ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 01.06.2024. u 22:27
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
53,00
23.214
438
52,80
53,20
0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


zbilja mi nije jasno zašto se trezor ne uključi u kupovinu …

Zbog onoga što je pojasnio Reisman. Glavna briga im je poslovanje i kako naplatiti vozarine za dolazeće novogradnje tako da čisto sumnjam da će to učiniti zato da bi štitili tvoje privatne interese odnosno spriječili eventualni daljnji pad cijene dionica. [smiley]


Atpl nije tvrtka koja se bavi investiranjem u vrijednosne papire, forex ili nesto slicno, pa samim time i špekuliranje sa svojim vrijednosnim papirima ( za takav način ulaganja postoje profesionalna društva koja se time bave, a ne brodarske kompanije specijalzirane za prijevoz tereta) nije nešto ćime bi se trebala baviti. Kako mogu višestruko zaraditi, mogu i pošteno izgubiti. Najbitnije je da se tvrtka brine za njenu osnovnu djelatnost. Neka se trude da što bolje posluju, ostvaruju dobit, viškom neka servisiraju uredno svoje obveze, ili neka ih zatvore, pa će i investitori onda prepoznati priliku za ulagati svoj kapital, što će naposljetku donijeti i do porasta cijene dionice.


…Iako se mnogima ne sviđa neisplata dividende, smatram da je to dobar potez odgovorne uprave, jer kao što sam gore napomenuo, u ova vremena je najbitnije zadržati stabilne financije tvrtke…

Lijepo sročeno, bolje se ne može objasniti! [thumbsup]

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

BDI i BPI

Rate($/Day) Change
BCIAverage of the T/C routes $23374 (DOWN 771)
BPIAverage of the T/C routes $14925 (DOWN 183)
BSIAverage of the T/C routes $15183 (DOWN 350)
BHSIAverage of the T/C routes $10565 (DOWN 193)

ajme što pada. zna li netko koliko je ukupno BCI pao u zadnjih tjedan dana? [undecid]


Gabrijela Bjelić novinarka Slobodne Dalmacije piše: "ATPL ulaže 26 miljuna eura u novu zgradu", tvrdi da je predviđeno 3 kata podzemnih garaža sa 230 parking mjesta, a iznad toga prizemlje i 5 katova, od 23000 m2. Prizemlje , I i II kat poslovni prostori, gore stanovi.

traže za kvadrat stana 3500€. nek uhvate 3000 skoro cijelu investiciju će pokriti sa stanovima. na poslovnom prostoru i garažama im ostane za vrijednost zemljišta i zarada.

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south




zbilja mi nije jasno zašto se trezor ne uključi u kupovinu … dovoljno je po 1000 komada dnevno da se cijena održava na laganom plusu…sa sitnom lovom održali bi vrijednost firme i vjerujem da im nitko ne bi zamjerio kupovinu vlastitih dionica…( osim onih lešinara koji je čekaju na 200 kn )

trebali bi se ugledati na Golden…
http://finance.yahoo.com/news/GOGL-Repurchase-shares-thomsonreuters-1118216565.html?x=0&.v=1


Pa mislim da nije uopće pametno da trezor kupuje, barem ja ne bih na njihovom mjestu kupovao, ako imaju višak sredstava, radije neka zatvore dio dugoroćnih kredita na koje plačaju kamate.
A sa cijenom dionice se oni ne bi trebali baviti, barem ne direktno preko burze, već neka se trude da što bolje posluju, ostvaruju dobit, višakom neka servisiraju uredno svoje obveze, ili neka ih zatvore, pa će i investitori onda prepoznati priliku za ulagati svoj kapital, što će naposljetko donijeti i do porasta cijene dionice.

Ne posjedujem ATPL i ovaj post nije nagovor na kupnju ili prodaju ATPL
[/quote]

ja mislim da bi im to bilo itekako pametno, bilo po ovim cijenama ili još niže pa prodavati kad dođu brodovi ako bude problema sa isplatom kredita za brodove od redovnog poslovanja, ako dođe do bilo kakvog oporavka samo na tim dionicama će zaraditi višestruko nego od kamata na kredite,, uostalom mogu kasnije i sami natući cijenu dionice, al nije uprava kao svojevremeno IGH da se igra sa cijenom na ZSE,,
ma neka oni samo rade svoj posao, pa će to sve doći na svoje

[/quote]

@bugs,
kad dođu brodovi, cijena dionice će pasti. u neko drugo i normalnije doba bi narasla oho-ho, no sad brodovi dođu kao balast.
dionicu može jedino održati prolongiranje isporuke novogradnje i naplata penala. ne mogu procijeniti kako su stvari ugovorene. ako operater "zaprijeti" da će isporučiti brodove na vrijeme, jedino što naš management pametno može učiniti je da pokuša odgoditi primopredaju. što će nam brodovi u ovo doba? daleko smo od break evena, a kad brodari ojačaju, novogradnje će već biti stare kojih 5 godina.

pokušat ću (kao i uvijek) biti slikovit: zamisli da trčiš, moraš istrčati još 10 km i onda ti netko natovari na leđa 20 litara vode (kao, trebat će ti!) i još ti veli pazi kako trčiš da ne oštetiš demejanu u kojoj je voda.

zašto bi kupovali svoje dionice sada? ako je interes napuniti trezor, kupit će i po nižim cijenama. firma posluje tako kao posluje, bez obzira na cijenu dionice.
al dobro si rekao: neka samo oni rade svoj posao, sve će doći na svoje…

Fina potpora na 380 kn, vrlo vjerovatno da je onaj tko je spuštao sad ide i podignut – samo totalno krivo izabrana dionica za špekulaciju – tu je puno malih dionićara ulazilo na >600-700 kn , i naravno da ti ljudi ne žele prodat.
Moju tvrdnju potvrđuju prometi na ovoj dionici – kad bi se cijena napumpala na 550-600 kn vjerujem da bi se trgovina poijačala – ovak < 200 k prometa 🙂

@Craig- Kud ti se žuri? Ti bi van na brzaka i kapitalizirao 200 kn po dionici. Ja imam bolji druk. Nudim HDZ-u 10 000 glasova i ključ pobjede u zamjenu za Atlansku na 1000 kn. Ovu dionicu su iznad 3000 kupovali lopine, zatim bogataši na 2000, na 1000 je već došao red na one gdje je dvoje zaposleno u obitelji, a sad na 400 već mogu i studenti koji nekaj uhvate prek student servisa i penzići. Ima li još neka klasa ispod? Još su ostali kontenjeraši, nećemo valjda dotle? Inače tu se nalazi preko 10 000 dioničara/glasača +-1%.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Oluja plovi za 5250, očito je komercijalni odjel puno izgubio odlaskom Pera Kulaša za CEO firme

Ne mislim je prodavat prije roka koji ste Vi napisali – mogu čekat jer novac koji sam uložio mi trenutno ne treba. Samo komentrima trgovanje – pratim zse već 4 god tako da sam se nagledao svega i svačega a najzanimljivije su neke stvari koje se ponavljaju a ekipa to i dalje žvaće umjesto da hladno ispljune..
E sad odakle Vam brojka od 10k dioničara?



Gabrijela Bjelić novinarka Slobodne Dalmacije piše: &quot;ATPL ulaže 26 miljuna eura u novu zgradu&quot;, tvrdi da je predviđeno 3 kata podzemnih garaža sa 230 parking mjesta, a iznad toga prizemlje i 5 katova, od 23000 m2. Prizemlje , I i II kat poslovni prostori, gore stanovi.

traže za kvadrat stana 3500€. nek uhvate 3000 skoro cijelu investiciju će pokriti sa stanovima. na poslovnom prostoru i garažama im ostane za vrijednost zemljišta i zarada.
[/quote]

Da ako gospođa Šuica nije u priči,onda prvo njoj pa svi ostali u red!!!

Nema Smootka, čudi me da nitko do sada nije uskočio postati današnji BDI.

New Report

Close