Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.12.2025. u 08:09
Oznaka Vrijednost Promet Količina Kupovna Prodajna Promjena
DDJH
58,50
59
1
58,50
60,00
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Jamstava su odobrena baš zbog proizvodnje teretnih vagona,što se uklapa u ovu priču oko vojno-željezničkog kompleksa koji se stvara u kombinaciji rusko-češko-slovačko-domaćih kompanija,dobijamo klaster koji će imati skoro milijardu eura prihoda i biti ozbiljan igrač za  poslove koji čekaju za obnovi željezničke infrastrukture na jugoistoku Europe.

 

 

https://novac.jutarnji.hr/novac/makro-mikro/duro-dakovic-dobio-drzavno-jamstvo-za-kredit-od-300-milijuna-kuna-9857839

 

radek, 18.12.2020. u 06:51

apatero1

Što je to država uložila u ĐĐ osim krčmila kad je trebalo poput niske cijene radova za reviziju tenkova? Ne vidim da itko trči s novcima za Đurom. Koliko pratim država je izdala oko 400M jamstava, a bez ozbiljnog preuzimatelja firma ide ravno prema stečaju. I zato njihov udjel vrijedi 1 kunu.

 

 

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/horvat-drzavno-jamstvo-zadnja-sansa-duri-dakovicu-pomoci-drzave-vise-nema-20200512

 

Novinare je zanimalo koliko je realno da će Đuro Đaković moći vratiti 300 milijuna kuna. Ministar je rekao kako će ta obaveza Đuro Đaković grupe biti jasno predstavljena strateškom partneru i morat će biti vraćena. Strateško partnerstvo prema njegovim riječima bit će u vlasničkom omjeru 50:50 ili 60:40.


Horvat nije naznačio mogućeg partnera. Njega će, kaže, pronalaziti uprava.


Predsjednik uprave Đuro Đaković grupe Hrvoje Kekez rekao je kako prošlotjedna odluka Komisije znači da kompanija sada može nastaviti koristiti i preostalih 150 milijuna kuna, a taj će se novac koristiti namjenski za nastavak proizvodnje u Đuro Đaković Specijalnim vozilima, koja trenutno imaju knjigu narudžbi do pred kraj 2021. godine.

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

Do sada nisu bili u stanju proizvoditi nekoliko tipova vagona, a da su u plusu. Piše sve u izvješćima društva. Uloženi novac u proizvodnju je i hoće stvoriti minus. Iz tog razloga Đuro treba hitno vlasnika koji poznaje branšu i koji konkretno i brzo može počistiti nered u firmi. Uostalom gdje su nestale ponuđena rješenja Čeha i plinara? Što se čeka? Možda nadležnog ministra da se dogovori sa ženinom BFF.

Ponovicu svoja očekivanja. Tko god bude izabran malim dioničarima neće ponuditi više od 4,5 kune prije prema 3,5 kune i to samo u slučaju da im država obilato izađe u susret. U suprotnom pozdravite se s vašim dionicama.

 

blackstone, 18.12.2020. u 09:53

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/horvat-drzavno-jamstvo-zadnja-sansa-duri-dakovicu-pomoci-drzave-vise-nema-20200512

 

Novinare je zanimalo koliko je realno da će Đuro Đaković moći vratiti 300 milijuna kuna. Ministar je rekao kako će ta obaveza Đuro Đaković grupe biti jasno predstavljena strateškom partneru i morat će biti vraćena. Strateško partnerstvo prema njegovim riječima bit će u vlasničkom omjeru 50:50 ili 60:40.

 

Horvat nije naznačio mogućeg partnera. Njega će, kaže, pronalaziti uprava.

 

Predsjednik uprave Đuro Đaković grupe Hrvoje Kekez rekao je kako prošlotjedna odluka Komisije znači da kompanija sada može nastaviti koristiti i preostalih 150 milijuna kuna, a taj će se novac koristiti namjenski za nastavak proizvodnje u Đuro Đaković Specijalnim vozilima, koja trenutno imaju knjigu narudžbi do pred kraj 2021. godine.

 

 

apatero1

Amere boli qc za ĐĐ. Za Bradley trenutno ĐĐ nema ni alate ni sposobnosti (nije da ne bi mogao preći na njihovu tehnologiju i bilo bi to odlično). Ukoliko to neće biti ĐĐ biti će to netko drugi iz bližih NATO država (od Grčke do Poljske). Za njih problem riješen. Njima je bitno da prodaju upgrade pakete i oružje što se sigurno privodi kraju. Sama vozila u financijskom smislu su rashodovana. Uostalom vojni program i nije najdohodovniji dio ĐĐ. Od Patrije za treća tržišta neće biti nikad ništa, održavanje naših tenkova i Patrija nema tako veliki udio. Sve je to prožvakana tema.

Vagone se u pravilu rade s minusom. Razlozi u području tehnologije, nabave i overheada. Sv e piše i izvješćima.

RADEKj možda si i u pravu da Ameri boli k za nekog đđ ,ali im je trn u oku Rusija na ovim prostorima ,koje je  USA zacrtala  kao NATO zona ,samim tim ne pitaš li se kako mogu na istom prostoru biti NATO I RUSKI VOJNI INTERESI , a već sam spominjao da je đđ kamen spoticanja između najmoćnijih ,a ta teorija pomalo dolazi do izražaja sve više i više

l

Bently

pa jedva da se trguje kakav stampedo

apatero1

ĐĐ nema nikakvu bitnu tehnologiju da bi se oko toga netko borio. Ima puno važnijih firmi koje su direktno ili indirektno u ruskim rukama tako da možeš tu teoriju zaboraviti.

Žalosno je da se uprava i vlada ne izjašnjavaju već jako dugo oko ponuda. I sami ponuđači šute. Ne miriši na dobro.

Tu možda tek dolazi do stampeda kojeg spominje Bently.

I dodatno na te globalna politika spike. Pretpostavljam da vam je poznat ZIEGLER proizvođač vatrogasnih vozila (tvornica je u Kutini). Oni su vam u kineskom vlasništvu pa nitko ne viče pazi kinezi, komunisti. Ta tvornica bi isto bez problema složila Patriju ili servisirala itd ….

 

Što se tiče trenutnog stampeda ,on nije prisutan samo na ovoj dionici ,već na svim dionicama na zes ,tako da me ovaj ciklični stampedo ne zabrinjava ,aštose tiče USA i Rusije još ćemo vidjeti ,samo nije mi jasno zbog čega bi pod istu kapu stavljao Čehe i pod

Pardon Čehe i ppd

blackstone, 18.12.2020. u 09:50

Jamstava su odobrena baš zbog proizvodnje teretnih vagona,što se uklapa u ovu priču oko vojno-željezničkog kompleksa koji se stvara u kombinaciji rusko-češko-slovačko-domaćih kompanija,dobijamo klaster koji će imati skoro milijardu eura prihoda i biti ozbiljan igrač za  poslove koji čekaju za obnovi željezničke infrastrukture na jugoistoku Europe.

 

 

https://novac.jutarnji.hr/novac/makro-mikro/duro-dakovic-dobio-drzavno-jamstvo-za-kredit-od-300-milijuna-kuna-9857839

 

 





radek, 18.12.2020. u 06:51



 

apatero1

Što je to država uložila u ĐĐ osim krčmila kad je trebalo poput niske cijene radova za reviziju tenkova? Ne vidim da itko trči s novcima za Đurom. Koliko pratim država je izdala oko 400M jamstava, a bez ozbiljnog preuzimatelja firma ide ravno prema stečaju. I zato njihov udjel vrijedi 1 kunu.

 

 

 



 

Misliš li da će Ameri tek tako olako prepustiti Đuru Rusima

Hvala, ali Hrvatska je u NATO. To što smo si dozvolili da nam se u kosti uvuku Rusi koji nikakvo dobro ne donose ni svojima, a kamoli će nama. I to se sve dogodilo samo iz sitnih interesa (pogotovo kad gledamo iz današnje perspektive). I dalje se forsiraju plinski dobavni pravci iz Rusije (zadnje i preko Mađarske), a ne iz pravca zapadne Europe (sjevernoafrički plin preko Italije ili Austrije). LNG su nas natjerali. Povrh toga pod izlikom brige o ekologiji zabranjuje se “fracking”.

Agrokor je prepušten Rusima umjesto da se zauzdalo IT prije više od 10 godina kad je svima bilo jasno da propada.

U to spada i uništavanje Đure (pa i ZTC) kojeg umjesto da ga se povezalo sa tvrtkama zapadne europe stalno se stavljalo kajle. Zadnji primjer Kongsberg oružna stanica.

Rekao bih da Rusi rade dobar posao s lokalnim kokošarima.

New Report

Close