ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 07.06.2024. u 12:54
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,80
28.036
531
52,60
52,80
0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

.


Zanimljivo je da Crobex dižu mali ulagači, otuda i tako nizak promet.. Veliki ako budu i dalje čekali moći će "jeftino" ući samo u nelikvidne dionice. Fond menadžeri su bili nespremni za krizu i pad dionica, izgleda da su nespremni i za rast, a drugi razlog je taj što im je država totalno "isisala" keš.

Današnji promet je jednak prometu 65 milijuna na crobexu od 4000, a krajem prošlog tjedna je bio još i dosta veći. Vjerujem da su fondovi počeli ulaziti i kontroliraju cijene na svim dionicama jer malo je čudno da su ATPL i JDPL odradili gotovo identičan rast od 4,5 ili 5% , a neke druge dionice su puno više otišle gore. Osim toga fondovi baš i nisu puni love, a ulagače će vratiti jedino pozitivnim prinosima, stoga kupuju koliko mogu.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

Poštovani Techman!
Hvala vam na freškim informacijama. Molio bih vas ako možete objasniti ovu frazu, "that the number of ships in full or partial lay-up, or at longer-term anchorage,"budući da je mnogo južina propuhalo otkad sam se bavio time…
Ako se dobro sjećam, brodovi koji su višak idu ili na toplo ili na hladno sidrenje. Toplo sidrenje je ono koje omogućava da se brod brzo vrati u službu no zato i više košta toplo sidrenje.
Hladno je ono sidrenje koje omogućava manje troškove ali zahtjeva duže razdoblje pokretanja broda za full service, mjesec dva?
I dalje, poput uvaženih kolega Sailora i Techmana preporučam oprez glede brodara!


Kolega upravo kako ste kazali. Toplo i hladno. Claus Peter Offen trenutno ima 14 feedera na cekanju u toplom. Da ne stvore paniku deklarirali su samo jedan otvoren u Medu i drugi u Nordu. Cim jedan dobije posao odmah se objavljuje ime drugog na istoj lokaciji. Svi su spremni za brzi pokret. Za hladno sidrenje imamo dobar primjer Spore gdje su napravili novo lay-up sidriste. Brodovi su bez posade i postoji tim sa kraja koji brine o njima. Za pokrenuti takve brodove treba znacajno vise vremena. Usput imao sam ponudu za Techmana takvog novoustanovljenog layup sidrista u Spore.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ne pusu dobri vjetrovi. Jucer je u Amera bio uragan ali brodari iako u zeleno nisu nesto potegli s obzirom na rast indexa. Moguc razlog je ocekivana stagnacija u Travnju.

Pacific panamax rates slump as cargoes dry up

Ponedjeljak 23 ožujak 2009

PACIFIC panamax rates have slumped and are showing little chance of a quick revival as few cargoes enter the market and the tonnage list gets longer by the day.

“It’s carnage,” said one Hong Kong-based broker who preferred to remain nameless. “Current Pacific panamax rates are barely covering operating costs and with a dearth of cargos and more and more ships coming available, rates are bound to fall further”.

“It’s the age old problem – too few cargoes chasing too many ships,” he added.

A Shanghai-based broker who preferred anonymity, said: “April cargoes have all but dried up. Whether charterers anticipated the market and were holding back cargoes waiting for rates to drop or whether there are simply no cargoes will be something we’ll know shortly.’’

“Even if there is a flurry of fixing, the oversupply of tonnage means the new business is unlikely to lift rates,” he added.

This came as the Baltic Exchange average time charter rate closed on today at around $11,900, down about $4,400 on the week.

Brokers said a continent-Far East voyage was worth just under $18,900 per day, down $7,500 per day from a week earlier, while rates for a Pacific roundtrip hovered at slightly below $9,000 per day, a fall of $5,000 in a week.

By comparison, the Baltic Exchange’s pacific round voyage rate was up slightly to $9,013 per day on today.

The broker’s backhaul rate, shipping cargoes from Asia to Europe, hovered at around $5,500 per day.

The Hong Kong broker said: “It’s difficult to see were the buoyancy is going to come from to lift rates.”

Recent fixtures included the 2007-built, 74,000 dwt Cris de Angelis which was taken by Toepfer for a North Pacific voyage carrying grain from Singapore to Japan at $8,000 per day. AHT took the 1982-built, 66,000 dwt Iolcos Celebrity for an iron ore cargo to China at $9,000 per day. BHP Billiton fixed the 2001-built, 74,000 dwt Amira for a spot voyage carrying coal from eastern Australia to Egypt at $6,250 per day.

With the slump in spot Pacific panamax rates, brokers said period business had almost evaporated with barely a handful of fixtures in the course of last week. One of the few deals was STX Pan Ocean which fixed the 2008-built, 77,000 dwt Wen Zhu Hai for three to four months at $12,500 per day.

.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Prilično se trudiš pisat o svim negativnim stvarima u vezi Atlanske ,koja ti kako sam kažeš nije trenutno u fokusu.
Pitam se zašto?
Mislim da zato što si sada u nekoj od građevinara, pa kad odrade rast da ti ne pobjegne puno cijena Atlanske kad se budeš se šaltao u nju!
Techmane moj samo naprijed!
Ti si naš dušobrižnik ,Hvala!

Prodaja ATPL-R-A 24. ožujak 2009 10:06 15 689,19 15 izvršen
Meni se omaklo a znam da raste. Aj sad da ju malo oladimo da opet uljetim.

SLAVONAC (malo san maka)

heheh kako ovaj hrabritelj od 700 komada na 770 zaista i ohrabri. general ostaje u zaleđu, a pješake šalje na brisani prostor i teškoj artiljeriji [smiley]

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]

Trenutno…

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

fino oni nama spuštaju cijenu, al neće moći dugo, BDI je jučer iz sve snage zakočio…


Prilično se trudiš pisat o svim negativnim stvarima u vezi Atlanske ,koja ti kako sam kažeš nije trenutno u fokusu.
Pitam se zašto?
Mislim da zato što si sada u nekoj od građevinara, pa kad odrade rast da ti ne pobjegne puno cijena Atlanske kad se budeš se šaltao u nju!
Techmane moj samo naprijed!
Ti si naš dušobrižnik ,Hvala!

@ Zeljezaros

Ja se jesam rodio i školovao u socializmu di su svi bili strucnjaci za sve. Kad te komitet stavio na listu direktora bio si direktor zauvjek i rotirali su te iz firme u firmu bez obzira na znanje i kvalifikaciju. Na nesrecu isti sustav je na djelu i danas . Vidi kvalifikacije pojedinih ministara. Na moju srecu gotovo cijeli radni vjek proveo sam na zapadu. Tamo nema komiteta ni partijskih mocnika i radis ono za sta si skolovan i naj bolje znas. Ja sam cjeli zivot u brodarima, to znam i o tome pisem. Nikad nisam tajio da su mi racunovodstvo i financije slaba tacka. Buduci je znanje neprocjenjiva vrijednost ulozio sam nesto u sebe i po tom pitanju. Ne mogu se mjeriti sa kolegama kojima je to bransa ali vise nisam dudek kao na pocetcima investiranja. Molim te objasni koji je tvoj motiv pisanja na brodarima. Druk up? Smjesno ako mislis da ces sa par neartikulitranih postova djelovat na cijenu dionice. I molim te ne vrijedjaj moju investicijsku logiku. U recesiji kad se režu investicije ti bi me u građevinare. Ma daj olabavi.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

@Techman

je druže Techman, al građevinari su prvi koji se oporavljaju u recesiji
Država prebrođuje ovakve krize između ostalog i sa velikim javnim poslovima u infrastrukturi, pa tako dolazimo da su građeviniari prvi na udara….rasta…

Koja je to tvoja logika investiranja osim DRUK DOWN ?
Daj prosvijetli me, pa ću ti se ispričat!

New Report

Close