Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.12.2025. u 10:07
Oznaka Vrijednost Promet Količina Kupovna Prodajna Promjena
DDJH
58,50
59
1
58,50
60,00
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Poland prepares EUR 3.8 billion infrastructure tenders

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

Svi su međusobno povezani poslovno i vlasnički.(PPD,Budamar,Optifin,CGS)  Cilj je preuzeti DDJH,Dalekovod,Gredelj i HŽ kargo plus nekoga od građevinara da može raditi na obnovi željezničke infrastrukture. Sliti  će se milijarde iz Eu za željeznicu u sljedećih 10 godina.

Upravo je u  primjerice u Poljskoj tender od 4 milijarde eura za željezničku infrastrukturu

 

radek, 15.12.2020. u 10:19

Prema tvojim informacijama ti zaključuješ da obje ponude dolaze na kraju od istih preuzimača koji djeluju povezano.

 





blackstone, 15.12.2020. u 09:43



 

Upravo to,jučer sam saznao da su  Beljajev(Optofin) i Strnad (CSG) dugogodišnji partneri i da konsolidiraju željeznički biznis  u Istočnoj Europi.Nije lako doći do podataka,ali je jasno da su skupno krenuli na RH ,DDJH ima biznis sa vagonima  koji je komplemetaran Gredelju,plus suvlasnik Tatravagonke, Budamar grupa  je već prisutan  u RH kao suvlasnik PPD transporti.

 

Budamar Logistics enters the Balkan railway market

 



 

 

 

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

blackstone, 15.12.2020. u 14:36

Svi su međusobno povezani poslovno i vlasnički.(PPD,Budamar,Optifin,CGS)  Cilj je preuzeti DDJH,Dalekovod,Gredelj i HŽ kargo plus nekoga od građevinara da može raditi na obnovi željezničke infrastrukture. Sliti  će se milijarde iz Eu za željeznicu u sljedećih 10 godina.

Upravo je u  primjerice u Poljskoj tender od 4 milijarde eura za željezničku infrastrukturu

Ok. I koji ti predviđaš scenarij u sljedećih 6 mjeseci? Gdje su tu mali dioničari?

 

HŽ Cargo tražio hitnu pomoć, Vlada im odobrila 50 milijuna kuna državne potpore

 

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

Ide  tu cijeli paket na prodaju: Gredelj,HŽ kargo,DDJH i plus Dalekovod .Sve je to povezana ekipa vlasnički i poslovno.

 

Po meni je realno da isplate državu (26%) bar u visini  zadnje  dokapitalizacije pa tako i male dioničare ,a onda  nakon toga dokap napravi da riješi kratkoročne obveze i sanira kompaniju

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

Blekstons

Pustite vi te vase konstrukcije…Kolko bi oni po vama trebali ispaliti za Durija?

blackstone, 17.12.2020. u 11:47

 

Država je motivirana da si skine s vrata sva jamstva. Tako će za preuzimanje jamstva raspoloživi udio države (vidi CERP manjinski portfelj) 18,25% dati za 1 kunu. Ostalim dioničarima će ponuditi najvišu cijenu stjecanja dionica koja bi mogla biti u rangu 3,5-4,5 kune. Nijansa između 2 ponuđača je da Česi nude integraciju u njihov biznis (što bi u teoriji trebalo biti bolje), a Enna misli dalje razvijati ĐĐ na tragu današnjeg modela.

Ddjh je morao puzati na koljenima a Cargo samo kaze,, Dajte nam Vlado 50 milja?,,

oni kaza, evo

https://www.poslovni.hr/hrvatska/hz-cargo-trazio-hitnu-pomoc-vlada-im-odobrila-50-milijuna-kuna-drzavne-potpore-4264051

apatero1

Što je to država uložila u ĐĐ osim krčmila kad je trebalo poput niske cijene radova za reviziju tenkova? Ne vidim da itko trči s novcima za Đurom. Koliko pratim država je izdala oko 400M jamstava, a bez ozbiljnog preuzimatelja firma ide ravno prema stečaju. I zato njihov udjel vrijedi 1 kunu.

 

 

Zar Česi kupuju Đuru jer ide u stečaj ??????

 

apatero1

Krivo zaključuješ. Bez strateškog partnera ĐĐ može samo u stečaj bez obzira na sve. Tada će sva državna jamstava doći na naplatu, a ovo nije Uljanik pa da postoje neki nedovršeni brodovi. Novac iz kredita je odavno potrošen. Znači banke se mogu naplatiti iz državnog proračuna. I slijedom toga državni udio vrijedi simboličnih 1 kunu ako postoji netko dovoljno dobar za banke tko će preuzeti jamstva. ENNA i Česi bi to trebali biti. To je još i dobar scenarij za državu. Mogli bi tražiti porezne olakšice sljedećih 10 godina i slično.

radek, 17.12.2020. u 13:16

 





blackstone, 17.12.2020. u 11:47





 

 

Država je motivirana da si skine s vrata sva jamstva. Tako će za preuzimanje jamstva raspoloživi udio države (vidi CERP manjinski portfelj) 18,25% dati za 1 kunu. Ostalim dioničarima će ponuditi najvišu cijenu stjecanja dionica koja bi mogla biti u rangu 3,5-4,5 kune. Nijansa između 2 ponuđača je da Česi nude integraciju u njihov biznis (što bi u teoriji trebalo biti bolje), a Enna misli dalje razvijati ĐĐ na tragu današnjeg modela.

Nije mi jasna logika da će vlasnik prodavati svoje vlasništvo u bescjenje ,a kupac se sam nudi po većoj cijeni ,a još naročito ako je vlasnik u svoje vlasništvo ulupao cijelo bogatstvo ,a gdje je tu zdrav razum

New Report

Close