ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.05.2024. u 05:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,40
27.617
527
52,40
52,60
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Nažalost, bojim se da ovo ne može prema gore, barem ne preko 300, iz jednostavnog razloga što na ovoj dionici, koja ipak spada u kategoriju teškaša (nije to RIZO ili SNBA), treba volumen trgovine da bi ozbiljnije rasla. Treba recimo preko milijun kuna dnevno za 4-5%. A s obzirom na stanje u sektoru ja naprosto ne vidim odakle bi taj volumen došao.

Zato je ipak izglednije tavorenje na ovim razinama uz poneki padić na malom volumenu. Ipak do izvješća ima još preko dva mjeseca i sigurno neće biti dobro.
Novi relativno veliki gubitak te pad BV-a.

Nagli rast vozarina u narednih mjesec dana, za što nisam siguran koliko je vjerovatan, bi mogao privremeno podići dionicu i preko 300, ali onda slijedi siguran sell-off neposredno prije te nakon izvješća. Osim ako rast ne bude tako snažan da dobra perspektiva zasjeni loše izvješće.

Mislim da je najrazumnija taktika za onog tko je vani pričekati, a za onog tko je unutra također pričekati i u povoljnom trenutku dokupiti.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Kolega seroslav,
pa ako ste sigurni da će padat nakon lošeg izješća, nije li pametnije sad prodat, pa kupit kad padne….
Ili ipak niste sigurni, pa vam treba potvrda objavljenog izvješća, ha?

Nekako mislim da će BDI rasti mic po mic i da će se ATPL vratiti barem na razine od cca 320 kn

b,

gdje možemo nakon ovakvog stropoštavanja?

samo u mrtvo odbijanje i nastavak u revijalnom tonu

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

b,

Molim dežurne pesimiste da se dobro zagledaju u priloženi grafikon i zapitaju: gdje možemo nakon ovakvog stropoštavanja?

u svakom slučaju rijetke su takve prilike u životu da imaš priliku kupiti nešto na 30 godišnjem minimumu 🙂

ako ne bankrotiraju sve države i ne dođe do nekog općeg rata i makljaže kad će nam biti apsolutno svejedno imali mi brodare, građevinare, turiste ili ne posjedovali aposolutno ništa,, moći ćemo jednog dana reći E KAKO SAM IMAO FINO PRILIKE KUPOVATI NA 30-godišnjem minimumu vozarina,, sad dali je to ovdje ili će biti na NULI budemo vidjeli kad prođe neko vrijeme,, svako neka odluči za sebe

Zašto je pad stao???
I čemu smo se onda istresli? Pa sve je crno, od bdi-a do Kine, oporavak brodarskog tržišta se očekuje možda za nekoliko godina, imovina je revalozirana i obezvrijeđena, ugledni forumaši govore o neizbježnosti potopa i neraelno visokoj cijeni dionice, očekuju se sve gora financijska izvješća, do potpunog i konačnog bankrota ATPL-a.
I onda ćorak!?
Jako neozbiljno organizirano…

kako obezvrijeđena? Samo je realno vrednovana. Ako su ljudi zato prodavali onda stvarno nije burza za njih.
Cijena je nerealna i treba biti viša, kad im kineska banka uplati 35 miliona $ imat će novca na računu 320 miliona kuna a firma vrijedi na burzi 390 miliona kuna.
Kupovat ćete kad stigne uplata na 400 kuna.

nelikvidnost je predhodnica padu

spalato ma nemora bit ima i obratnih slučajeva, pitanje je što se prije toga događalo s dionicom

Bojim se da će potraživanje od Kineza pojesti kamatari atlantske, isto kao što su pojeli lovu od hotela. Kratkoročne obveze oko 193 milijuna kuna, ne mislite valjda da će to platiti iz poslovanja? Dug već neko vrijeme “gricka” imovinu atlantske, a baš su uložili u hrvatsku građevinu i kineske brodove. [emo_palacd]

Kakva je to nužda natjerala ovog brodara da proda ovakav brod za ovu cijenu?

M/V “FLORA ISLAND” – 81,305 dwt, blt 2012 Hyundai/S.Korea, NK ss/dd due 01/2017, 7 HO/7 HA, B+W 7S50MC-C
Sold to Greek buyers (clients of Alpha Bulkers Shipmanagement ) for $18.4 mill

ovo je za ne vjerovati! Ovaj Grk vjerojatno slavi negdje

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

http://www.bangkokpost.com/business/news/454653/low-oil-prices-improving-prospects-for-shippers

“Mr Hashim expects the 2015 Baltic Dry Index (BDI) to average at least 10-30% above the 2014 average of 1,105 points. The BDI, published daily by the London-based Baltic Exchange”


Kakva je to nužda natjerala ovog brodara da proda ovakav brod za ovu cijenu?

M/V "FLORA ISLAND" – 81,305 dwt, blt 2012 Hyundai/S.Korea, NK ss/dd due 01/2017, 7 HO/7 HA, B+W 7S50MC-C
Sold to Greek buyers (clients of Alpha Bulkers Shipmanagement ) for $18.4 mill

ovo je za ne vjerovati! Ovaj Grk vjerojatno slavi negdje

Možda im je došla rata kredita na naplatu? Tako je to na tržištu starih brodova, slično kao i na tržištu hrvatskih stanova u koje je atlantska ulagala.
Ako se i nađe kupac, mora se prodati uz diskont. Atlantska je kupila na kredit, pa imovini pala vrijednost, a kredit ostao isti.[emo_ooooo]

Zbog toga se postavlja pitanje je li book atlantske i dalje precijenjen i koliko im je imovina utrživa. Revalorizacija je provedena sa važećim cijenama krajem 2014., a pročitao sam prije par dana u intermodal weekly reportu da cijene 5 godina starih brodova padaju u odnosu na siječanj 2015.

To je očekivano, jer malo tko ima želju za kupnjom starih panamaxa, kad Kinezi nude jeftino profitabilnije brodove s novom tehnologijom, a nije baš neka navala.[emo_palacd]


b,

Molim dežurne pesimiste da se dobro zagledaju u priloženi grafikon i zapitaju: gdje možemo nakon ovakvog stropoštavanja?

u svakom slučaju rijetke su takve prilike u životu da imaš priliku kupiti nešto na 30 godišnjem minimumu 🙂

ako ne bankrotiraju sve države i ne dođe do nekog općeg rata i makljaže kad će nam biti apsolutno svejedno imali mi brodare, građevinare, turiste ili ne posjedovali aposolutno ništa,, moći ćemo jednog dana reći E KAKO SAM IMAO FINO PRILIKE KUPOVATI NA 30-godišnjem minimumu vozarina,, sad dali je to ovdje ili će biti na NULI budemo vidjeli kad prođe neko vrijeme,, svako neka odluči za sebe

[/quote]
Isto je tako i jedna gospođa mislila kada je kupovala genco shipping za negdje 20000$ dok je dionica bila na povjesnom minimumu od 3,20$. Više se ne sjećam tocnog naloga. 2. mj nakon toga bankrot kompanije. I nije je prodala iako je dionica i dalje padala jer je mislila; vratiti ce se. Uvijek postoje još povjesniji minimumi. Ja ne govorim ovdje da li treba kupiti ili prodati, nego samo da treba paziti. Ja bi uvijek rađe kupio dionicu po 500kn (npr ATPL) kad ima dobro i stabilno poslovanje, nego je kupio za 275kn kad uopće poslovanja nema.

Po tvom bi najbolje bilo da se kupovalo Atpl na 3000 kn, tada je poslovanje bilo najstabilnije

New Report

Close