Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,73 | 1.461 | 189 | 7,75 | 7,90 | 0,00% |
odkud to?
jel to čehinja koji mislim da je, blizanac????
[/quote]
To ti je vezano na ovo:
http://www.poslovni.hr/vijesti/novi-list-tri-kompanije-ostale-u-igri-za-strateskog-partnera-luke-rijeke-169829.aspx
odkud to?
jel to čehinja koji mislim da je, blizanac????
[/quote]
To ti je vezano na ovo:
http://www.poslovni.hr/vijesti/novi-list-tri-kompanije-ostale-u-igri-za-strateskog-partnera-luke-rijeke-169829.aspx
[/quote]
ma to je stara vijest, nego kolega govori da su odabrani International Container Services a nisam vidio da je nigdje objavljeno.
Scoch, Čehinja je upravo to napisala. Da su odabrani "filipinci" (što isto govori i tvoj kolega). Ta firma ICS i jest sa Filipina! Pročitaj članak ili evo ekstrakta…:
"21. siječanj 2011.
Novi list: Tri kompanije ostale u igri za strateškog partnera Luke Rijeke
APM Terminals, Luka Hamburg i International Container Services sa sjedištem u Manili na Filipinima ostali su u završnim pregovorima u izboru novog strateškog partnera riječke Luke……."
Da li je objavljeno……hmmmm…..pitaj čehinju [smiley]
Zato: i “stare” vijesti treba pažljivo pročitati!
Scoch, Čehinja je upravo to napisala. Da su odabrani "filipinci" (što isto govori i tvoj kolega). Ta firma ICS i jest sa Filipina! Pročitaj članak ili evo ekstrakta…:
"21. siječanj 2011.
Novi list: Tri kompanije ostale u igri za strateškog partnera Luke Rijeke
APM Terminals, Luka Hamburg i International Container Services sa sjedištem u Manili na Filipinima ostali su u završnim pregovorima u izboru novog strateškog partnera riječke Luke……."
Da li je objavljeno……hmmmm…..pitaj čehinju [smiley]
Zato: i "stare" vijesti treba pažljivo pročitati!
ne kužiš ti mene, pitam odakle kolegi čehinji info da su odabrani ICS
ma jasno je meni sve, i tko su filipinci, i tko su švabe… pa još kad je rečeno da su ova trojca ostali u igri, ali sam pitao odakle vijest da su odabrani ICS, da li je gdje objavljeno ili su to špekulacije ili neke inside informacije…. žišku!!!
Rijeka nije velik grad, evo ako naprijmer hoćete nešto pitati Hlaču, sačekajte ga u jednom od riječkih restorana. Vijest nije još obavljena, ali bi trebala uskoro, jer i njima Jaca visi nad glavom. Uostalom rekli su da partnera biraju do kraja ovog mjeseca. Njemci su navodno imali nešto lošije uvjete što se tiče početnog ulaganja.
Idemo dalje u revijalnom tonu. Današnji novi list:
"Distributivni terminal riječke luke u luci Leget u Sremskoj Mitrovici počinje s radom ovog ožujka na površini od 20.000 četvornih metara prostora. Unatoč osnivanju zajedničke željezničke tvrtke Slovenije, Hrvatske i Srbije za rad na 10-tom prometnom koridoru, koji povezuje upravo glavne gradove navedenih zemalja, kontejneri će iz Rijeke do Legeta putovati u istom režimu kao i ranije, odnosno s izmjenom lokomotiva na granici u Tovarniku, gdje će lokomotivu HŽ-a zamijeniti lokomotiva željeznica Srbije. Iako je to bila ideja, HŽ zasad neće prevoziti teret do Legeta, koji je udaljen svega desetak kilometara od hrvatsko-srpske granice. U Luci Rijeka već su formirali cijene korištenja terminala, te u prvoj fazi planiraju što prije dostići promet od 5.000 TEU jedinica. Kontejneri su inače namijenjeni tržištu BiH i Srbije čiji je udio u kontejnerskom prometu riječke luke veći od 50 posto. Iz Rijeke je u Leget ranije otpremljena mobilna dizalica za kontejnere nosivosti 45 tona vrijedna oko 360.000 eura. (D. P.)"
Kod mene tvoj link ne otvara ništa, greška?
Zato dajem niže tekst članka:
"SVIJETLE PROGNOZE
Business Monitor International: Luke Ploče i Rijeka su sigurna oklada
Autor/izvor: SEEbiz / BMI
ZAGREB – Povećanje prometa u dvije glavne hrvatske luke, Ploče i Rijeka, nastaviti će se i u srednjoročnom periodu (2011-2014), piše Business Monitor International.
Propusnost u jednoj od glavnih hrvatskih luka, Luke Ploče (ZSE:LKPC-R-A), na putu je nastavka svog oporavka i u 2011. godini. Gledajući po veličini prometa u Luci Ploče, on pokazuje da je oporavak započeo još u 2010. godini Najnoviji podaci u Luci Ploče za prvi sedam mjeseci (siječanj-srpanj 2010) ukazuju na porast od 40% u odnosu na isto razdoblje u 2009. Povećanje prometa u dvije glavne hrvatske luke, Ploče i Rijeka (ZSE:LKRI-R-A), nastaviti će se i u srednjoročnom periodu (2011-2014) jer obje luke nastoje vratiti svoje predratne volumene prometa. Vjerujemo, kažu analitičari BMI, da će u smislu ukupne propusnosti, luke Ploče i Rijeka vratiti svoje razine prometa u 2012. godini, a posebice tijekom 2014. godine kada bi taj porast trebao biti posebice izražen.
Ulaganje od strane glavnih lučkih operatera u obje luke osigurava rastući potencijal u našim prognozama, kažu analitičari BMI-a. Pozitivni učinci će biti vidljivi i temeljem gospodarskog oporavka u Hrvatskoj i padom nezaposlenosti. Također, sukladno navedenom, potrošnja kućanstava će se vjerojatno povećati – sve su to čimbenici koji bi trebali povećati uvoz.
Tijekom 2013. godine, pa nadalje, ulaskom Hrvatske u EU, očekuje se daljnji rast prometa, sukladno činjenici da članstvo u EU tradicionalno ide ruku pod ruku s novim investicijama."
Poslovanje u susjedstvu
Riječka luka otvara kontejnerski terminal u Srbiji
U Luci Rijeka već su formirali cijene korištenja terminala, te u prvoj fazi planiraju što prije dostići promet od 5.000 TEU jedinica
RIJEKA Distributivni terminal riječke luke u luci Leget u Sremskoj Mitrovici počinje s radom ovog ožujka na površini od 20.000 četvornih metara prostora.
Unatoč osnivanju zajedničke željezničke tvrtke Slovenije, Hrvatske i Srbije za rad na 10-tom prometnom koridoru, koji povezuje upravo glavne gradove navedenih zemalja, kontejneri će iz Rijeke do Legeta putovati u istom režimu kao i ranije, odnosno s izmjenom lokomotiva na granici u Tovarniku, gdje će lokomotivu HŽ-a zamijeniti lokomotiva željeznica Srbije. Iako je to bila ideja, HŽ zasad neće prevoziti teret do Legeta, koji je udaljen svega desetak kilometara od hrvatsko-srpske granice.
U Luci Rijeka već su formirali cijene korištenja terminala, te u prvoj fazi planiraju što prije dostići promet od 5.000 TEU jedinica.
Kontejneri su inače namijenjeni tržištu BiH i Srbije čiji je udio u kontejnerskom prometu riječke luke veći od 50 posto. Iz Rijeke je u Leget ranije otpremljena mobilna dizalica za kontejnere nosivosti 45 tona vrijedna oko 360.000 eura.
Darko Pajić
Vaš link
ali sam pitao odakle vijest da su odabrani ICS, da li je gdje objavljeno ili su to špekulacije ili neke inside informacije…. žišku!!!
Upravo je na HR1 "U mreži prvog" – direktor Vukorepa na pitanje novinara izjavio da još nije izabran strateški partner. Osim toga, na temu gospodarskih posljedica zbog događanja u Africi izjavio da će LKRI morati revidirati planove poslovanja za ovu godinu – na niže.
P.S.
nemam dionice LKRI