Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 52,96 | 3.813 | 72 | 52,40 | 53,00 | 0,38% |
2 handysize-a od 22.000 dwt,godište 2009.,prodani za 5.1 mil usd po brodu,kupac nepoznat.Koje odlične prilike za kupnju.SEASURE MARKET REPORT
koliko li je atpl dobila u transakciji prodaj-charter za dva broda onda?
Evo link kako se upravlja imovinom AP.
http://www.dulist.hr/fotogalerija-evo-sto-se-dogodi-kad-se-sretnu-dva-broda-atlantske-plovidbe-na-dalekom-moru/258264/
Bilo bi simpatično da su neka druga vremena i da firma zarađuje milione USD.
Ovakvo neodgovorno igranje tj nepotrebno izlaganje imovine riziku (vidi slike i blizinu brodova,u pomorstvu veoma blizu) moguća pogreška ili tehnički kvar izbacuje 2 broda iz pogona što u ovako neizvjesnim tržišnim uvjetima može biti posljednji čavao u lijesu AP.
Neprofesionalno ponašanje koje više prilići praksi u pomorstvu prošlog stolječa nego firmi koja je tržišno orjentirana te trenutno u vrlo delikatnoj poziciji.
Pitam se ima li uprave AP objašnjenje ili pak podržava isto?
moguća pogreška? ti se registrirao samo da nam to ukažeš 🙂 pa na brodu plove naši ljudi, profesionalci, tako da nema mjesta pogreški,
pogreška je jedino u svim ovima šta vode državu zadnjih 20 godina
Evo link kako se upravlja imovinom AP.
http://www.dulist.hr/fotogalerija-evo-sto-se-dogodi-kad-se-sretnu-dva-broda-atlantske-plovidbe-na-dalekom-moru/258264/
Ovakvo neodgovorno igranje tj nepotrebno izlaganje imovine riziku (vidi slike i blizinu brodova,u pomorstvu veoma blizu) moguća pogreška ili tehnički kvar izbacuje 2 broda iz pogona što u ovako neizvjesnim tržišnim uvjetima može biti posljednji čavao u lijesu AP.
Neprofesionalno ponašanje koje više prilići praksi u pomorstvu prošlog stolječa nego firmi koja je tržišno orjentirana te trenutno u vrlo delikatnoj poziciji.
Pitam se ima li uprave AP objašnjenje ili pak podržava isto?
Ma daj ne klepeći nanulama i ne s.ri !
Vidi se da ni more, ni barku nisi uživo vidio, a kamo li brod.
Dragi Jubito, baš iz razloga što o brodovima znam poprilično ne mogu prihvatiti ovakav bespotreban postupak Zapovjednika niti tvoju reakciju. Kapaetan Schettino sa Costom Concordiom je bio simpatičan te “pozdravljao“ više puta dok nije došao dan kada je sve zavio u crno. Odgovorni brodari vani su več odavno naučili ovu lekciju. Očito da tvoj mentalni sklop nije proaktivan več se treba dogoditi nevolja kako bi se stvari mjenjale. Hvaljenje sa ovim potezom u novinama je neozbiljno prema dioničarima te krivi signal ostalim zapovjednicima kao zeleno svjetlo da mogu raditio isto. By the way ovakvo ponašanje se još tolerira samo na našim kompanijama na strancu dobiješ one way ticket.
Klompa tu nije bilo nikakvog rizika. To je samo krug . I u slucaju bilo kakvog kvara po nakvom vremenu nema ama bas nikakve opasnosti
Pa zar se očekuje tako loše izvješće, kad se netko tako iskrcava po 220?
Stjepan, razumijem tvoju poruku. Ne radi se o tome koliki je rizik bio jer je očito da su uvijeti bili povoljni. Poruka je da se nakon Coste Concordie (jednako povoljnii uvijeti) i još nekih incidenata bilo kakve nepotrebne akrobacije u ozbiljnom pomorstvu NE RADE bez obzira na rizik i od toga se AP mora izliječiti. Inače sami post nije namjenjen kritici AP več je namjera učiniti je boljom točnije namjera je da se prekine sa ovakvim prakasma koje neupučenome promatraču mogu izgledati simpatične ali profesionalcima u pomorstvu ne.
Pa zar se očekuje tako loše izvješće, kad se netko tako iskrcava po 220?
Izvjesce ne moze biti dobro osim ako je lova od arbitraze sjela u drugom kvartalu u sto sumnjam buduci da Su u 7 mjesecu objavili okoncanje iste….zbog losih vozarina cijena valjda I je pala na 200 no ovdje se nikad ne zna…moze 5 puts past zbog iste stvari…neobicno je da smo na istoj cijeni pri vozarinama od 3000 za pamamaxe I 9000…nekako Su mi logicna 2 objasnjenja…ili trziste ne vjeruje u oporavak I nece GA biti ili je oporavak krenuo Ali se dionicom manipulira sto I nije tesko u uvjetima ovako slabe likvidnosti
Capesize 14.017 dollar (+ 1,7 prosent)
Panamax 8.893 dollar (- 1,9 prosent)
Handysize 6.269 dollar (- 0,4 prosent)
Supramax 9.447 dollar (+ 0,5 prosent)
Panamax treći uzastopni pad.
nekako Su mi logicna 2 objasnjenja…ili trziste ne vjeruje u oporavak I nece GA biti ili je oporavak krenuo Ali se dionicom manipulira sto I nije tesko u uvjetima ovako slabe likvidnosti
jednostavno, firme moraju prodavati brodove za popravljanje likvidnosti pa zbog ponude cijena brodova pa dakle i dionica nema osnova da prati BDI. vidjet ćemo kad krene jesenski rally kakva će biti reakcija. može se BDI i udvostručiti (kao što možda i bude) ali dok ga ne prate cijene brodova dionica ne može održivo porasti. ali zašto bi se bunili, sve dok su second hand brodovi tako jeftini barem se nitko neće zalijetati da naručuje novogradnje.
http://www.dryships.com/pages/report.php
samo da cape jače potegne, povuči će ostale
“Pitam se ima li uprave AP objašnjenje ili pak podržava isto?”
S obzirom da je link na Dulist o „susretu brodova“ nedostupan pretpostavljam intervencijom “odozgo“ vjerovatno Uprava, nakon što su prepoznali štetnost postupka stoga im zahvaljujem te izražavam vjeru u njh ako razmišljaju na toj liniji. Također vjerujem da su primili poruku te shvatili da navedeno ponašanje nije profesionalno niti primjereno današnjem vremenu u pomorstvu niti odnosu prema dioničarima.
barem u zadnjih 10 godina nijednom se nije dogodilo (jasno osim 2008) da vozarine za capeove od kraja srpnja kroz sezonu nisu narasle bar dvostruko. ove godine imamo i restocking, koji je tek počeo, dakle ako povijest išta znači bilo bi malo čudo da ne probiju 30000.