ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 09.05.2024. u 18:52
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,96
3.813
72
52,40
53,00
0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Bilbija se i dalje trpa. Ne radi to iz ljubavi prema bulkovima i Dubrovniku već čovjek ima info. Jedini razlog može biti prodaja Atlantske ozbiljnom kupcu, ali ne za 100 kuna/dionici.

Samo on ima toliko kapitala u drugim pozicijama da može sam kupiti sve ispod top 10 i ovo dignuti kad god mu bude odgovaralo,, pa prodati sve u staro željezo 🙂 ili prodati drugima kad bude euforija na nekoj BV i pokupit x puta zaradu,, kapa do poda

Ako netko ima frisku knjigu dionicara nek se javi na pp, da usporedimo kompletna stanja unazad cca dve godine…

@sokrat
prošle godine se vrtila priča da bi Tankerska preuzela Atlansku, e sad jesu li to bila naklapanja ili je bilo malo i ‘vatre’ tko će znati.
Vjerujem da bi Atlanska na 100-150 kn mogla biti primamljiva nekom za preuzimanje ukoliko je NAV min. 250-300 kn/dionici.

Traze se drzavne garancije da firma ne propadne i pokusa refinancirati dug. Toliko o “kupcima” koji stoje u redu i otimaju se za dionice dubrovackog brodara.

Tankerska nece nista kupovati. Oni su zaokupljeni sami sobom i tuneliraju firmu iznutra na celu s Pavicem. Tako da, na prodaju zaboravite… a ne vjerujem da bi incijativu podrzali dubrovacki gospari koji su ipak najveci dionicari, postotno gledano.

Ne bih se složio da skreping posustaje, po prvi put od kad pratim tonažu, a pratim je prilično dugo, uočio sam da je ukupna tonaža dry bulk flote pala, nije puno, ali je pala. To znači da je skreping premašio tonažu novopreuzetih brodova. Naravno, ne treba biti euforičan i očekivati skok cijena chartera,ali je makar nešto pozitivno u moru crnih vijesti.

nažalost nije. u 1Q je flota ipak malo narasla, 3,3 mil tj. manje od 0,5%. evo ovdje recimo intermodalov izvještaj, prva stranica

http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2016/04/Intermodal-Report-Week-14-2016.pdf

to je bilo uz skreping u prosjeku veći od 1 mil dwt tjedno. nakon toga je po evidenciji allied shipbrokera u prva tri tjedna 2Q prosjek pao na 0,5 mil tjedno.

prošle godine je u prvih 5 mjeseci, dok nije počela sezona monsuna, rast bio negdje oko 0, vjerojatno je u nekom trenutku prešao i u minus. ali je nakon toga u ostatku godine dogurao mislim do oko 17 mil.


Samo on ima toliko kapitala u drugim pozicijama da može sam kupiti sve ispod top 10 i ovo dignuti kad god mu bude odgovaralo,, pa prodati sve u staro željezo 🙂 ili prodati drugima kad bude euforija na nekoj BV i pokupit x puta zaradu,, kapa do poda

Ako netko ima frisku knjigu dionicara nek se javi na pp, da usporedimo kompletna stanja unazad cca dve godine…


Pa od koga će kupiti ispod top 10 kada su to sve utopljenici. Može jedino kupovat unutar top 10 kao što je djelomično možda i napravio dosad.

@all
Što god bilo u pitanju, koji god faktor, jako pozitivno utječe na cijenu dionice. Vidjet ćemo do kud će.

Baš gledam BDI graf. Pa to čudo ima prostora za rast još ohoho. Sad je prvo kritičnih cca 750 bodova pa 900 i kusur. Bit će tu sigurno i hlađenja, da se razumijemo, ali ovo čudo možda baš sve iznenadi. Ne kažem da se to neće desiti u nekoj euforiji, ili da možda neće bit pretjerivanja, ali kažem ovdje bi moglo biti svašta.



Samo on ima toliko kapitala u drugim pozicijama da može sam kupiti sve ispod top 10 i ovo dignuti kad god mu bude odgovaralo,, pa prodati sve u staro željezo 🙂 ili prodati drugima kad bude euforija na nekoj BV i pokupit x puta zaradu,, kapa do poda

Ako netko ima frisku knjigu dionicara nek se javi na pp, da usporedimo kompletna stanja unazad cca dve godine…


Pa od koga će kupiti ispod top 10 kada su to sve utopljenici. Može jedino kupovat unutar top 10 kao što je djelomično možda i napravio dosad.
[/quote]

pa imaš knjigu dioničara pa fino vidiš od koga je kupio, nije uzeo 100-200 komada da ne možeš vidjeti 🙂


Baš gledam BDI graf. Pa to čudo ima prostora za rast još ohoho. Sad je prvo kritičnih cca 750 bodova pa 900 i kusur. Bit će tu sigurno i hlađenja, da se razumijemo, ali ovo čudo možda baš sve iznenadi. Ne kažem da se to neće desiti u nekoj euforiji, ili da možda neće bit pretjerivanja, ali kažem ovdje bi moglo biti svašta.

Ako pogledaš unatrag ima tu prostora za korekciju ohoho, panamaxi su crveni već dva dana.

Sigurno će se hladiti, bez daljnjega, ali pravo pitanje je s koje vrijednosti i koliko dugo?

Rate($/Day) Change
BCI
Average of the 4T/C routes $8314 (DOWN 60)
Average of the 5T/C routes $9050 (DOWN 120)
BPI Average of the T/C routes $5464 (DOWN 154)
BSI Average of the T/C routes $6041 (UP 54)
BHSI Average of the T/C routes $5176 (UP 38)

Konsolidirano minus 124 milijuna.


Baš gledam BDI graf. Pa to čudo ima prostora za rast još ohoho. Sad je prvo kritičnih cca 750 bodova pa 900 i kusur. Bit će tu sigurno i hlađenja, da se razumijemo, ali ovo čudo možda baš sve iznenadi. Ne kažem da se to neće desiti u nekoj euforiji, ili da možda neće bit pretjerivanja, ali kažem ovdje bi moglo biti svašta.

pa ako želiš reći da je ATH bio blizu 12000, onda je točno da od 700 ima više prostora do 12000 nego do 0.

Q1, +20 milja.

New Report

Close