vrlo pristojne i ide brzo izgradnja mega zgrade sa 10-ak katova.
[/quote]

Baš tako. Prosječne vozarine od početka godine do danas su za panamaxe i supramaxe veće za 26%, a za handye 20% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.


Što se tiče dokapa ovdje ga neće biti jer bi to bio fijasko.

Kretanje cijene sugerira suprotno, kao da se cijena polako spušta na razine mogućeg dokapa (250-300 kn?)

Ignore: KressoM, delux

@makalu
Naznake su, sudeći po friško sklopljenim ugovorima na period, da bi se vozarine u 4. kvartalu mogle još dodatno upristojiti.

Lloyds
2018-10-04
PERIOD
‘Shandong Peng Cheng’ 2010 82154 dwt dely Rotterdam 03 Oct 2-3 laden legs (1st leg USEC/Brazil coal) redel Skaw-Passero $16,000 – Ultrabulk
‘Despina V’ 2018 81200 dwt dely Bordeaux 13/18 Oct balance of period until maximum 1st April 2019 redel worldwide $20,000 – Oldendorff
‘SBI Mazurka’ 2017 81232 dwt dely Canakkale 11 Oct 7/9 months redel worldwide $16,500 – Bunge



Što se tiče dokapa ovdje ga neće biti jer bi to bio fijasko.

Kretanje cijene sugerira suprotno, kao da se cijena polako spušta na razine mogućeg dokapa (250-300 kn?)
[/quote]

Tebi se baš dokapitalizira :).. ono pred 2-3 godine nisu radili kad je sve bilo u banani i kad je trebalo keša, a ti bi danas radio kad uredno možeš poslovati i vraćati kredite, sa sadašnjim vozarinama imaš bar par milja $ dnevno zarade po brodu, da uredno vraćaš kredite i još ti ostane.
Mislim tko zna, možda se sve opet vrati na one povjesno minimalne vozarine, pa će biti frka…. ali otom potom



Što se tiče dokapa ovdje ga neće biti jer bi to bio fijasko.

Kretanje cijene sugerira suprotno, kao da se cijena polako spušta na razine mogućeg dokapa (250-300 kn?)
[/quote]

Ne vjerujem da se o tome radi.

Od početka godine Atlatska se razdužila za više od 10 milijuna dolara. 19 milijuna dolara koji dospijevaju ove godine je refinanciran. Za brodove Argosy i Jadran u tijeku je završna faza dogovora za refinanciranje, koje bi se trebalo realizirati u zadnjem kvartalu. Tako piše u FI 2/2018.

Poslovanje bi trebalo završiti s plusom ove godine, budući da vozarine od lipnja kontinuirano rastu za sve klase brodova iz flote Atlantske. Uzeli su i jedan brod u najam.

Pitanje je zbog čega netko namjerno ruši cijenu, kontra dobrog poslovanja kompanije i dobrih fundamenata u sektoru prijevoza rasutih tereta.

Ima li tko kakav info dali cerp misli prodat svoj dio?

bbkkooo,kakav cerp ,kakvi bakrači,pročitaj malo povjest svega ,pa onda nešto napiši…

kako vrijeme odmiče i cijena pada, vidi se da nitko pojma nema (uključujući i mene) što se ovdje događa, još od 500 čitamo pisanije, litanije i nitko ne zna pravo stanje, možda tek I.B i ekipa, a vidimo, oni dodaju, zašto bi platili 600-700, kada ima junaka koji daju po 330


To ista osoba i na kupnji i na prodaji diktira cijenu, a svi ostaju u mreži

U tome je sva filozofija, a ozbiljne konkurencije nema. Može na malim prometima raditi što hoće, što želi vidi se iz aviona.

meni se čini da je ovdje na djelu istresanje malih…prvo je cijena otišla gore i time potakla na prodaju one koji su bili zadovoljni zaradom…kad se to istreslo krenulo je u suprotnom smjeru da se istresu oni uporni koji drže, ovaj puta ne mrkvom već batinom…računa se na strah od gubitaka…tako gore dole dok se ne preuzme što veća količina dionica…nema ovo više nikakve veze ni sa vozarinama ni sa poslovanjem, mislim da je u igri samo uzeti što više dionica od malih dioničara

Ovom što prodaje sa skrbničkog računa iz Top10 vjerojatno gori pa prodaje pošto poto…neće ni to dugo…

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju/prodaju predmetnih dionica.

Činjenica je da se na ovom plitkom tržištu manipulira cijenom i to sa mizernim brojem dionica…….

bacite oko što se dešava preko bare…
moglo bi se crveniti to malo duže…bez obzira na to kakvo smo tržište…nemojte mislit da će se vani crvenit, a da će se kod nas nešto zelenit…




Što se tiče dokapa ovdje ga neće biti jer bi to bio fijasko.

Kretanje cijene sugerira suprotno, kao da se cijena polako spušta na razine mogućeg dokapa (250-300 kn?)
[/quote]

Ne vjerujem da se o tome radi.

Od početka godine Atlatska se razdužila za više od 10 milijuna dolara. 19 milijuna dolara koji dospijevaju ove godine je refinanciran. Za brodove Argosy i Jadran u tijeku je završna faza dogovora za refinanciranje, koje bi se trebalo realizirati u zadnjem kvartalu. Tako piše u FI 2/2018.

Poslovanje bi trebalo završiti s plusom ove godine, budući da vozarine od lipnja kontinuirano rastu za sve klase brodova iz flote Atlantske. Uzeli su i jedan brod u najam.

Pitanje je zbog čega netko namjerno ruši cijenu, kontra dobrog poslovanja kompanije i dobrih fundamenata u sektoru prijevoza rasutih tereta.

[/quote]

A tko to rusi cijenu?

Gdje je taj u vlasničkoj strukturi?

I zašto vi kojima je jeftino, sad ne kupujete?

Nitko od vas ne razmislja na globalnj razini zasto cjena polako klizi prema dolje. Kamatne stope u svijetu rastu. Housing market u americi vec zaronio 40% ove godine auto industrija isto. Cjena nafte raste. Sta mislite da ce se dogoditi s cjenom atlanske u situaciji rasta kamatnih stop? Mislite da ce biti vise prijevoza ili manje?
Kad kamate rastu globalno manje ce se tereta prevoziti jer ce se manje kupovati manja je ekonomska aktivnost. Tek smo poceli kliziti prema dolje. U sljedece 1-2 godine ocekujem ATPL ispod 50Kn. To je po meni dobra tocka ulaska pod uslovom da uopce prezivi sljedecu krizu. To sto je Bilbija kupovao velike kolicine ne znaci da je dobro pogodio vrijeme ulaska. Nece biti ni prvi ni zadnji koji je velike novce izgubio. Nekako imam osjecaj da nije bas previse obracao pozornost na globalna ekonomska kretanja kad je ulazio.

New Report

Close