Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
KOEI | 266,48 | 228.906 | 859 | 264,00 | 268,00 | 0,75% |
Kladim se da se od pon. ujutro ide po ASKU ovdje; jeftinije ne može biti.
Po ovoj cijeni P/E cca 15-20,nkon GFI. Dobit je povećana 50%, govori o netto dobiti
Po ovoj cijeni P/E cca 15-20,nkon GFI. Dobit je povećana 50%, govori o netto dobiti
Hm, ako smo u bear marketu a jesmo onda prolazi PE 7-15. Nemojte me razapeti tako sam procitao negdje
mmstanic:
”
Po ovoj cijeni P/E cca 15-20,nkon GFI. Dobit je povećana 50%, govori o netto dobiti
”
Hm, ako smo u bear marketu a jesmo onda prolazi PE 7-15. Nemojte me razapeti tako sam procitao negdje
Nećemo te razapeti,razapeti ćemo cijenu malo dolje i imati ćemo P/E 7[lol]
Otišlo je sve prije zatvaranja ,pala je i ta tisučica
Nisa gledao do kraja.
Znaci i tisucica je kupljena..
Moze netko top10 i transakcije?
Hvala.
Top bid
CIJENA KOLIČINA
860,00 70
855,00 1
851,00 25
850,05 20
840,01 30
840,00 8
839,00 10
838,38 20
838,03 50
838,00 200
Top ask
CIJENA KOLIČINA
895,99 17
898,99 70
900,00 37
905,00 50
909,00 55
920,00 23
924,99 63
925,00 1,500
930,00 10
935,00 246
Transakcije
CIJENA KOLIČINA VRIJEME
895,99 13 15:57:58
860,00 10 15:57:43
861,00 5 15:57:43
869,00 129 15:56:46
869,00 50 15:56:42
869,00 24 15:56:29
869,00 256 15:56:29
861,00 4 15:55:26
869,00 94 15:55:05
869,00 50 15:55:05
869,00 356 15:55:05
869,00 100 15:54:51
859,00 25 15:49:27
859,00 3 15:49:06
859,00 20 15:49:00
869,00 4 15:48:31
861,00 8 15:48:31
865,00 26 15:45:34
864,00 46 15:45:34
863,99 14 15:45:34
863,99 30 15:41:30
864,00 5 15:32:41
864,00 15 15:30:21
864,00 4 15:29:12
864,00 5 15:22:31
855,00 135 15:21:02
855,00 27 15:20:38
855,00 100 15:20:29
850,00 4 15:18:17
850,00 15 15:17:20
850,00 3 15:16:35
837,00 8 15:02:59
839,11 1 15:02:59
840,00 20 15:02:59
841,00 12 15:02:59
845,00 4 15:02:59
845,00 20 14:57:54
835,00 20 14:33:58
835,12 9 14:33:58
836,00 45 14:33:58
839,11 11 14:33:58
855,00 5 14:33:58
839,11 4 14:31:42
840,00 5 14:31:42
840,10 15 14:31:42
840,10 8 14:31:42
840,11 3 14:31:42
841,00 15 14:31:42
840,11 10 14:28:40
865,00 4 14:11:19
861,01 15 14:07:18
865,00 10 14:06:18
865,00 1.000 14:00:01
865,00 1.000 14:00:01
861,01 5 13:56:40
861,08 10 13:56:40
861,00 15 13:44:10
865,05 2 13:44:10
865,05 3 13:41:39
870,00 148 13:33:49
870,00 15 13:16:31
870,00 37 13:09:33
870,10 13 13:09:33
896,91 20 13:03:32
870,10 2 13:01:51
871,00 10 13:01:51
871,08 3 13:01:51
871,08 47 13:00:15
871,18 121 13:00:15
871,18 8 12:45:42
871,20 1 12:45:42
871,50 20 12:45:42
875,00 13 12:45:42
880,01 2 12:45:42
895,00 1 12:45:42
899,01 1 12:34:24
899,00 10 12:33:27
899,00 2 12:33:05
900,00 2 11:51:57
900,00 6 11:49:08
900,00 5 11:42:37
900,00 6 11:38:32
900,00 7 11:38:07
900,00 3 11:29:54
900,00 20 11:28:48
900,00 52 11:27:29
900,00 10 11:25:46
900,00 22 11:25:46
900,00 13 11:25:46
900,00 3 11:21:27
900,00 4 11:11:19
900,00 18 11:11:12
900,00 100 11:09:43
900,00 20 11:07:53
900,00 33 11:06:33
900,00 25 11:05:12
900,00 2 11:05:12
900,00 8 10:52:26
900,09 29 10:52:26
912,00 9 10:52:26
910,00 10 10:48:46
910,00 12 10:48:46
910,00 300 10:48:46
910,15 100 10:48:46
910,27 4 10:48:46
911,15 48 10:48:46
910,15 200 10:42:49
910,15 300 10:42:49
910,15 300 10:42:49
910,15 300 10:42:49
910,15 300 10:42:49
910,01 8 10:29:32
912,04 15 10:29:32
915,00 21 10:29:32
928,00 1 10:29:32
928,00 13 10:24:46
928,00 1 10:24:30
935,00 5 10:09:59
925,00 20 10:09:59
912,13 109 10:00:00
e ako ovo nije korekcija sacuvaj me boze onda “prave” korekcije
nego di su sve one silne najave novog tramvaja?
925,00 1,500
Ima još jedan paketić od 1500 kn,izgleda da ćemo i slijedeći tjedan biti u bedu. [lol]
Ali negdje još iznad 925 kn stoji neki furak od količine od ovog u prvih deset. [lol]
8.2.2008
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. HPB D.D./KAPITALNI FOND D.D. 724.515 28,17 Skrb. račun
2. HZMO 384.628 14,95 Zast. račun
3. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 278.928 10,84 Osnovni račun
4. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 210.869 8,20 Skrb. račun
5. FLORIČIĆ KRISTIJAN 135.714 5,28 Osnovni račun
6. PBZ D.D. 132.184 5,14 Skrb. račun
7. PBZ D.D./THE BANK OF NEW YORK AS CUSTODIAN 103.654 4,03 Skrb. račun +50
8. KONČAR D.D. 35.511 1,38 Osnovni račun
9. HPB D.D./KD INVESTMENTS – VICTORIA FOND 30.122 1,17 Skrb. račun
10. ZEC BRANISLAV 22.267 0,87 Osnovni račun
Ukupno: 80,03
Stranci kupuju!?
Ajde da i to opet gledamo.[shocked]
Nadam ste da ste gledali poslovni veceras. Iz EU je u sljedecim godinama najavljeno ulaganje u obnovljive izvore energije u iznosu od “tri rezervara goriva” po glavi stanovnika godisnje. Valjda ce biti nesto od toga.
Stranci kupuju!?
Ajde da i to opet gledamo.[shocked]
Stranci……?????
Nadam ste da ste gledali poslovni veceras. Iz EU je u sljedecim godinama najavljeno ulaganje u obnovljive izvore energije u iznosu od “tri rezervara goriva” po glavi stanovnika godisnje. Valjda ce biti nesto od toga.
Biti ce. Samo ne kod nas jer mi nismo EU
VENDETTA:
”
Stranci kupuju!?
Ajde da i to opet gledamo.[shocked]
”
Stranci……?????
A pa tko je na br. 7?
Zagrebačka Tvornica željezničkih vagona pred preseljenjem, restrukturiranjem i privatizacijom
Antun Fabek
Gredelj hvata brzi vlak za izlazak iz HŽ-a
Preseljenje na novu lokaciju i modernizacija proizvodnje novcem dobivenim od prodaje lokacije u središtu Zagreba udvostručit će vrijednost Gredelja na 1,5 milijardi kuna. A otad će vrijednost te tvrtke u vlasništvu HŽ-a ovisiti isključivo o broju velikih globalnih igrača koji bi ga eventualno željeli preuzeti
Piše: Matilda Bačelić
matilda.bacelic@liderpress.hr
Foto: Željko Jelenski
Preseljenje, restrukturiranje, privatizacija. Ta tri koraka za Tvornicu željezničkih vagona Gredelj znače, iako jamstva nikad nema, prilično svijetlu budućnost. Prvi je korak riješen, iako preseljenje tek treba fizički izvesti, ali zemljište od 13,5 hektara u središtu Zagreba prodano je Gradu Zagrebu za oko 640 milijuna kuna i novac će se u cijelosti, kaže predsjednik Uprave Gredelja Antun Fabek, uložiti u preseljenje u Vukomerec i modernizaciju. Polovina iznosa predviđena je za troškove gradnje novih i modernizaciju postojećih objekata na tamošnjemu Gredeljevu zemljištu, a drugih 320 milijuna kuna za nabavu najsuvremenijih strojeva i opreme. Upravo su zastarjelost tehnologije i proizvodni pogoni koji datiraju iz pretprošlog stoljeća dosad bili najslabija točka i najveća kočnica Gredeljeva razvoja. Stoga preseljenje znači opstanak u punom smislu riječi. Restrukturiranje podrazumijeva ponajprije kadrovsko, a posljednji korak, koji bi trebao jamčiti dugoročnu konkurentnost, izlazak je iz državnog vlasništva.
Meta samo najjačim globalnim igračima
Gredelj je najveće i jedno od rijetkih profitabilnih poduzeća u sastavu Hrvatskih željeznica čiji bi prihod ove godine mogao biti veći od onog koji ostvaruje njegov vlasnik HŽ Putnički prijevoz d.o.o., jedna od četiri jedinice HŽ-a. Privatizacija je, može se čuti, neminovna, ali pitanje je na koji će se način provesti. Prema svakom scenariju HŽ bi trebao zadržati 25 posto plus jednu dionicu jer mu zadržavanje kontrolnog paketa jamči sigurno održavanje vlastitih vagona. Kad je riječ o tajmingu, vodstvo Gredelja priželjkuje da se privatizacija dogodi nakon preseljenja i restrukturiranja, što znači 2010. godine, jer bi se na taj način prodavala znatno jača tvrtka, a i teško je paralelno voditi dva tako važna procesa.
Sadašnja se vrijednost Gredelja procjenjuje na oko 750 milijuna kuna što će se, nakon planiranog ulaganja, gotovo udvostručiti. To znači da će Gredelj biti meta samo najjačim globalnim igračima. Konkretan interes zasad nije iskazan, ali u red potencijalnih preuzimača mogu ući kompanije poput Siemensa, Bombardiera, Alstoma itd.
U posljednjih 15 godina Gredelj je investirao tek toliko koliko je bilo nužno za funkcioniranje poduzeća. Na staroj lokaciji u središtu grada nije ni bilo velikog smisla ulagati u modernizaciju objekata i opreme, pa su se iznimke činile samo prema potrebi, primjerice za projekt Crotrama. Preseljenje će se odvijati postupno, a posljednji će lokaciju u središtu grada napustiti upravo pogon u kojem se proizvode tramvaji.
Proizvodnja tramvaja koje Gredelj od 2005. proizvodi u konzorciju s Končarom, pokazala se kao ključni trenutak u poslovanju koji je najviše utjecao na podizanje profitabilnosti. Primjerice, godišnja isporuka 36 tramvaja povećala je prihod 25 posto. Iako je na početku (a i poslije) bilo dosta trzavica na relaciji Gredelj-Končar, obim je kompanijama to bio generator ozbiljnog rasta. Drugi ugovor o isporuci 70 niskopodnih tramvaja za ZET završava u studenome ove godine, a postoji mogućnost i da se krene u realizaciju trećeg ugovora. Osnovna djelatnost Gredelja je proizvodnja i održavanje željezničkih vagona, što će se nastaviti i na novoj lokaciji. …nastavak slijedi….