ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 10.05.2024. u 01:45
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,96
3.813
72
52,40
53,00
0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@Gardist, Kolega vrlo kratko, kada panamaxi dođu do te razine dionica će narasti kako sam rekla 300% a vrhnje će skupiti razni skrbnički koji sada kupe što se dadne skupiti. Možda vi ili ja budemo kupovali po 600 ili 700, to je nažalost uvijek tako, dok se vi i vama slični (bez uvrede jer vidim da ste realista i čvsto na zemlji) snađete dionica je pokušate prvo dobiti na bidu al ona stalno izmiče i kupite je na kraju na asku za 200-300 kuna skuplje. Al dotad će još dosta save proteć ispod savskog mosta. Kod nas je TEŠKA financijska kriza i to je jednostavno tako, nemaju ljudi para za kupovat bilo što a kamoli dionice o kojima jedino ovdje nešto čujete. Još samo nešto kad sam rekla 200-300% cijena će biti "ogromnih" 600 kuna i tu mnogi ne mogu izaći van jer su im ulazi na 1000 i mnogima još preko toga. Ja vas pitam što bi se dogodilo sa ovom dionicom da je 40% malih dioničara rasprodalo portfelje do ovih cijena i kapitaliziralo značajne gubitke. Zamislite koja bi to zlatna bomba bila u rukama fondova ili bilo koga koji bio to imao u rukama, bez obzira na sve parametre kojima se mjeri stanje u sektoru i vrijednost firme. [huh]

Bogatstvo je kad ne znaš koliko imaš.

PersJesus, 29.04.2012. u 18:02
(…) nemaju ljudi para za kupovat bilo što a kamoli dionice o kojima jedino ovdje nešto čujete.
Ali kad je prije koji mjesec u Večernjem listu pri cijeni ATPL od 500 kn osvanuo članak o tome kako treba kupiti jer je to "dobra prilika", onda je ipak bilo novaca za te kupnje.

Sutra i u nastavku tjedna će biti veselo, a pitanje je samo vremena kad će sve otkliznuti na 2xx kn.


Kolega, cijenim vaš konstruktivni doprinos temi. No, imam neke kritike vašeg gledišta..

To što ima više brodova u prometu, znači da raste prijevoz robe. No, problem je što ponuda brodova raste brže! Naravno da ćete vidjeti više brodova i svakako dobro je da ih šta manje miruje, ali vozarine će biti nisko još dugo, a o ekstraprofitima koji bi lansirali cijenu dionice da i ne govorimo.

Obnova flote je dobra stvar, no priznajte kolege forumaši, ovaj put je tajming jako loš!
Kako preuzimaju nove brodove prodaju stare. No problem je što nove plaćaju po cijenama od prije par godina, kad su naručeni.. a polovne prodaju po sadašnjim cijenama. Time realiziraju dio gubitka zbog pada vrijednosti brodova između onda i sada.
Slikovito, kao da ste prije 2 godine kupili 100 dionica ATPL po 700 kn (kupnja novogradnji po višim cijenama), a sada prodate recimo 35 dionica po 350 kn (prodaja polovnjaka po trenutnim cijenama)..
Preostalim dionicama (65 komada) cijena treba narasti na 888kn da bi bili na nuli.
Dakle, supstanca se već polako topi iako neki govore da ATPL može proći kroz krizu bez zadiranja u supstancu.

No glavni razlog zbog čega uvijek pozivam na oprez je što su brodari zaista zaj…. sektor! Radi se o dugim ciklusima i mora se više toga poklopiti da bi im bilo super, a meni se čini da će se prije poklopiti da im se agonija dodatno produži.
Početak oporavka sektora već je prolongiran nekoliko puta. Zašto mislite da se neće opet prolongirati? Spominjete oporavak svjetskog gospodarstva? Ja ga baš i ne doživljavam takvim. Nisam neki makroekonomist, ali meni sve to smrdi.
Pogotovo ona fraza "jobless recovery". Šta to znači.. ako ste stroj, pred vama je blistava budućnost? Kapital će se snaći, pobjeći tamo gdje ga više cijene.. a šta s radom, šta s ljudima? A ako je ljudima loše, šta će generirati održivu dugoročnu potražnju za svim i svačim, pa tako i brodskim prijevozom? Rat?

Ovaj ‘oporavak’ pripisujem držanju svjetskog gospodarstva na aparatima, međutim ti aparati dodatno troše resurse i crpe i ono malo snage i potencijala što postoji. Kad se i to iscrpi, šta onda?
U takvim okolnostima biti investitor koji mirno spava u brodarskom sektoru ne čini mi se dovoljno sigurnim. Osobno imam brodara, ali smatram ih još uvijek trejderskim pozicijama a ne investicijama. A i ovi što imam su po meni dosta bolja kupnja (jeftiniji, sigurniji, transparentniji..) od ATPL, pa mi to daje traženu maržu sigurnosti. A to znači da se mogu, s manje uloženog kapitala, nadati bar jednakoj zaradi odnosno manjem gubitku??
Brodare kao investiciju promatrati ću kad mi DSX to kaže.. evo malo štiva, posebno Q&A dijelovi:
http://seekingalpha.com/symbol/dsx/transcripts


Da se malo osvrnem na boldane dijelove vašeg posta.
Brodova je sve više u tranzitu zato što je potražnja za prijevozom sve veća.
Zadnjih par godina su vozarine padale jer se manje trgovalo, a broj bulkera na tržištu je uglavnom isti kao što je bio i kada se puno više trgovalo. S porastom trgovine, porast će i potražnja za brodovima (čini mi se da se to već događa), pa će i vozarine krenuti prema gore.

Kod bulkera je starost flote jako važna, zbog stanja brodskih skladišta. Puno je lakše i jeftinije brodska skladišta održavati čistima ako je brod nov, a samim time je i lakše dobiti teret.

Novi brodovi dobivaju bolje (skuplje) terete za koje su vozarine veće. BDI index je neka srednja vrijednost prema trenutnoj ponudi i potražnji ali nikako ne znači da baš svaki brod prevozi terete baš po toj cijeni. Cijena se dogovara individualno za svaki teret i za svaki brod.

Zašto moram uvijek proživljavati šokove na burzi. Taman se smirim, sve mi dobro krene, onda opet
cirkus s nekom dionicom, s kojom se niti ne nadaš da će biti problema… I koja je do sad dobra usprkos
nedaćama na tržištu…
Ma, koji je to sadizam na burzi..katastrofa jedna !!!

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


BDI index je neka srednja vrijednost prema trenutnoj ponudi i potražnji

i upravo se zato treba gledati i pratiti bdi. pa usporedi kretanje bdi od 2008. pa na dalje, sa brodarskim poduzećima, recimo atpl, pa ćeš vidjeti čuda ….

Usprkos smanjenju prihoda, kapitala i povećanja duga….zanimljivo- BROJ ZAPOSLENIH NIJE
SE BITNO SMANJIO …..a zašto ???? Ostali brodari već su započeli s restrukturiranjem/ Tankerska/
a ovi- ništa….?

Čak ni u praćenju TOP 10 promjena…ovdje je tišina…nikakvih vijesti na portalima o promjenama.
Pa, dajte ih malo probudite!

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

ovo izvjesce je vec uracunato u cjenu…cemu panika… [sad]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

ova dionica niš ne valja, ajde prodajte da idemo na 200 🙂

Evo pratim ovu dionicu već dulje vrijeme i nekako mi se čini da neće još dugo na zelene grane, prije bi rekao da će još dolje. Sviđa mi se Grofičino razmišljanje, treba biti jako oprezan, zna lli netko kako se može doći na uvid u spisak dioničara. Grofica mi je ustvari otvorila oči jer nakon toliko galame te ovo te ono, moguće je i vrlo vjerojatno da se tu na ZSE odigravaju zakulisne igre oko pojedinih dionica. Imam nešto Djure i Eriksona pa ja mislim da ču tamo i ostati.

Dvostruko je siromašan onaj koji je jednom bio bogat.

Zahvaljujući ovakvim dušebrižničkim korisnicima od 30.04.2012. odlučila sam kupiti još ATPL. Ovakvi likovi sigurno imaju naloge na kupnji i tresu drhtave ručice…


Zahvaljujući ovakvim dušebrižničkim korisnicima od 30.04.2012. odlučila sam kupiti još ATPL. Ovakvi likovi sigurno imaju naloge na kupnji i tresu drhtave ručice…

me too [thumbsup]

mi smo ipak zemlja slučaj

Vrlo loša dionica, vi samo drukajte, ali sigurno ne kupujete, možda čak i prodajete i bježite glavom bez obzira. Uostalom do petka će već biti na razinama 2xx. Nakon ovog izvješća tko bi pametan to kupovao.
Drukanjem se svakako ne diže cijena.



Zahvaljujući ovakvim dušebrižničkim korisnicima od 30.04.2012. odlučila sam kupiti još ATPL. Ovakvi likovi sigurno imaju naloge na kupnji i tresu drhtave ručice…

me too [thumbsup]
[/quote]

Hoću i ja malo, uzeo jutros 30 komada, čekam u redu za još, samo opletite po bidu.

BPI 13774$ -103


BPI 13774$ -103

Korekcija ili disanje od 103 dolara, nakon rasta 3000 dolara, slijedi daljni rast prema 20000, imam dojavu iz Kine.

New Report

Close