Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ADPL | 12,94 | 24.463 | 1,891 | 12,90 | 13,05 | 0,78% |
Zna se da nije isto rasti iz slabe bazne pozicije u odnosu na jaku.
Zna se, samo što Vi govorite o kategoriji (osvajanja/zadržavanja/gubitka) tržišnog udjela, a ja u slučaju ADPL-a o prihodima/dobiti za vrijeme krize ili uspona industrije.
2017 godine prihodi su bili 1069
2019 godine prihodi će biti 1400
Znači za dvije godine porast od 31%
Kolega bi rekao da je broj prodanih vozila u dvije godine narastao 31% i da to objašnjava porast prihoda.
E pa to nije točno. Ako oni u sljedećim godinama očekuju rast prihoda po stopi od 10%, a pad prodaje vozila bude 3% to znači da će oni rasti 7% i time povećati svoj udio sa 0.00000001% na 0.000000011%
Ovdje je presudna mala baza kako je drugi kolega dobro primjetio.
Nisam govorio o tome nego o rastu proizvodnje i prodaje, a posljedično i rastu udjela. Rast udjela se može desiti i kad proizvodnja stagnira i pada. Govorim o rastu prihoda i dobiti koji se u relativnom smislu lakše mogu ostvariti iz niske baze.
Osobno nemam puno ADPL ali svakako planiram do kupiti i to dosta.
Ovdje cijena ide dolje jer netko tako želi a nema veze s tvz. mogućnostima krize i recesije.
Tako isto rastu cijene dionica polupropalih firmi.
Osobno nemam puno ADPL ali svakako planiram do kupiti i to dosta.
Ovdje cijena ide dolje jer netko tako želi a nema veze s tvz. mogućnostima krize i recesije.
Tako isto rastu cijene dionica polupropalih firmi.
Glavu u pijesak i neka Vas ne brine recesija i trgovinski rat. To je za amatere.
Glavu u pijesak i neka Vas ne brine recesija i trgovinski rat. To je za amatere.
Šapnite vi meni kad će ta recesija, da i ja saznam.
Bida skoro da i nema, što se ovdje događa?
skinul ga je majstor za 10 % od dividende ….bravo majstore …nek si ti nama regulator ….al dizat ćeš ga ti isto tako šefe ….
Ako oni u sljedećim godinama očekuju rast prihoda po stopi od 10%, a pad prodaje vozila bude 3% to znači da će oni rasti 7% i time povećati svoj udio sa 0.00000001% na 0.000000011%
Ovdje je presudna mala baza kako je drugi kolega dobro primjetio.
Dakle, hoćete reći da će ADPL rasti brže od tržišta tj. da će, u slučaju eventualnog pada prodaje automobila uspijevati čak kontinuirano povećavati prihode, isplaćivati (si) obilate dividende? To bi bilo pohvalno i impresivno.
Ako oni u sljedećim godinama očekuju rast prihoda po stopi od 10%, a pad prodaje vozila bude 3% to znači da će oni rasti 7% i time povećati svoj udio sa 0.00000001% na 0.000000011%
Ovdje je presudna mala baza kako je drugi kolega dobro primjetio.
Dakle, hoćete reći da će ADPL rasti brže od tržišta tj. da će, u slučaju eventualnog pada prodaje automobila uspijevati čak kontinuirano povećavati prihode, isplaćivati (si) obilate dividende? To bi bilo pohvalno i impresivno.
[/quote]
U svijetu pad prodaje traje već treću godinu i iznosi oko 7% od vrhunca. Adpl je za to vrijeme povećao prihode za 30%.
Kako to, kako to, neko nas sabotira😀
U ovom trenutku (ca. 15.25 h) 1 komad na kupnji po 175 kn. To se ovdje netko šali?
Kaj je to stvarno bilo tak?
Ako oni u sljedećim godinama očekuju rast prihoda po stopi od 10%, a pad prodaje vozila bude 3% to znači da će oni rasti 7% i time povećati svoj udio sa 0.00000001% na 0.000000011%
Ovdje je presudna mala baza kako je drugi kolega dobro primjetio.
Dakle, hoćete reći da će ADPL rasti brže od tržišta tj. da će, u slučaju eventualnog pada prodaje automobila uspijevati čak kontinuirano povećavati prihode, isplaćivati (si) obilate dividende? To bi bilo pohvalno i impresivno.
[/quote]
Dok je jeftinog novca i kredita bit ce ovdje i debelih dividendi, kad se pipa zatvori onda cemo biti na rasponu od 8kn dividende cijena 140-150kn