| Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
|---|---|---|---|---|---|---|
DDJH |
58,50 |
59 |
1 |
58,50 |
60,00 |
0,00%
|
Svi su međusobno povezani poslovno i vlasnički.(PPD,Budamar,Optifin,CGS) Cilj je preuzeti DDJH,Dalekovod,Gredelj i HŽ kargo plus nekoga od građevinara da može raditi na obnovi željezničke infrastrukture. Sliti će se milijarde iz Eu za željeznicu u sljedećih 10 godina.
Upravo je u primjerice u Poljskoj tender od 4 milijarde eura za željezničku infrastrukturu
Prema tvojim informacijama ti zaključuješ da obje ponude dolaze na kraju od istih preuzimača koji djeluju povezano.
Upravo to,jučer sam saznao da su Beljajev(Optofin) i Strnad (CSG) dugogodišnji partneri i da konsolidiraju željeznički biznis u Istočnoj Europi.Nije lako doći do podataka,ali je jasno da su skupno krenuli na RH ,DDJH ima biznis sa vagonima koji je komplemetaran Gredelju,plus suvlasnik Tatravagonke, Budamar grupa je već prisutan u RH kao suvlasnik PPD transporti.
Svi su međusobno povezani poslovno i vlasnički.(PPD,Budamar,Optifin,CGS) Cilj je preuzeti DDJH,Dalekovod,Gredelj i HŽ kargo plus nekoga od građevinara da može raditi na obnovi željezničke infrastrukture. Sliti će se milijarde iz Eu za željeznicu u sljedećih 10 godina.
Upravo je u primjerice u Poljskoj tender od 4 milijarde eura za željezničku infrastrukturu
Ok. I koji ti predviđaš scenarij u sljedećih 6 mjeseci? Gdje su tu mali dioničari?
Ide tu cijeli paket na prodaju: Gredelj,HŽ kargo,DDJH i plus Dalekovod .Sve je to povezana ekipa vlasnički i poslovno.
Po meni je realno da isplate državu (26%) bar u visini zadnje dokapitalizacije pa tako i male dioničare ,a onda nakon toga dokap napravi da riješi kratkoročne obveze i sanira kompaniju
Država je motivirana da si skine s vrata sva jamstva. Tako će za preuzimanje jamstva raspoloživi udio države (vidi CERP manjinski portfelj) 18,25% dati za 1 kunu. Ostalim dioničarima će ponuditi najvišu cijenu stjecanja dionica koja bi mogla biti u rangu 3,5-4,5 kune. Nijansa između 2 ponuđača je da Česi nude integraciju u njihov biznis (što bi u teoriji trebalo biti bolje), a Enna misli dalje razvijati ĐĐ na tragu današnjeg modela.
Ddjh je morao puzati na koljenima a Cargo samo kaze,, Dajte nam Vlado 50 milja?,,
oni kaza, evo
apatero1
Što je to država uložila u ĐĐ osim krčmila kad je trebalo poput niske cijene radova za reviziju tenkova? Ne vidim da itko trči s novcima za Đurom. Koliko pratim država je izdala oko 400M jamstava, a bez ozbiljnog preuzimatelja firma ide ravno prema stečaju. I zato njihov udjel vrijedi 1 kunu.
apatero1
Krivo zaključuješ. Bez strateškog partnera ĐĐ može samo u stečaj bez obzira na sve. Tada će sva državna jamstava doći na naplatu, a ovo nije Uljanik pa da postoje neki nedovršeni brodovi. Novac iz kredita je odavno potrošen. Znači banke se mogu naplatiti iz državnog proračuna. I slijedom toga državni udio vrijedi simboličnih 1 kunu ako postoji netko dovoljno dobar za banke tko će preuzeti jamstva. ENNA i Česi bi to trebali biti. To je još i dobar scenarij za državu. Mogli bi tražiti porezne olakšice sljedećih 10 godina i slično.
Država je motivirana da si skine s vrata sva jamstva. Tako će za preuzimanje jamstva raspoloživi udio države (vidi CERP manjinski portfelj) 18,25% dati za 1 kunu. Ostalim dioničarima će ponuditi najvišu cijenu stjecanja dionica koja bi mogla biti u rangu 3,5-4,5 kune. Nijansa između 2 ponuđača je da Česi nude integraciju u njihov biznis (što bi u teoriji trebalo biti bolje), a Enna misli dalje razvijati ĐĐ na tragu današnjeg modela.
Nije mi jasna logika da će vlasnik prodavati svoje vlasništvo u bescjenje ,a kupac se sam nudi po većoj cijeni ,a još naročito ako je vlasnik u svoje vlasništvo ulupao cijelo bogatstvo ,a gdje je tu zdrav razum