Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 52,41 | 106.393 | 2,030 | 52,40 | 52,80 | -0,38% |
Evo ako netko misli da je 300 kn dovoljno, opet ima 700-njak komada na kupnji iznad 300.
Ali teško da bi tko to činio sad kad je pad BDI-a konačno zaustavljen i započela (pre)dugo očekivana 2017.g. kao godina konačnog izdizanja brodara iznad površine (gubitaka).
Mene zanima ovako jedno teoretsko pitanje. Vrijedi za sve dionice ali ajde kad smo sad na ATPL. Znaci kako su kupci/prodavaci pred 9 mjeseci mogli uracunati u cijenu poslovanje u narednih 6-9 mjeseci ako vi sada, mjesec i pol nakon kraja tih 6-9 mjeseci ne mozete prognozirati rezultate za tih 6-9 mjeseci. To je mi je ovako precool.
Ili se islo okvirno, kao neka dno bude 100 kn, to je ful nisko a ovo ce biti najgora godina u povijesti.
Dragi Crobiz,
Definitivno si dobar analitićar i simpatičan nick, pa: Dry bulk je doista specfičan,ali za razliku od bilo koje druge priće na Zse izložen 100% svjetskom tržištu,a također za razliku od svih drugijbsektora na ZSE uvid u pistojeću situaciju može se globalno pratiti u tealnom vremenu. Naravno BDI,ali to je oao da uprosječuješ uprosječeno, jer stvarna slika kompanija dramatično se može razlikovati. Mix flote,upravljanje flotom, upravljanje troškovima, upravljanje dugom itd.
Znači obzirom na iz inih razloga, a i povjesno BDI je d po sebi ekstremno volatilan, ali……..
Pigledaj između ostalog povjesni chart, pa zatim cijene vozarina prije točno godinu dana,pa provjeri BPI,BSI i BHSI pa…..
pa…..izvuci djelomično točan zaključak. Naravni upućeni i dobronamjerni Marcipan će ti sve objasniti. Da raste flota,da nema dovoljno scrapinga, da su prezaduženi itd. Sorry umorio sam se, ali jedno garantiram da ATPL rashodovno upravlja troškovima 20% bolje od benrchmarka po Moore Stephens,a flotom i 25% uspješnije od bechmarka po mixu vozarina za sastav flote. 😃😃
bdi -2% 688
cape -12.9%
ostali mali plus
Ima ona neka norveška mislim stranica koja izbaci nove podatke pola sata prije dryshipsa, a vidim da je kolega postao prije tako da vjerojatno zna link.
bdi -2% 688
cape -12.9%
ostali mali plus
Ili bolje rečeno: BPI i BSI u plusu, jedino BCI u minusu koji za naše brodare nije bitan, već ova prva dva.
Tako da se danas ( i u petak, i u četvrtak…) zapravo radi o porastu vozarina što bi trebao tek biti početak kontinuiranog rasta.
Zato ne navlačiti na prečac!
Ima ona neka norveška mislim stranica koja izbaci nove podatke pola sata prije dryshipsa, a vidim da je kolega postao prije tako da vjerojatno zna link.
zaboravio sam link norveški , pls
evo ti link, al oni ti znaju i preskociti koji dan… ne objave uvijek. http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/02/Baltic-Dry-faller
evo ti link, al oni ti znaju i preskociti koji dan… ne objave uvijek. http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/02/Baltic-Dry-faller
E taj, hvala kolega
pogledati premarket klikom na svakog brodara….
http://finance.yahoo.com/quotes/DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI?ltr=1&bypass=true
bdi -0.4 % 685
cape -4.8%
pnmx -0.5%
supre +0.8%
handy +1.1%
Ako sam ja ovo dobro skužio norveški, Diana shipping poslovala bolje od očekivanog.
http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/02/Bedre-enn-ventet-for-toerrbulkrederi