ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 06.05.2024. u 10:46
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,40
262
5
52,40
53,00
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


amortizacija OsSr u sebi sadrži taj trošak koji se rasporedi kroz x(y) godina i onda je prodaja čist dobitak, jer je njegova knjigovodstvena vrijednost nakon amortizacije=0, a realna je ipak mjerljiva milijunima (USD).
osnove knjigovodstva :-))
kao kada kupite stan na firmu, izamortizirate ga za 25 godina, njegova knjigovodstvena cijena =0 i dobijete za njega kada ga prodate više novaca nego što ste dali 🙂
naravno, niste ga knjižili na konto kupoprodaje, nego kao os.sredstvo. isto kao i brodovi…
druga stvar da knjiže na konto obrtnog sredstva, no to su lubenice, a mi pričamo o voću i to o jabukama.

Žalosno je ako to ovdje treba ljudima objašnjavati…

Buy When There's Blood In The Streets

Ova dionica raste polako, ali sigurno.
Kada je zadnji izvještaj bio takav ( 2006) odnosno veoma sličan dionica je bila na razini 900 Kuna.

Ono što me posebno veseli je činjenica da se ovdje "sinidakt" preračunao, izvješće je puno bolje nego su očekivali, te se nisu na vrijeme stigli ukrcati jer su okupirani s PTKM, ADPL, DDJH, INGR…..
Sada im ostaje mogućnost ulaska na ovim ili višim razinama čim utope svoje navedene investicije.

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

sad se kupuju dionice od drhtavih ručica koji jedva čekaju da prodaju jer su se preplašili ovog višetjednog špekulativnog pada,
polako i strpljivo se skida s aska..

peromadjar

Nije uopće bitna kolika je trenutna dobit kad se zna da nije ostvarena iz osnovne djelatnosti već iz prodaje imovine.

Za zdravlje firme je prvenstveno bitno da je likvidna i iz tog razloga uprava mora prodavat imovinu kako bi izbjegla gubitke i rješila se dugova. Većih prostora za manevar zapravo ni nema.

Kupnja i prodaja brodova nije osnovna djelatnost, nego što je, možda nuklearna fizika?
Za krizu je najavažnije na vrijeme je prepoznati i ostaviti dovoljnu količinu keša da za vrijeme krize firma izbjegne bankrot. Koliko vidimo Uprava je napravila svoje, pa će dogodine vjerojatno jeftino kupovati brodove od brodara što će bankrotirati, ne vjerujem da će propustiti tu zgodu, nisu oni A.Vlahović i ekipa iz Adrisa da su ludo zaljubljeni u keš na računu. To je tako u životu, dok se jednom ne smrkne drugom ne svane.
Kap. Kulaš je za sada zaslužio čistu desetku, rješio se Dubrovnik airlines, a hoteli su došli na svoje sudeći po Biltenu cit."hotel Lapad postiže rezultate iznad svih očekivanja".

[tongue]
[/quote]

Kolega ne morate bit sarkastični, znam točno šta sam napisao. Kupnja i prodaja brodova NIJE osnovna djelatnost, već spada više u sfere špekulacije ( da ne kažem klađenja ) i kao takvo ovaj vid poslovanja nije mjerilo dobrog/predvidivog poslovanja. Na takvim špekulacijama se može itekako zaradit al jednako tako i izgubit ( primjer 2006-2007 i primjer 2008-na dalje ).

Al ako meni ne vjerujete pogledajte u izviješćima šta kaže firma koja im je osnovna djelatnost:

Osnovna djelatnost grupe Atlantska plovidba je prijevoz rasutih i vangabaritnih tereta na
međunarodnom tržištu i obalni prijevoz robe, te agencijsko poslovanje i hoteljerstvo kao ostale
djelatnosti grupe.

Ja govorim o toj osnovnoj djelatnosti ( dakle vozarinama ), gdje bilježe oštar pad prihoda i na čemu ne ostvaruju dobit, a to je ono šta se kod izviješća gleda il bar šta bi se trebalo gledat kad se u nešta ulaže.

Nigdje ne piše da je osnovna djelatnost špekuliranje u kupovini i prodaji brodova. Sve to se u biti svodi na trgovanje imovinom. To je isto kao da Todorić sad proda desetinu imovine Konzuma i prikaže u izviješću tu dobit od prodaje pa da mu oduševljeni dioničari plješću! To nema veze s prihodom od osnovne djelatnosti i u načelu više šteti firmi ( i dionici ) nego joj donosi koristi. Samo atpl se našla u situaciji da od dva zla mora izabrat manje zlo.

I da, za kraj, dobro kažeš da je krizu potrebno prepoznat što ranije, a ova firma je skužila prave posljedice i opsege krize tek krajem 2010 godine, dok su svi pronicljiviji skužili to još 2008. Svako tko se imalo kuži u ovaj sektor i općenito svjetsku ekonomiju je mogao vrlo lako izračunat još 2008 da zbog ogromne ponude u odnosu na potražnju ovaj sektor neće stat na zdrave noge do najranije 2012 ( a sad i duže ). Svako osim očito uprave atlantske plovidbe, koja je imala nezasitne apetite i nastavljala i dalje naručivat nove brodove samo da bi ih sad prodavala.

Ako je to za čistu desetku, e pa svaka čast. Davnih dana su o tome trebali razmišljat. A o tom potom da će još znat prepoznat ( i da li će uopće prepoznat ) kad će trebat kupovat polovne brodove ( šta bi se po mom svakako isplatilo u jednom trenutku ). Pa vidiš da su zabrijali na novogradnje, ko da kupuju zlatno tele.

never surrender

fala kolegama koji su upozoravali na target za kupnju 58x….kaj je je …viš da uvijek ima i dobrih duša !!


kad je skupština,
dobit je odlična
mogla bi past i neka dividendica ili ?

Dividenda ide isključivo iz operativne dobiti, a ne od prodaje brodova. Da dulje pratite ovu dionicu to biste morali znat.

never surrender

Coek bi za vecinu od vas ovde mogao potrositi godine da nesta svatite… BDI i trziste vozarina su i nadalje u dauntrendu i ovi rastovi na resultatima su tek neozbiljni pokusaji s ciljem promene dugorocnog trenda. ATPL nece u bankrot, no neki znacajniji oporavak nije realno ocekivati u srednjem roku, ukoliko ne dodje do promene trenda na globalnoj razini. Drugim recima, uzalud vam trud lelekaci… Prijatno.

Tira tara i pastira u frulicu kad zasvira...

čudne su kod nas stvari,sve se vani debelo crveni i usa futuresi upućuju na to,tako stvari za brodare su samo loše,još samo jučer ste predviđali velike padove na istoj,a gle sada se hvali i raste


Ova dionica raste polako, ali sigurno.
Kada je zadnji izvještaj bio takav ( 2006) odnosno veoma sličan dionica je bila na razini 900 Kuna.

Ono što me posebno veseli je činjenica da se ovdje "sinidakt" preračunao, izvješće je puno bolje nego su očekivali, te se nisu na vrijeme stigli ukrcati jer su okupirani s PTKM, ADPL, DDJH, INGR…..
Sada im ostaje mogućnost ulaska na ovim ili višim razinama čim utope svoje navedene investicije.


Hm,i mene veseli što su se neki prodavači ispod 600 ovdje očito preračunali,al mi i dalje nije baš jasna ova dionica,jer se ovakvo dobro izvješće moglo i očekivati s obzirom na prodaju brodova,a cijena je konstantno padala i očito da je neko namjerno ovo rušio iz samo njemu znanih razloga…
Uglavnom kako god bilo ja sam svoju količinu na oko 600kn uzeo i čekam bolje dane…koji bi ako se ameri srede mogli uslijedit vrlo brzo…a ako ne, keša još ima 75%
S time da i dalje držim da su brodari isključivo za trejdanje i to nikako ne sa više od 10-20 % portfelja ( keša )
–A sad još pričekajmo par dana ovaj rasplet kod amera, a onda u jači šoping,jer cijene nekih dionica su stvarno niske…

Uf,baš gledam, vani totalni potop,crveni se sve u 16, a ZSE + 0.65 –možda ipak sve više nas shvaća da smo s obzirom na neka prilično dobra izvješća previše pali…

I inače, vrlo solidno iskrcavanje na 620-630, ovo je možda bila zadnja prilika nekima da pokrate svoj portfelj ovdje jer sumnjam da mnogo više može dionica napredovat.

Vidim da ima nekih tehničara koji su lijep profit pobrali na ovom odbijancu od 585 do 625, nije loše za ovo mrtvilo na zse.

never surrender

Riješio se ATPL u potpunosti danas. Ekipi na forumu ostavljam spike koliko je nova uprava dobra, kako je dobro rasprodavat supstancu i tumačit je kao dobit palu s neba, kako je dobro imati što veću tonažu dok su vozarine sve manje, kako će kupovati brodove drugih kompanija dok svoje prodaje i da samo novi ciklus samo što nije… samo je kurs dolara malo u krivom k…..


čudne su kod nas stvari,sve se vani debelo crveni i usa futuresi upućuju na to,tako stvari za brodare su samo loše,još samo jučer ste predviđali velike padove na istoj,a gle sada se hvali i raste

šefe mora netko i zaraditi.kad će ako neće jeftino kupljeno "uvaliti" skuplje.


Riješio se ATPL u potpunosti danas. Ekipi na forumu ostavljam spike koliko je nova uprava dobra, kako je dobro rasprodavat supstancu i tumačit je kao dobit palu s neba, kako je dobro imati što veću tonažu dok su vozarine sve manje, kako će kupovati brodove drugih kompanija dok svoje prodaje i da samo novi ciklus samo što nije… samo je kurs dolara malo u krivom k…..

još ako si pritome zaradio,sretan će ti biti vikend.

Vidim da ima nekih tehničara koji su lijep profit pobrali na ovom odbijancu od 585 do 625, nije loše za ovo mrtvilo na zse.

jeste cijelih 100 tinjak komada,, taman za burek

Ovo je bilo lako, a sada u trosenje [cool]

WWW.THEVENUSPROJECT.COM

New Report

Close