ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.05.2024. u 09:08
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,40
734
14
52,40
52,60
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Pad BDI-a završen, a čak i sa današnjim vozarinama možemo ostvarit neku dobit.
Useljenje u novu zgradu – uskoro, što ćemo sa starom [emo_namigusa]
Vjerujem da g. Kulaš dobro radi svoj posao !

CROBEX - SVE CE TO NAROD POZLATITI

i tako tiho i neprimijećeno počela glavna faza ciklusa. čak s padom cijene. kladim se da će trebati još bar tri tjedna da raja skuži.


i tako tiho i neprimijećeno počela glavna faza ciklusa. čak s padom cijene. kladim se da će trebati još bar tri tjedna da raja skuži.

i što je najbolje neki nedavno hvale kak se atpl dobro drži i ne pada puno.,pa kud će brate mili padati kad nije ni rasla u ovom zadnjem krugu rasta vani.,eto opet najsvježijeg primjera danas i jučer.,vani rasli i jučer a danas rasturaju a mi naravno pali.,

Još ima dva tjedna do kineske Nove godine, BDI još može pasti 10-15% dok si reko keks…

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju/prodaju predmetnih dionica.

nisam mogo da vam ne poželim laku noć http://finance.yahoo.com/quotes/NMM,NM,SB,PRGN,SBLK,SHIP,BALT,FREE,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK?

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.

http://reports.platou.com/OnlineServices/Pages/BulkPeriodFixtures.aspx

Prosjek panamaxa 14 950 USD.[emo_palacg]

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Zanimljiv tekst:

”The best time to invest

The best time to invest in something is when fundamentals are starting to improve or in the early stage of better prospects. 2013 was the start of that up cycle (read our business overview for more information on cyclicality), with smart investors scooping up DSX and NM.

We don’t know how long this up cycle will last, but historically, these cycles have lasted for two to three years, and we’re more or less still in the earlier part of the recovery. Investors shouldn’t catch falling knives when they don’t know when things are turning bad. But they should take advantage of short-term profit taking when the industry and global economy appear to be moving along well or about to bounce.”

Why we could see fewer volatile swings in dry bulk shipping stocks

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju/prodaju predmetnih dionica.


Zanimljiv tekst:

Why we could see fewer volatile swings in dry bulk shipping stocks


Evo kolega ja sam tu novi i imam neku “sitnu” lovu koju sam odvojio za kupnju dionica i imam nekoliko firmi u fokusu, istražujem, gledam, bio sam dosta vani i sad se vratio, ne mislim kratkoročno ulagati, već me interesira neki dugoročniji stabilni rast. Nekako su mi brodari prerizični, čini mi se nekako da jedino prehrambeni sektor nudi neku stabilnost kontinuiranog rasta. Ovdje je sve nešto toplo hladno, da to krene onako dosta jako možda bi i ušao ovako teško. Ima li netko tko odlično poznaje sektor i svjetsku globalnu ekonomiju da bi mogao dati neki smjer kretanja brodara. Ne nešto općenito već ozbiljna analiza potkrijepljena brojkama.
Da li netko zna koliki je bio BV na ATH ovog brodara. Hvala.

Sokrate,

BV na ATH je irelavantan jer se neće nikad ponoviti. Ono što ti je više manje sigurno je to da je, suprotivo tvom izlaganju, bolje ući sada i odraditi rast u 2014 i dobrom dijelu 2015, dok ne dođe hrpa novih novogradnji na tržište. Trend brodara će narednih godinu i pol do dvije biti uzlazan, uz žestoke sezoneske oscilacije (to je ono što ti se ne sviđa, a to je u biti najbolja stvar, omogoućuje sezonsko trejdanje i dobru zaradu), a za dalje ne znam.
Pozdrav!

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.


Sokrate,

BV na ATH je irelavantan jer se neće nikad ponoviti.
Pozdrav!


Kako nije bitan? Govori puno o specifičnosti tržišta u određenom vremenu.

serislave, mislim da je malo pretjerano reći da će od 2016 doći “hrpa” novogradnji. “hrpa” se naručivala 2007, kad je u jednom kvartalu bilo naručeno novogradnji za čak 14% postojećih kapaciteta. danas bi to značilo da se u jednom kvartalu narući 100 mil dwt. i prosjek u 2007 bio je iznad 10% flote po kvartalu. a u cijeloj 2013 je naručeno nekih 10%.

istina da se može očekivati da tržište uspori od kraja 2015 i ima manji potencijal daljnjeg rasta nego u ovom razdoblju od 08/2013 – 11/2015 ali ne vidim baš novu krizu zbog overorderinga, bar ne na osnovi ovoga što sada znamo. dapače ja mislim da mnogi koji sada naručuju velike flote s isporukom 2016-17 spekuliraju s tim da će kina sada uspjeti provesti planirane reforme pa će se za neko vrijeme moderirati rast i onda će negdje za 2-3 godine izaći iz tog procesa u novu ekspanziju.

gorgija,

potpisujem sve što si rekao.
Nismo se razumjeli, nisam spomenuo overordering nego samo činjenicu da će tada doći dosta novogradnji na tržište. Gdje će točno biti vozarine od tada pa nadalje, ne znam, ali je jasno da rast neće biti kao sad 2013-2015. Eto.

Pozdrav!

P.S.
Imam ATPL,ULPL i TNPL.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

I naše tržište ima logike? BDI se u 15 dana uruši 40%, dionice Dry ships Inc padnu 20%, a Atlantska leti u nebesa…


I naše tržište ima logike? BDI se u 15 dana uruši 40%, dionice Dry ships Inc padnu 20%, a Atlantska leti u nebesa…

Malo prati tržište dulje od 15 dana pa ćeš razumjeti da su vani rasli i preko 50% dok se mi nismo mrdnuli nigdje… Dakle da se izjednačimo trebali bi narasti još jedno 30%. A BDI je pao samo za Cape-ove, a za brodove koje ima ATPL pao je neznatno.


I naše tržište ima logike? BDI se u 15 dana uruši 40%, dionice Dry ships Inc padnu 20%, a Atlantska leti u nebesa…

ahaaa ,,,a ima ti logike BDI ode gore 40 % a mi ne mrdnemo ..to ti je jako ok jel

New Report

Close