ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 14.05.2024. u 19:05
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
17,00
680
40
17,00
17,50
-1,73%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


… netko im zabranio prodati brodove?

Pokusat cu ti dat odgovor na tebi razumljiv nacin.Zamisli da si 2007 kupila stan od 150 kila erla na kredu(ne nuzno u svicarcima). I Sad 5-6 godina kasnije stan vrijedi 100,tebi ostalo jos za otplatit 200-250 nebitno.Kome ces ga prodat i za koliko.I sto i ako ga prodas i dobijes 120 recimo kako nadomirit do iznosa krede??
E sad povuci relaciju izmedju broda i stana osim sto moram naglasit da stan ne pita “jist”,za razliku od broda i to svaki dan(operativni troskovi) i to brodova koji su gradjeni u najboljim svjetskim brodogradilistima pa im je i cijena shodno tome dosta masnija. Kako mi nije upalo u oko da je ULPL gradila brodove iz vlastitih sredstava(to bi bilo ravno svjetskom cudu) postavlja se pitanje kome ih prodat i posto(ne radi se tu o hoce,necu zabranama i slicno nego o cistoj matematici). Sad jos ako su ti brodovi na spotu pa to je da si jaja pregrizes.
Evo ovo dole nije samo problem ULPL nego svih nasih brodara,ali i ostalih malih.
Evo ti primjer sada idu vlcc za par iljada, a isli su za priko stoje na dan. Ako kontas da im za daily operation triba najmanje 5 iljada za suvi teret(bulkere), i 8 za tanker,a on dobije upola…?!?! A di su banke i krediti?? Znaci recimo da po brodu dnevno gubi 5-7 iljada (i ovo je na tuku, samo dnevni trosak i otplata kredita).To ti je oko 2 – 4 miljuna na godinu, a njima i vise jer su gradili skupe brodove. Da bi namirija brod i sve triba ti minimum 15 kila zelenih dnevno, a oni dobijaju koliko???? Mali su i slabi igraci i tesko ce ostat. Ako ovako nastavi jos godinu, dvi mi necemo vise ni jednu kompaniju imat.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

@ frankie

e rista malo si zalutao na ovu temu, ULPL ti nema nijedan VLCC nego se wet flota sastoji od MR tankera a oni su već 3 mjeseca najvrućija roba u shippingu i na spotu voze po 15-25 ijada, ove više cijene do 25 su na rutama između sjeverne amerike i europe a pogledaj gdje se stalno nalaze po 3-4 tankera ULPL (i pazi da ne gledaš zabunom tankere onog drugog tankeraša), nevjerojatno kako ljudi pišu po forumu a ni osnovno se ne informiraju.

Kao sto sam rekao dao sam ti za primjer vlccje i kakvo je stanje.Onaj drugi dio ti je breakdown kako stvari funkcioniraju i nije nuzno odraz stanja za ulpl.Cinjenica je da na njihovim brodovima dijelova nema,place kasne pa sad ako oni fino zaradjuju kao sto govoris ne vidim razlog takvom poslovanju osim ako prica koju sam uzeo za primjer ne oslikava identicnu situaciju i kod ulpl.A gdje su ona vremena kad sam njihove dionice liferova na 2200.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

http://www.hoeghautoliners.com/ikbViewer/page/hainternet/ps?p_dimension_id=56182&p_document_id=12971

http://www.hoeghlng.com/Pages/Home.aspx

malo su se mogli okrenuti drugom biznisu u brodarstvu…ovi gore skoro propali dok se nisu okrenuli malo tamo di treba…[emo_naivan]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

@ frankie

pa čini mi se da još nije bilo nikakvih najava kakvi bi mogli biti rezultati u prvom kvartalu, dakle to još ne znamo. a činjenica je i da imaju pola flote u bulkerima koji se još nisu odlijepili od dna i pitanje je koliko je tankera bilo slobodno za spot. ali isto tako nema smisla ovdje spominjati VLCC ni druge crudere kad su vozarine za MR u ova zadnja dva mjeseca i skoro do 10 puta nadmašivale one za VLCC, a u prosjeku sigurno 4 puta.

http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=b3744c7d-8b26-4b71-b00d-38359546d0b8

sjajno je trgovati na ovoj burzi, tako neefikasnog tržišta nigdje nema, vozarine za MR počele probijati 50k a ja se nakupovao po istoj cijeni kao dok su bile 10k, hvala svima [emo_smijesak]

Pa ima li živih ovdje?Prije pola god bili smo jednaki s atpl,a sad je razlika 50%.Valjda će mo i mi malo naprijed, [emo_zacudjen]

A baš mi nisu jasni ovi iz RBA, oni su valjda kao Market makeri,,
kupovali su da ublaže pad ajmo reći,, i sad iz svako toliko netko pokupi sa prodaje, šta se vidi iz top10 kako prodaju.
Sad tko je tu lud, blesav, čuvajući da dionica ne ode gore prodaju jeftinije nego su kupili ?? :)))

Šta ja na našem tržištu jedino PBZ ekipa inteligentna za investiranje, na primjeru APTL ??

Ovdje će rast biti ogroman, psihoza na kupnji raste, samo što ne eksplodira.

Trebalo bi to potegnut još barem kojih 10-ak posto do lagane korekcije.

Dajte mi jeftino da vam prodam skupo.


Trebalo bi to potegnut još barem kojih 10-ak posto do lagane korekcije.

Svašta, da 10%, pa ovo kasni najmanje 40% i to odmah,

Tko je taj sretnik koji im je prodao vlastite dionice po cijeni od 360,01 HRK?

14 March 2013

Baltic Dry Index (BDI) +5 880
Rates BCI
(Cape index)
BPI
(Panamax index)
BSI
(Supramax index)
INDEX 1302
-12
1147
+9
913
+10

SPOT 4 TCE AVG (USD) 4904
-85
9174
+69 9547
+107

YESTERDAY (USD) 4989
9105
9440

YEAR AGO (USD) 5474
7664 9802

IDE POLAKO NAPRIJED

Kakvo je financijsko stanje firme.Pozdrav.

New Report

Close