ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 31.05.2024. u 20:12
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
53,00
23.214
438
52,80
53,20
0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.




http://www.atlant.hr/atlant_bulletin/br21_2008.pdf

Skupština 18.7., pravo na dividendu imaju upisani kod SDA 30.6., isplata u roku od 30 dana. 30 dana od čega?
[/quote]
Od dana održavanja skupštine.
[/quote]

ne bi rekao da je od dana održavanja skupštine nego 30 dana od Record date a to bi bilo onda od 27.06.-og ako 30.06. moraju biti upisani kod SDA kao dioničari. Znači da bi dividenda trebala “sjesti” na račune dioničara do kraja srpnja.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 



@knele

upravo tako, izvrstan je ako neće niti pasti ispod 7000, već će nakon korekcije kojoj će dno biti iznad 7000 krenuti u uzlazni trend

BDI iznad 5000 jamči brodarima dobit u poslovanju, a ona ovisno od razine indexa može biti dobra, vrlo dobra, odlična ili perverzno visoka kao sada.
Febo, dividenda će sjesti mjesec dana od dana donošenja Odluke, a ona se donosi na Skupštini.



@anusbis

4) BDi iznad 7000 je još uvijek odličan

dobar je bdi na 7000 ali ako je u uzlaznoj putanji tj ako je sada 7000 s projekcijama da ce za tjedan dana biti 7500 onda je izvrstan, a ako je danas 10 000 s projekcijom pada, onda ne valja ništa [thumbsup]
[/quote]
ah na ovo mogu samo reci da je čudan taj BDI
pofuk


ne bi rekao da je od dana održavanja skupštine nego 30 dana od Record date a to bi bilo onda od 27.06.-og ako 30.06. moraju biti upisani kod SDA kao dioničari.

aha, ti namjerno miksaš te fensi špensi datume da bi zbunio kolegicu ivanu koja skuplja dividende okolo po burzi. [wink]

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch



ne bi rekao da je od dana održavanja skupštine nego 30 dana od Record date a to bi bilo onda od 27.06.-og ako 30.06. moraju biti upisani kod SDA kao dioničari.

aha, ti namjerno miksaš te fensi špensi datume da bi zbunio kolegicu ivanu koja skuplja dividende okolo po burzi. [wink]
[/quote]
[lol] [lol] [lol] [lol]

I'LL BE BACK



@anusbis

4) BDi iznad 7000 je još uvijek odličan

dobar je bdi na 7000 ali ako je u uzlaznoj putanji tj ako je sada 7000 s projekcijama da ce za tjedan dana biti 7500 onda je izvrstan, a ako je danas 10 000 s projekcijom pada, onda ne valja ništa [thumbsup]
[/quote]

A što ako je 7000, a sljedeći tjedan će isto biti 7000? [wink]

I'LL BE BACK

apsolutno najbolji BDI bio bi da je uglavnom oko 5000 za jeftini šoping a da svaki put na brzaka skoči na 10000 baš kad atlantska sklapa ugovor [wink]

ATPL nema niti misli kupiti RO-RO brodove, premda im ide jako loše sa bulkerima, moš mislit. No, prošle godine sam u Alžiru vidio jedan RO-RO brod čini mi se Lošinjske plovidbe, pa ako ti odgovara izvrši prekrcaj.
Inače, stranci ti vole privatizacije na RH način, pa dopuštam mogućnost da preko "nekih fondova" ulaze u JDPL ali tamo je već prisutan PD.
Ako misliš da će netko voziti žito npr. iz USA ili Argetnine preko bare u teškoj si zabludi, a interes za bulkere pokazuju naručitelji što nikad nisu robu vozili morskim putem, tek toliko o RO-RO. Uostalom pogledaj što se događa na marketu sa starim kamionima i starim brodovima, second hand market za brodove nikad nije bio jači, a cijene što postižu brodovi ukazuju da su naručitelji sigurni u dobru zaradu.
[/quote]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak



Ajmo ispocetka o BDI. Sto vama vrijedi to sto je BDI bio blizu 11 K a GOspari ugovorili brodove na recimo 8 K?
I obrnuto…

Vrlo jednostavno, kada pada BDI pada i vrijednost brodova, pa samim tim i NAV Atlantske Plovidbe. Što na kraju ostavlja poslijedicu pada cijene dionice, a što se tiče ugovorenih poslova i dobro potpisanih ugovora to stoji. No, budimo realni prilično skupa dionica sa obzirom na dividendu od cca. 40 kn, ali još uvijek malo podcjenjena sa obzirom na trenutni NAV. Ostaje za vidjeti što će biti sa 2008.g., jer bi po mojim procjenama zarada po dionici trebala biti oko 600 kn po dionici!?
Glavni problem cijene u ATPL je prevelika izloženost fondova, samim tim velika likvidnost i podložnost raspoloženja fond menadžerćića.
[/quote]

Ove oscilacije BDI indeksa nemaju mnogo veze s trenutnim vrijednostima brodova, pa tako ni NAVom Atlantske. Za kratkoročnu promjenu vrijednosti brodova je potrebno ipak nešto drugo, u prvom redu promjena cijene metala od kojeg se tvori brod (čelika), kao što je već rečeno, a zatim i promjena odnosa ponude/potražnje brodova, koja ovisi o procijenjenoj budućoj iskoristivosti istih.

Ne vidim čak ni poveznicu zbog čega bi oscilacije vozarina tijekom ljetnih-zimskih mjeseci kroz godinu, utjecale u konačnici na cijenu broda (odnosno NAV), pogotovo što je cikličnost zapravo svojevrsna konstanta na čemu počiva ovaj biznis. Što se tiče vozarina, značajniju ulogu mogu imati samo one koje su odraz ili predvodnica izmjena superciklusa, dakle perioda od više godina, kada se može govoriti o slabijoj ili jačoj očekivanoj ponudi/potražnji brodova. A koliko ja znam ovaj superciklus je (u globalu) u zahuktaloj fazi i s povećanim vozarinama i s povećanom potražnjom za brodove i s visokim cijenama metala.

Dakle, prije bih rekao da tek nekakve višegodišnje procjene (znači najmanje dvije uzastopne godine) kretanja BDI indeksa, odnosno prosječnih očekivanih vozarina mogu utjecati na cijenu broda. BDI se zato promatra kroz duži vremenski period (barem year-over-year) kako bi se uopće moglo razmišljati
o njegovom utjecaju na vrijednost broda tj. NAV-a. Ipak se radi o kupni/prodaji potencionalno vrlo isplative investicije, a ne o kupnji eksera, pa ni cijena neće tako lako varirati.

Najbolja potvrda rečenog je poredba podataka o vrijednostima pojedinih brodova tijekom zadnje godine dana koji su dostupni na više stranica. Tako ćemo usporedbom 10.mj.2007. (BDI oko 11000), 1.mj.2008. (BDI oko 6000) i 6.mj.2008. (BDI oko 9500) vidjeti da se cijene vrijednosti panamaxa i handymaxa praktički nisu mijenjale kako se mijenjao BDI indeks, a razlike ovisno o godištu broda variraju do maksimalno nekih 3 milijuna $ po brodu (što čini svega par % ukupne vrijednosti broda). Čak štoviše, cijene starijih panamaxa i handymaxa (od 20g. starosti) su unatoč oscilacijama BDI čak i rasle konstantno do danas. Tek su cijene capesizeova nešto osjetljivije na oscilacije BDI (iako ne u velikoj mjeri), ali to Atlantskoj ama baš ništa ne znači.

Vaš link

Vaš link

Vaš link

Evo stotka hanger, lijepo si napisao to što se meni nije dalo, i još dodatno issta stvar vrijedi za visine TC, gledaju se i analiziraju projekcije za 2-3 godine unaprijed, recimo futuresi za 2009 su išli gore.

Al ko će se rasptavljat s drukerima i stokom sitnog zuba ovdje na forumu




@anusbis

4) BDi iznad 7000 je još uvijek odličan

dobar je bdi na 7000 ali ako je u uzlaznoj putanji tj ako je sada 7000 s projekcijama da ce za tjedan dana biti 7500 onda je izvrstan, a ako je danas 10 000 s projekcijom pada, onda ne valja ništa [thumbsup]
[/quote]

A što ako je 7000, a sljedeći tjedan će isto biti 7000? [wink]
[/quote]

Totalno svejedno ak je ATPL vec ugovorila brodove. Samo vecina to nikak da shvati.

Elijen, shvacaju to, al kak je i Zmrklic napisao to ti je stvar drukanja. Nema veze sto i oni znaju da to nema veze, ali zasto ne zaraditi par saka "prljavih kuna" na neinformiranosti ostalih?

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

New Report

Close