DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@benito
http://m.tportal.hr/biznis/409563/Mazal-Duro-Dakovic-u-gubitku-od-50-milijuna-kuna-ali-to-je-po-planu.html

Ja sam rekao da meni nije problem da dobiju oboje. Vi ste očekivali i postavljali svakakve članke i za UAE i Kuvajt. Očito je da sam postavio legitimno pitanje zašto bi trebali baš DDJH odabrati, a vi ste me ovdje razapeli da šta moderator dopušta da pitam. Još jedna stvar koja meni govori da će teško i kuvajt dobiti. DDJH je napravio svoje vozilo baš za potrebe tih zemlji. Ajmo ga nazvati pustinjski model. Opet se postavlja pitanje zašto su odabrali poljake koji taj model nemaju. Ili to vama nije logično? DDJH bi bio puno logičniji pratner. Nešto očito ne funkcionira kako bi trebalo.

@alias
I sam si svjestan da Poljaci ne mogu napraviti toliko vozila u zadanom roku.Poljaci za svoje potrebe trebaju 200 vozila,a za UAE oko 600.Ja ne sumnjam da nece dio kolaca dobiti Ddjh,vec Ddjh ima drugi problem,a to je da trenutno rade jedno vozilo na tjedan.Morat ce ubrzati proizvodnju na dva vozila na tjedan.
Kod Ddjh je samo pitanje vremena kada ce dobiti posao sa AMV ili tenkovima.

@alias
http://www.defenceiq.com/armoured-vehicles/articles/poland-orders-200-patria-amv-8×8-armoured-vehicles/
Da li ti je sad malo jasnije?!

Ne znamo ni količinu ni rok, a Patria je pisala da Poljska narudžba od 200 komada ne predstavlja velik posao za tamošnju tvornicu.

@diokidina

Ajde pročitajte šta sam ja sve nedavno napisao pa mi lijepite linkove. Jesam i tad istaknuo da uvijek rade s domacim partnerom. Jer ste vi postavili Litvu i Patriju. Ja napisao i za njih da će najvjerovatnije uzeti partnera iz Litve. Da svugdje tako rade. Pa i u Americi su uzeli Lockheed Martin itd. Ne znam da li ste smješniji ovdje ili na blogu. Nitko niti jednu informaciju nije stavio koliko poljska dnevno može složiti tih vozila, nego je konstatacija svih vas da; “sigurno ne mogu toliko koliko se traži”. Nigdje na ni jednoj dionici nema toliko poluinformacija i neozbiljnih zaključaka kao na ovoj. Konstatacija na blogu; sigurno poljaci ne mogu slagati dovoljnom brzinom, pa će najvjerovatnije uzeti još i DDJH. A nigdje u tekstu ne piše koliko ih koje godine moraju isporučiti, koliko ih godišnje poljaci mogu napraviti, koliko ih finci godišnje mogu napraviti niti koliko ih već imaju napravljenih. A još manje se spominje DDJH. Ja bi to svakako provjerio prije nego bi stavljao etiketu “sigurno”.

kad se govori o emisiji novih dionica, citiram blogera

“Ali je isto tako jasno da je svima u interesu da se upiše što više kapitala, dakle što veća cijena po dionici. Osobno bih u ovom trenutku bio zadovoljan s cijenom od 60 kn”

nije mi jasno na temelju cega on gradi ovakvo misljenje o djuri?

eto, ako netko zna, volio bi da mi objasni.

@plopro-wnb
nbakic
29.01.2016. 8:27 u 08:27
Uprava ima po Statutu pravo izdati još 2,5 mil. dionica privatnom ponudom. Kad bi slučajno – a uvjeren sam da neće – uprava te dionice izdala u ovim okolnostima po smiješnoj cijeni, jasno da bi to bila osnova za tužbu postojećih dioničara. S obzirom na popunjenost knjige naruđžbi i ove prilike u BOV-ovima i stanicama, razumno je za očekivati da će ĐĐ trebati još kapitala i da uprava mora razmatrati mogućnost te emisije. Ali je isto tako jasno da je svima u interesu da se upiše što više kapitala, dakle što veća cijena po dionici. Osobno bih u ovom trenutku bio zadovoljan s cijenom od 60 kn, ali sve ovisi o razvoju ugovaranja poslova.

60 kn. Evo prekrižio sam se

@alias
Ja sam zadovoljan da bude i 40kn. Nemoj sad izjavit da diokidina nije skroman. 🙂

🙂 pošteno

Evo baš nešto čitam i još ne mogu doći sebi. Nisam ovo za 60 kn niti vidio pa nisam nit komentirao. S kojim pravom on ima tražiti da kompanija koja je nedavno jedva bila spašena, a koja i dalje posluje s velikim gubitkom, traži da je dioničari dokapitaliziraju po cijeni od 60kn? Kompaniju koja 10 godina nije pozitivno poslovala traži pa podigne cijenu dokapa s 20 na 60kn iliti 200%. Na sadašnju cijenu 100%. Iznos dokapitalizacije bi iznosio znaci 150 mil kuna. Na trenutnu tržišnu kapitalizaciju od 250 mil kuna i visinu kapitala od 23 mil kuna. Prije 3 dana je Saipem svojim dioničarima izjavio dokapitalizaciju u visini duploj od trenutne tržišne kapitalizacije. Znate šta se dogodilo? Dionica je s cijene od 7,00 pala na 0,50€. Dobro je gosp. Bakić rekao da je burza kod nas neefikasna i da zato tu ulaže. Očito nije mislio da može pronaći jeftine dionice, nego je mislio da ljudi pojma nemaju kako ih vrednovati realno

Onda najbolje kupit Saipem

2013. Cijena 40…danas 0.5 €. Zanimljivo 🙂


kad se govori o emisiji novih dionica, citiram blogera

"Ali je isto tako jasno da je svima u interesu da se upiše što više kapitala, dakle što veća cijena po dionici. Osobno bih u ovom trenutku bio zadovoljan s cijenom od 60 kn"

nije mi jasno na temelju cega on gradi ovakvo misljenje o djuri?

Na temelju druka, koji očito ima efekta.
Tko bi bio spreman dati 60 kuna u ovakvoj situaciji?
Što već sad ne počne grabiti po asku kada je cijena oko 30 kuna, ako mu je baš stalo do ovih dionica?

eto, ako netko zna, volio bi da mi objasni.

Ali slazem se da je ova nasa burza smijesna. Rivp poveca prognoze prihoda za 2015., dogovorio kongres Mercedesa za 15000 ljudi, i cijena pada.
Đuro ima naznake da nesto proda, i cijena ode 50% gore uz 6 puta veci promet 🙂

New Report

Close