ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.04.2024. u 08:43
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
45,09
14.248
316
44,50
45,10
0,45%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


@ hanger – može li preuzeti Libertas ugovor od Zagreba ako ovaj bude kasnio ?

Mislim da prema ugovoru može, odnosno da ne postoji takvih regulativnih ograničenja.
Ako će tko detaljnije ovo proučiti neka pročita Charterer’s liabilities under the ship time charter.

Vaš link


Na Fearnleysu , WeberSeasu tjedno referiraju za bilo koju kategoriju brodova…..ne treba se puno mučiti.

Istina ali samo daju okvirne podatke za capesizeove, panamaxe i handymaxe. Međutim ima različitih capesizeova po tonaži i od 150.000DWT i od 170.000DWT i preko 180.000DWT. Jednako vrijedi za panamaxe.




Iz Juzne Koreje danas stigla ponuda za kupnju novogradnje capesize broda preko 180000 tona BRT. Za godinu dana bit ce gotova izgradnja i preuzimanje.

Prvo sam mislio da si promašio topic, vjerovao sam da se radi o TNPL, no svaka čast to je over, nevjerojatno. Ovo je definitivno najjači potez Uprave ATPL u zadnjih 15 godina i značiti će sasvim novu stranicu u poslovanju firme, očito je da su se odlučili i za segment industijskog brodarstva.
(Ne)komentirajne ove info ukazuje i na kvalitet ovog foruma, žalosno, zaista je krajnje vrijeme da se poznavatelj i još par starih forumaša reaktiviraju.
[/quote]

O kakvom vi industrijskom brodarstvu pričate?
O kakvom potezu Uprave vi pričate?
Šta se tu iz ovog ima komentirati kad ništa u tom postu kolege kukumara meni nije jasno.
Očito nije ni drugima

[/quote]

Gardist sigurno nije mislio na ententenesa kad je rekao poznavatelj i par starih forumasa. Mislio je na one koji znaju razliku izmedju bulka i tankera. To ocito nije ovaj gore lik.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Šta se ovo (ne) događa sa ATPL? U dva sata protrgovano 11 (jedanaest) dionica?

Ispričavam se zbog duplog posta, neka greška…

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

He, he, zanimljiva reklama na norveškim stranicama.

Vaš link


@ hanger – može li preuzeti Libertas ugovor od Zagreba ako ovaj bude kasnio ?

Ne može iz dva razloga:
1. Nisu iste tonaže, pa bi naručitelj na t/c od 3 godine puno izgubio u količini prevezenog tereta a time i na zaradi (6-7%).
2. Novi ugovor za Libertas teče, pa će ATPL za Zagreb morati platiti penale naručitelju radi kašnjenja ili će naručitelj iskoristiti mogućnost i odustati od ugovora, što ne bi čudilo u novim okolnostima jer su bitno nepovoljnije od vremena sklapanja ugovora (pad BDI).


He, he, zanimljiva reklama na norveškim stranicama.

Vaš link

Hehe ali obrati pozornost na opširniji tekst i gaf
It said net profit in the six months to 30 June were HRK 395.

Samo da naši paničari ne pročitaju da je zarađeno 395 kuna u 6 mjeseci jer smo naj… [lol]

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]


He, he, zanimljiva reklama na norveškim stranicama.

Vaš link

Za koga , ATPL ili JDPL , jer oba se spominju…….

Znam da je Libertas manje tonaže, ali može se možda i ugovor smanjiti za 7 %
No ako odrađuje novi ugovor, to je drugo. ( Da li znaš koliko je novi ugovor za Libertas )
Kašnjenje brodova je ogromno, tako da mislim da ima gomila ovakvih slučajeva, ali dakle nema se info da li kasni i koliko će kasnit.

E dico moja, oprašta vam Pape vaš što ste bili jedni na prodavanje dionica. Niste vi blizu oltara, pa bidni niste mogli ni znat.

Vaš će barba malo priložit šoldi na novu barku.

To je naša lipa pisma stara, ča je pusta kara u mornara....

Koja pat pozicija!
U dva sata trgovanja protrgovano samo 11 komada, a razlika izmedju bida i aska je samo 3,90kn.
Sto nam to govori?
Ima li netko kakav pametan komentar na tu situaciju?

11 dionica do 12:21
promet 26000 kuna
svega 3 transakcije.

Izgleda da se uprava ispucala [lol]

semper fidelis

E dico moja, oprašta vam Pape vaš što ste bili jedni na prodavanje dionica. Niste vi blizu oltara, pa bidni niste mogli ni znat.

Vaš će barba malo priložit šoldi na novu barku.

možda su u pitanju ipak dvije barke!!!!


Koja pat pozicija!
U dva sata trgovanja protrgovano samo 11 komada, a razlika izmedju bida i aska je samo 3,90kn.
Sto nam to govori?
Ima li netko kakav pametan komentar na tu situaciju?

Citirajući kolegu hangera u vezi sa volumnom trgovanja može se reći, da kod ATPL slijedi budući rast. Ipak Kinezi nakon olimpijskih igara krenuli su u proizvodnju.

„Nizak volumen trgovanja obično sam po sebi ne znači ništa konkretno za cijenu dionice, a najčešće označava nelikvidnost (u smislu neposjedovanja dovoljne količine casha), nezainteresiranost ili nesigurnost/suzdržanost. Najčešće slijedi rast cijene (3 od 4 slučaja), a rjeđe pad (1 od 4 slučaja)“


Koja pat pozicija!
U dva sata trgovanja protrgovano samo 11 komada, a razlika izmedju bida i aska je samo 3,90kn.
Sto nam to govori?
Ima li netko kakav pametan komentar na tu situaciju?

Mislim da je to sve zbog Ine…
Strah je ljude kupovati dok se situacija ne rasplete a vjerojatno su za sad ovi iz uprave gotovi s rasprodajom.

New Report

Close