ADPL (AD Plastik d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ADPL (AD Plastik d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.04.2024. u 21:39
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ADPL
12,99
4.158
320
13,00
13,10
-0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

zorangutan, 06.04.2020. u 16:00

 





Invest, 06.04.2020. u 14:12



 

https://novac.jutarnji.hr/novcanik/prepolovila-se-prodaja-automobila-kupnja-novog-nece-se-pomisljati-ni-na-kupnju-polovnog/10176850/

 



 

kriza će gadno udariti autoindustriju, to je jasno…ja sam zato danas prodao sav adpl a drugi neka guraju još gore ako žele….

Kolega, na ZSE da bi prodali nešto, morate prije toga imati (kupiti).

Sve vam je jasno…

 

Ova dionica mi je misterija, mislio sam da ce biti vec na 80kn s obzirom kako im izgleda bilanca, a ona ode skoro na 150kn.

 

Cak sam ju imao u svom portfoliju, ali sam ju prodao prosle godine bas iz razloga sto im je bilanca izgledala katastrofalna.

 

Mislim da treba biti oprezan sa ovom dionicom, bilanca im izgleda tako da ce uskoro biti insolventni, i po meni bez nekog jaceg zaduzivanja ili dokapitalizacije firma nece uspjeti preziviti, tako da ja ovdje ocekujem nako zaduzivanje ili dokapitalizaciju.

 

Ono u cemu su bili najbolji bi ih moglo stajati glave, a bili su najbolji u radu sa malim obrtnim kapitalom i vrhunskim upravljanjem inventory-a.

Medjutim kad dode kriza, a imas mal obrtni kapital onda dolazi do problema insolventnosti.

U bull marketu takve dionice su zlatni rudnik, ali u bear marketu takve firme su vrlo opasne za imati u portfoliju.

 

Ako pad prodaje auta bude snazan ostatak godine moglo bi biti problema za ADPL.

 

Ovde takoder uskoro ocekujem veliki val otpustanja, jer to je jedino logicno.

 

 

Nadam se da sam u krivu, ali moje iscitavanje bilance i novcanog toka mi daje takav zakljucak.

 

Zato mislim da treba biti oprezan sa ovom dionicom.

Mislim da je vrh dotaknut. Adpl odradio svoje.

ohladi, 06.04.2020. u 20:41

Ova dionica mi je misterija, mislio sam da ce biti vec na 80kn s obzirom kako im izgleda bilanca, a ona ode skoro na 150kn.

 

Cak sam ju imao u svom portfoliju, ali sam ju prodao prosle godine bas iz razloga sto im je bilanca izgledala katastrofalna.

 

Mislim da treba biti oprezan sa ovom dionicom, bilanca im izgleda tako da ce uskoro biti insolventni, i po meni bez nekog jaceg zaduzivanja ili dokapitalizacije firma nece uspjeti preziviti, tako da ja ovdje ocekujem nako zaduzivanje ili dokapitalizaciju.

 

Ono u cemu su bili najbolji bi ih moglo stajati glave, a bili su najbolji u radu sa malim obrtnim kapitalom i vrhunskim upravljanjem inventory-a.

Medjutim kad dode kriza, a imas mal obrtni kapital onda dolazi do problema insolventnosti.

U bull marketu takve dionice su zlatni rudnik, ali u bear marketu takve firme su vrlo opasne za imati u portfoliju.

 

Ako pad prodaje auta bude snazan ostatak godine moglo bi biti problema za ADPL.

 

Ovde takoder uskoro ocekujem veliki val otpustanja, jer to je jedino logicno.

 

 

Nadam se da sam u krivu, ali moje iscitavanje bilance i novcanog toka mi daje takav zakljucak.

 

Zato mislim da treba biti oprezan sa ovom dionicom.

 

kolega, kažete da Vam iz bilanci izgleda kao da će ADPL postati insolventan. a prema Vama, rješenje da ne postane insolventan jest da se dodatno zaduži? u biti, onda su i taj Došen i cijela uprava skupa s njim, uključujući i većinu dioničara, ako ne i sve, neki budalaši koji je zadnjih godina desetke milijuna kuna prosipaju na dividende. zar ne isplaćuje dividendu društvo koje zapravo ima više novca nego što mu treba? onda ni mirovinski fondovi ne znaju što rade, u biti nitko, jedino ste, eto Vi u pravu. a kad možemo očekivati nastupanje stečajnih razloga? spominjete insolventnost pa Vas zato pitam. volio bih nam malo to sve pojasnite.

 

salt, 06.04.2020. u 23:54

Mislim da je vrh dotaknut. Adpl odradio svoje.

Slažem se, ja sam out…

Ignore: KressoM, delux

I zaboravio sam napisati da su oni uspjevali raditi super sa malim obrtnim kapitalom jer su imali vrhunsko upravljanje s skladistem (inventoru turnover).

Radi toga sto su imali dobar inventory turnover mogli su raditi sa malim obrtnim kapitalom.

 

Na zalost u ovom trenutku to sve pada u vodu jer su ocekivanja da ce se pad prodaje auta strmoglaviti ove god a dugovi i obvrze ostaju.

 

 

yieldchaser, 07.04.2020. u 13:04





ohladi, 06.04.2020. u 20:41



Ova dionica mi je misterija, mislio sam da ce biti vec na 80kn s obzirom kako im izgleda bilanca, a ona ode skoro na 150kn.

 

Cak sam ju imao u svom portfoliju, ali sam ju prodao prosle godine bas iz razloga sto im je bilanca izgledala katastrofalna.

 

Mislim da treba biti oprezan sa ovom dionicom, bilanca im izgleda tako da ce uskoro biti insolventni, i po meni bez nekog jaceg zaduzivanja ili dokapitalizacije firma nece uspjeti preziviti, tako da ja ovdje ocekujem nako zaduzivanje ili dokapitalizaciju.

 

Ono u cemu su bili najbolji bi ih moglo stajati glave, a bili su najbolji u radu sa malim obrtnim kapitalom i vrhunskim upravljanjem inventory-a.

Medjutim kad dode kriza, a imas mal obrtni kapital onda dolazi do problema insolventnosti.

U bull marketu takve dionice su zlatni rudnik, ali u bear marketu takve firme su vrlo opasne za imati u portfoliju.

 

Ako pad prodaje auta bude snazan ostatak godine moglo bi biti problema za ADPL.

 

Ovde takoder uskoro ocekujem veliki val otpustanja, jer to je jedino logicno.

 

 

Nadam se da sam u krivu, ali moje iscitavanje bilance i novcanog toka mi daje takav zakljucak.

 

Zato mislim da treba biti oprezan sa ovom dionicom.



 

kolega, kažete da Vam iz bilanci izgleda kao da će ADPL postati insolventan. a prema Vama, rješenje da ne postane insolventan jest da se dodatno zaduži? u biti, onda su i taj Došen i cijela uprava skupa s njim, uključujući i većinu dioničara, ako ne i sve, neki budalaši koji je zadnjih godina desetke milijuna kuna prosipaju na dividende. zar ne isplaćuje dividendu društvo koje zapravo ima više novca nego što mu treba? onda ni mirovinski fondovi ne znaju što rade, u biti nitko, jedino ste, eto Vi u pravu. a kad možemo očekivati nastupanje stečajnih razloga? spominjete insolventnost pa Vas zato pitam. volio bih nam malo to sve pojasnite.

 

 

Cash 27 mil + Kratkotrajna potrazivanja od kupaca 270 mil = 297 mil kuna.

Kratkotrajne obveze 553 mil kn od cega cak 429 mil otpada na obveze prema dobavljacima i bankama.

 

Kao sto vidimo Quick ratio im je malo vise od 0.5, sto je jako malo u ovoj situaciji u kojoj je sve stalo.

 

Takoder moje misljenje je da ce cash inflow biti jako smanjen jer logika nam kaze da je ogroman pad prodaje auta neminovan.

Po novcanom toku moze se viditi da je ADPL imao cash inflow 40 mil kuna od dividende, a po mom misljenju na to se moze zaboraviti ovu godinu a vjerojatno i iducu.

 

Sa pravom se pitam kako ce vracati dugove bankama i obveze prema dobavljacima ako su im novac + potrazivanja od kupaca gotovo duplo manja.

Uz to na sav cash inflow od dividende mogu zaboraviti (40 mil kuna prosle godine).

Takoder uz sve ove probleme pad prihoda ce biti ogroman, a vrlo vjerojatno slijedi i pad marzi.

 

Mozda se varam, ali mislim da ce imati problem likvidnosti i morati ce se dodatno zaduziti.

Medjutim, pitanje je po kojim kamatama sada, sumnjam da ce im banke dati zaduzivanja po 1% kamati.

Takoder su ovdje otpustanja neminovna, i sto prije se to uradi to bolje, nazalost ali tako je.

 

Nadam se da se varam, ali moje misljenje je da ADPL nema opravdanu cijenu od 150 kn.

I imao sam adpl, prodao sam ga prosle godine, a sve sto sada pisem i tada sam pisao.

 

a taj ogroman pad prodaje automobila je bio tu i u 2019. ili je počeo u ožujku 2020.?

jer ispada da je to premisa na kojoj se grade svi daljnji zaključci, a takvi zaključci mogu doći i kao plodovi otrovne voćke ako je premisa nevaljana. eto, tako ja to vidim. ja jednostavno ne vidim takav pad potražnje za automobilima koji bi ADPL doveo u gubitke. 30, 50, možda i više manja DOBIT? da. insolventnost? to je totalno krivi termin. dobro, ja nisam ekonomist pa drugačije promatram termine. problema sa likvidnošću će biti u ovoj godini, tu se slažem s Vama. cijena na 140-150 po meni nije nerazumna, ali više od toga ne. hoće li ići gore, dolje ili se držati na ovim razinama, ovisi o puno faktora, ne samo o potražnji za automobilima. čak i da se ne kupuju automobili kao takvi, trebaju dijelovi. meni je masa inženjerq strojarstva, ljudi koji jako puno znaju o motornim vozilima još davno rekla da su glavni izvor dobiti cijele te industrije upravo dijelovi, a ne vozila kao takva. nekako mislim da će ljudima i dalje trebat auti, da će i dalje žvakat žvakaće, prat kosu šamponom, brijat se, itd.. sve stvari na koje smo navikli…masa ovih naših koji odu van radit, prvo kaj si kupe kad zarade neku pa i manju lovu je auto. znam po dva svoja frenda. ja ga ne ne bih kupio, koji sam ulagatelj u istu industriju, nego oni to učine, koji u životu nisu držali ni udjele u nekom konzervativnom fondu, a kud dionice ADPLa ili nečeg sličnog…

yieldchaser, 07.04.2020. u 15:24

a taj ogroman pad prodaje automobila je bio tu i u 2019. ili je počeo u ožujku 2020.?

jer ispada da je to premisa na kojoj se grade svi daljnji zaključci, a takvi zaključci mogu doći i kao plodovi otrovne voćke ako je premisa nevaljana. eto, tako ja to vidim. ja jednostavno ne vidim takav pad potražnje za automobilima koji bi ADPL doveo u gubitke. 30, 50, možda i više manja DOBIT? da. insolventnost? to je totalno krivi termin. dobro, ja nisam ekonomist pa drugačije promatram termine. problema sa likvidnošću će biti u ovoj godini, tu se slažem s Vama. cijena na 140-150 po meni nije nerazumna, ali više od toga ne. hoće li ići gore, dolje ili se držati na ovim razinama, ovisi o puno faktora, ne samo o potražnji za automobilima. čak i da se ne kupuju automobili kao takvi, trebaju dijelovi. meni je masa inženjerq strojarstva, ljudi koji jako puno znaju o motornim vozilima još davno rekla da su glavni izvor dobiti cijele te industrije upravo dijelovi, a ne vozila kao takva. nekako mislim da će ljudima i dalje trebat auti, da će i dalje žvakat žvakaće, prat kosu šamponom, brijat se, itd.. sve stvari na koje smo navikli…masa ovih naših koji odu van radit, prvo kaj si kupe kad zarade neku pa i manju lovu je auto. znam po dva svoja frenda. ja ga ne ne bih kupio, koji sam ulagatelj u istu industriju, nego oni to učine, koji u životu nisu držali ni udjele u nekom konzervativnom fondu, a kud dionice ADPLa ili nečeg sličnog…

 

Pa da, sve se svodi na ocekivanja koliko ce pasti prodaja auta.

Moja ocekivanja su da ce biti pad velik, ali ne mora znaciti da sam u pravu.

 

Nadam se da se varam.

Naravno da je veliki pad broja automobila kad ljudi ne mogu izaći iz kuće. Otiđu po osnovne namirnice, neće se sada baviti autima.

Osobno imam nešto sitno ADPL. Moram priznati da sam pokušao izaći jutros iznad 152 kn. Nisam uspio pa nisam niti pokušao više. Nije me puno svrbilo jer sam ovdje dugoročno ionako. A i nije neka količina.

Mislim kako neće ADPL propasti. Daleko od toga. Ovo je trebala biti rekordna godina, po dobiti i prihodima. Ovako pretpostavljam kako će imati pad prihoda, ali manji nego li neki katastrofičari priželjkuju. Pad prihoda i dobiti. Buhuhu.

Nego, izašla je obavijest o sastajanju nadzornog odbora. Zadnjih 5-8 godina je bila tu i točka o isplati dividende. Vidim kako je nestala nakon mnogo vremena tako da pretpostavljam kako ništa od divke. Vjerojatno je tako i bolje dok se situacija ne normalizira.

Mislim da će smanjenje potražnje za automobilima biti kratkotrajno.Čim se ovo smiri auti će se opet kupovati.Pogotovo vani.Kod nas slabije,ali ako ADPL ovisi o prodaji kod nas onda  bi odavno propao.Ova cijena je sad realna jer će se sigurno oporaviti. Nije sve u vezi autoindustrije zatvoreno.Ja radim u firmi koja radi dosta za tu industriju pa još radimo.Malo smanjeno ali radimo.Država pomaže firmama a i banke odlažu potraživanja.

ja imam nešto sitno kupio neki dan po 99 kuna pa i da sad prodam nisam izgubio ali mislim da će rasti.Realno jučer i danas ujutro je malo previše skočilo pa su investitori na kratke relacije požurili da zarade koju kunu.Dugoročno trebalo bi ići gore.Ali koliko će ići i kad to ne ovisi o tome šta pišemo na forumu. Jer tu i tako svi pišu ono što bi njima odgovaralo a ne realnost.Oni koji imaju htjeli bi da raste a oni koji nemaju ili koji su izašli htjeli bi da pada pa tako i pišu.

očekivanja su jedno, stvarnost života i ljudska priroda su nešto drugo. to je isto kao da ja kažem da su sad pale cijene nafte bez nekog izgleda da će nafta tako brzo gore pa da će svi okolo divljat s autima u stilu brzih i žestokih i tako do besvijesti…stvar je u tome da je auto naprosto nešto što ti treba, pogotovo na zapadu gdje se zbog određenih ‘društvenih trendova’ sve više ljudi iseljava van gradova. pa pogledajte samo one prosvjede u Francuskoj oko cijena goriva, itd. nije ta rulja podivljala zato jer se inače voze romobilima. a Rusija? ne znam jeste li ikad tamo bili. sve tamo je tako daleko, čak i unutar urbanih područja…će oni na biciklima? budimo realni. mi Hrvati volimo sve promatrat kroz neke naše naočale, od međunarodnih odnosa, sporta, povijesti i čega sve ne pa do ekonomije. uz svu tu pamet, čudim se da već nismo neka Wakanda. i posebno taj hrvatski jal pa makar i na subliminalnoj razini. ako ima i jedna stvarno uspješna firma u ovoj zemlji i ako ima naših sunarodnjaka koji vjeruju u nju, e to obavezno moramo sve pos%at jer eto ne možemo gledat da netko uspije. pričaju administracija ovo, porezi ono, politka ovo ono. sve krivo. najveći krivci za podbačaje u RH smo mi sami. kao da smo programirani pričat stalno kako je loše ovo loše je ono i doslovno mrzimo kad nekome ide. u stanju smo čak i izmišljat stvari. ne želim nikoga uvrijedit, ali ipak bih svima sugerirao da budu terminološki precizniji i da ne iznose kao činjenice nešto što su tek pretpostavke.

Japanski proizvođači automobila u potencijalnim problemima.

Nisan traži hitan kredit od 500 milijardi yena (4.6 mlrd USD), prethodno je i toyota tražila 1000 milijardi yena kredit (9 mlrd USD).

https://asia.nikkei.com/Business/Automobiles/Nissan-requests-credit-line-to-Japan-mega-banks

https://english.kyodonews.net/news/2020/03/256904b6ae7f-urgent-toyota-seeks-1-tril-yen-credit-line-as-virus-hits-funding-market.html

Iz Mercedesa su u srijedu priopćili da planiraju ponovno pokrenuti proizvodnju u tvornicama u Njemačkoj od 20. travnja nakon što je ista bila obustavljena zbog koronavirusa. Naveli su kako proizvodnja kreće tvornicama u Sindelfingenu i Bremenu

https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/mercedes-i-volkswagen-ponovo-krecu-s-proizvodnjom-bmw-ceka-kraj-travnja-20200408?utm_source=Linker.hr&utm_medium=widget&utm_campaign=razmjena%2bprometa

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

pokretanje ponovne proizvodnje u njemačkim gigantima autoindustrije je odličan znak da bi uskoro i AD plastik mogao također nastaviti proizvodnju za autoindustriju, a kako im država sada daje naknadu plaće za radnike dok ne rade, onda zbog tog zastoja neće imati znatnije troškove pa bi ova godina mogla završiti puno bolje nego je to izgledalo pred samo 15-20 dana

New Report

Close