KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 06.05.2024. u 20:47
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
KOEI
266,65
8.266
31
264,00
268,00
1,52%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

"Na zagrebačkom Glavnom kolodvoru svečano je ispraćen prototip elektromotornog vlaka za regionalni promet koji je krenuo na predstavljanje na Sajam prometne tehnike InnoTrans 2010 u Berlinu. "

http://www.liderpress.hr/default.aspx?sid=109315

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/tolic-gredelj-ugovorio-sa-ceskim-legiosom-posao-od-osam-milijuna-eura,92648.html

"A da su Gredelj i Končar složili doista dobar i atraktivan vlak za regionalni promet, svjedoče brojni azijati, prvenstvno Kinezi i Koreanci, koji su jučer i danas na sajmu svojim kamerama bilježili svaki detalj vlaka. Iako se vlak na prvi pogled odlikuje prilično atraktivnim dizajnom (čak bi se moglo reći da je ljepši od svih konkurentskih europskih vlakova dovezenih na prostor berlinskog sajma), objektivi azijskih kamera prvenstveno su usmjereni prema onim dijelovima koji se nalaze u podnožju vlaka. Stoga bi se lako moglo dogoditi da za koju godinu na europske pruge dođu vlakovi koji će biti napravljeni prema zamislima Končarovih inžinjera, ali u Kini, čiji državni dužnosnici uvijek imaju vremena za promociju takvih proizvoda svojih kompanija. "
http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=110216

Ma treba im pouzimati te fotoaparate i razbiti od glave njihove lopovske!
Ali zar se to i ne može nekako "zaštiti", nekakvim laganim tankim limom sve to dolje fino umotati, da samo kotači vire, da se ništa ne vidi.

Ne znam čemu to sve tako "golo", kao i oni tramvaji, ako ste ih kad vidjeli odozgor, gore uopće nije prekriveno onim finim plavim oklopom nego sve se vidi kao da gledaš otvoreni stroj, to je isto i radi estetike (jer netko nekada tramvaj vidi odozgor, iz zgrade) trebalo oklopiti.

Prestalo je istresanje a počelo skupljanje naloga na bidu… Još fali samo neka dobra vijest iz Berlina i leti leti Končar [smiley] [thumbsup]

Ima toga još:
http://www.poslovni.hr/vijesti/koncarova-oprema-za-britance-158696.aspx


Ima toga još:
http://www.poslovni.hr/vijesti/koncarova-oprema-za-britance-158696.aspx

Hehe, trafići, trafići!

Jedina stvar koju stvarno imamo istovremeno i bolju od većine svjetske konkurencije, i jeftiniju od većine svjetske konkurencije, a što je jedina prava formula uspjeha, jedina stvarna konkurentska pozicija koju nitko ne može tek tako ignorirati. Jer kada "mudro investira" onda bira tvoj proizvod – jednostavno jer mu se najviše isplati! A u teškim smo vremenima, treba se ponašati što mudrije!

Vlakic je lijep. Ne zaostaje za svojom konkurencijom. Jedino ne kuzim zasto ima na upravljackoj ploci windowse… 🙂 Znala se cuti sala poput kaj ako se pojavi na ekranu "Fatal Error"… 🙂


"A da su Gredelj i Končar složili doista dobar i atraktivan vlak za regionalni promet, svjedoče brojni azijati, prvenstvno Kinezi i Koreanci, koji su jučer i danas na sajmu svojim kamerama bilježili svaki detalj vlaka. Iako se vlak na prvi pogled odlikuje prilično atraktivnim dizajnom (čak bi se moglo reći da je ljepši od svih konkurentskih europskih vlakova dovezenih na prostor berlinskog sajma), objektivi azijskih kamera prvenstveno su usmjereni prema onim dijelovima koji se nalaze u podnožju vlaka. Stoga bi se lako moglo dogoditi da za koju godinu na europske pruge dođu vlakovi koji će biti napravljeni prema zamislima Končarovih inžinjera, ali u Kini, čiji državni dužnosnici uvijek imaju vremena za promociju takvih proizvoda svojih kompanija. "
http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=110216

Ma treba im pouzimati te fotoaparate i razbiti od glave njihove lopovske!
Ali zar se to i ne može nekako "zaštiti", nekakvim laganim tankim limom sve to dolje fino umotati, da samo kotači vire, da se ništa ne vidi.

Ne znam čemu to sve tako "golo", kao i oni tramvaji, ako ste ih kad vidjeli odozgor, gore uopće nije prekriveno onim finim plavim oklopom nego sve se vidi kao da gledaš otvoreni stroj, to je isto i radi estetike (jer netko nekada tramvaj vidi odozgor, iz zgrade) trebalo oklopiti.

Opet smo mi najpametniji – za promjenu dobro bi bilo da budemo vrijedni i odgovorni ko Kinezi.


Opet smo mi najpametniji – za promjenu dobro bi bilo da budemo vrijedni i odgovorni ko Kinezi.

što se tiče vlakova, tramvaja i sl., naravno da nismo niti najpametniji niti jedni od najpamatnijih, daleko od toga… ja samo kažem da se ne smije dopustiti KRAĐA!
Kinezi mogu biti ne znam koliko vrijedni i odgovorni, ali krađu se ne smije tolerirati.

Mala nagrada za malenu inovaciju:
http://www.koncar.com/hrv/novost.asp?nov_id=1900

Pretpostavljam da mnogi kao niti ja niste to prije pročitali.
Inače, makar se ovdje radilo o samo jednom malom primjeru, kultura inovativnosti je alfa i omega dugoročnog uspjeha svake a pogotovo firme ove vrste. Naravno, u članicama Končar Grupe se stalno događaju razne male inovacije, samo što to nisu stvari koje uobičajeno idu na takve sajmove… ali evo, zašto ne, treba sudjelovati na svemu, da se ime Končar pogotovo u ovakvim konektsima ("inovativnost") što više čuje u svijetu!

VIJESTI
| < 2010 | sij | velj | ožu | tra | svi | lip | srp | kol | ruj | lis

OBNOVLJENA HIDROELEKTRANA U SLOVENIJI

U pogon je puštena hidroelektrana Moste, na čijoj je obnovi, jedini inozemni izvođač bio KONČAR. HE Moste je vitalni hidroenergetski objekt u Sloveniji, izgrađen je 1952. godine, a u sklopu obnove KONČAR je ugovorio isporuku generatora snage 9 MVA s pripadajućim uzbudnim sustavom, spuštanje postojećeg generatora 3 na novu lokaciju te rekonstrukciju rashladnog uređaja gornjeg kombiniranog ležaja 4. generatora.
U obnovu ove hidroelektrane investirano je 16,8 milijuna eura, čime je završena energetska sanacija elektrane koja osigurava vršnu energiju.

[smiley]

Danas je sjednica nadzornog odbora nakon koje će biti objavljeni rezultati…
Pratite razvoj događaja…

Izvješće:
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/KOEI-fin2010-3Q-NotREV-K-HR.pdf

sve u svemu, nije loše 😉
Nije lijepo gledati ovaj pad prihoda, ali profitabilnost je drži solidno, bilanca sve sjajnija… činjenica je da ova firma funkcionira izvrsno, mada je pad prihoda ipak uvijek malo neugodna stvar. Ne može se Grupa kao grupa mjeriti sa nekim svojim članicama… ali napreduje, biti će s vremenom sve bolja!

Veoma lep izveštaj. Veoma dobro pripremljeni za ova olovna vremena, preko pola milijarde dinara na kontu keša. Pad prihoda očekivan, profitabilnost u okviru očekivanja, pozitivan keš flou i bilanca čista ko sunce…

Tira tara i pastira u frulicu kad zasvira...


preko pola milijarde dinara na kontu keša.

Malo si se preračuno, čistog keša je puuuno više od toga, a pogotovo zajedno sa kratkoročnom financijskom imovinom (koja je de facto keš) a u ovom slučaju još puno više ukoliko kao "širu definiciju keša" uzmeš kratkoročnu imovinu – kratkoročne obveze (a što bi se zapravo trebalo tako gledati, umanjeno za evenutalna sporna potraživanja, nerealno vrednovane zalihe i sl. a što ovdje uglavnom nema u značajnijim iznosima, tako da ti je zapravo u širem smislu keš ovdje usitinu ovaj veliki broj koji se dobije oduzimanjem kratkoročnih obveza od kratkoročne imovine, u dinarima ti je to oko 18,5 mlrd dinara 😛 – a što je taman iznos jednak sadašnjoj tržišnoj kapitalizaciji KOEI, iz čega vidiš kako je ona smiješna a ako je tebi RSD domicilna valuta, a koji će možda još slabiti, a kuna tvrdoglavo jaka vjerojatno na dalje… tebi je držati dionice na ZSE čak možda i tečajno povoljno – profitirat češ na promjeni tržišne cijene uvećano za tečajne razlike! 😉 )

New Report

Close