Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 21.12.2025. u 14:40
Oznaka Vrijednost Promet Količina Kupovna Prodajna Promjena
DDJH
58,50
59
1
58,50
60,00
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Radek

nece biti ni stecaja a nece se ni preuzimanje desiti za mjesec dana. Ovo je tek pocetak sapunice koja ce trajati jos godinama. Stoga oni kojima je puna kapa ddjh prodat ce to bud zasto i zavrsiti desetljetno mrcvarenje.

Frende stečaj ide početkom 2021 ako se ovo ne razriješi do Božića. Država se svojim neradom i marifetlukom dovela da sada mora sve popeglati na brzinu. Nama malima je sada čekati što će veliki odlučiti imamo li išta ili ništa.

apatero1, 06.12.2020. u 09:57

 





iCem, 05.12.2020. u 14:55



 

Ne kuzim ove spike o tome kolika bi trebala biti cijena. Stvar je prilicno jednostavna, cijena ce biti odredjena isto kao i za kupus na trznici, zakon ponude i potraznje. Potraznja je osnova za postizanje max. cijene. Za preuzimanje su ostala samo dva igraca, mozda cak i 1.5 zbog postojeceg udjela vlasnistva. Neki ovdje hvale odustajanje drugih kupaca, to je glupo bez obzira koliko ti bili neozboljni. Veci broj kandidata, veca potraznja a ponuda ista, dakle ako nista drugo barem bi Debeljak digao cijenu. Na kraju ce ostati sami Cesi,i vjerujte, kupiti najjeftinine sto mogu, a cijena je vec odredjenja na burzi, ispod 5 kn ili stecaj ma koliko se to nekima svidjalo ili ne.

 



 

…..Stečaj?…..zašto ga nema već dosad ,ako nije do sad bio ,siguran sam da ga neće ni biti …..dali me možete educirati tko stoji iza PPD-ea a tko iza čeha koji su od Bakića otkupili dionice ….

 

Bently, 06.12.2020. u 14:00

Radek

nece biti ni stecaja a nece se ni preuzimanje desiti za mjesec dana. Ovo je tek pocetak sapunice koja ce trajati jos godinama. Stoga oni kojima je puna kapa ddjh prodat ce to bud zasto i zavrsiti desetljetno mrcvarenje.

U potpunosti se slazem sa tobom, osim u jednom ne, trajat ce, ali nece godinama. Do proljeca vjerojatno, do ljeta sigurno.

diokidina, 06.12.2020. u 15:16

 





Bently, 06.12.2020. u 14:00



 

Radek

 

nece biti ni stecaja a nece se ni preuzimanje desiti za mjesec dana. Ovo je tek pocetak sapunice koja ce trajati jos godinama. Stoga oni kojima je puna kapa ddjh prodat ce to bud zasto i zavrsiti desetljetno mrcvarenje.

 



 

U potpunosti se slazem sa tobom, osim u jednom ne, trajat ce, ali nece godinama. Do proljeca vjerojatno, do ljeta sigurno.

Ameri su izjavili da im treba 9 mjeseci za potpisivanja ugovora o prodaji eskadrile ,francuzima 5 mjeseci ,dok šveđani bi potpisivali ugovor u najkraćem mogućem roku

sitnariba, 06.12.2020. u 09:35

Česi i SAAB

Česi, primjerice, Gripenima lete od 2005. i često naglašavaju kako njihovo zrakoplovstvo danas raspolaže avionima potpuno drugačijeg standarda u odnosu na prije 15 godina, upravo zahvaljujući učestalim nadogradnjama sustava zrakoplova, koji su dio ugovora sa švedskom vladom.

Druga specifičnost, koju su pragmatični Šveđani također stvarali po svojoj mjeri, jest trošak samog korištenja aviona. Većina pilota će reći kako je svaki avion najskuplji kad ne leti, a Gripeni su dosad pod zastavama Švedske, Mađarske, Češke, Južne Afrike i Tajlanda, ali i u NATO akcijama, ostvarili više od 300 tisuća sati leta bez ijednog kvara ili incidenta povezanog s motorom! I sam trošak sata leta upola je niži od najbližeg konkurenta, što je potvrdila i studija IHS Jane’s defence, vodećeg obrambenog časopisa na svijetu. U odnosu na dvomotorne avione, Gripen ima i do četiri puta niže troškove sata leta. Na godišnjoj razini, riječ je o milijunskim uštedama.
Česi i Mađari jednoglasno potvrđuju kako je riječ o borbenim avionima koji lete, a ne provode bespotrebno vrijeme na zahtjevnom održavanju ili servisiranju u hangaru. Može se reći da su te zemlje dobile što su platile, što se ne može reći za, recimo, Austriju, koja je šest godina nakon kupnje zrakoplova, nezadovoljna njihovim čestim kvarovima i nepredviđenim troškovima, počela tražiti alternative svojoj floti Eurofightera. Unatoč činjenici da ih je ta kupnja stajala 2 milijarde eura, očito su došli do zaključka da je najskuplji zrakoplov koji ne leti.

https://m.vecernji.hr/vijesti/pametni-biraju-pametne-avione-150-milijuna-ljudi-odabralo-je-svedski-gripen-1451252

Da se nadovežem na jutarnji post..

Iza Čeha stoje Šveđani , a iza ĐĐ uskoro oboje..

Šveđani su si osigurali lagani ulazak u hr preko Čeha, sve je to dr.Bakić izračunao 😉 svaka čast care!

Kupimo li Gripen, Šveđani spremni uložiti pola milijarde eura u Hrvatsku

http://www.035portal.hr/vijest/gospodarstvo/svedani-(saab)-bi-ulozili-u-duru-dakovica-ali-14504

Ah ti love koje ce uloziti u hr. Pa ako to podijele na 5 kompanija svakom 100 milja. Kikiriki

Bently, 07.12.2020. u 19:14

Ah ti love koje ce uloziti u hr. Pa ako to podijele na 5 kompanija svakom 100 milja. Kikiriki

bit je da nema stečaja, sposobnost se ne mjeri po uloženom , da je tako davno bi bili u plusu na žalost umjesto u plus išli smo u još veći minus….

https://www.vecernji.hr/vijesti/hrvatska-moze-kupiti-76-bradleya-i-rakete-tow-za-757-milijuna-dolara-1452004

ponude ENNA grupe Pavla Vujnovca te konzorcija tri velike češke grupacije Czechoslovak grupe-CSG Michala Strnada, CE Industries Jaroslava Strnada i Promet grupe Renea Matera. Te kompanije imaju jaku vojnu proizvodnju, uključujući i poznatu Tatru, a specijalizirane su za proizvodnju oklopnih transportera te sudjeluju u proizvodnji i opremanju takvih vozila proizvođača iz nekoliko drugih zemalja, primjerice iz Njemačke i Švedske.


 

razni crnogorci, bjelogorci, zorangutani, amadeo, mikardo, persuric i ostali infantili bez muda su na ignoru..a možda je to sve jedna jadna osoba.

https://www.vecernji.hr/vijesti/hrvatska-moze-kupiti-76-bradleya-i-rakete-tow-za-757-milijuna-dolara-1452004

Zbog ovog ce privatizacija Đure ici po hitnom postupku.

Čekamo zainteresirane strane da se pokažu na burzi. Za sada monotonija.

Ovo nas mozda, kazem mozda pogura na magicnu brojku od 1euro za dionicu

Hrvatska kupuje 76 oklopnih vozila Bradley, u projekt će biti uključen i Đuro Đaković Specijalna vozila | SEEbiz.eu

Jesu li isplivali planovi za restrukturiranje?

New Report

Close