Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 17,00 | 680 | 40 | 17,00 | 17,50 | -1,73% |
Iz sutrasnjeg dnevnog reda sjednice.
12. Prijedlog odluke o davanju državnog jamstva u korist Privredne banke Zagreb d.d., Zagreb za kreditno zaduženje United Shipping Services Seventeen Inc., uz sudužništvo Uljanik plovidbe d.d., Pula, za financiranje primopredajne rate tankera Istra (novogradnja 713)
Pozdrav
sto sad nakon brodograditelja građani moraju financiraju i brodare i njihove lose procijene i nesposobnosti?
54,5 mil.ide u neraspoređenu dobit(da li to znači da nema dividende)? ili??
Ide u privatizaciju Uljanika, pa to su i nagovjestili [bye]
Kako nije dobro?
Plus 5 miliona, istina zahvaljujući tečaju ali ipak veseli
54,5 mil.ide u neraspoređenu dobit(da li to znači da nema dividende)? ili??
Vjerojatno će i ove godine dividendu isplaćivati u trezorskim dionicama.
Ima preko 20.000 komada trezorskih. Za sada.
A evo i novog broda
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/ruXT21JAgbbgiDb32ygRhg==.pdf
Samo da mi je znati odakle im tolika dobit u 2011
po mojoj računici ULPL gotovo sigurno ispadai iz Crobexa, što znači da će indexni morati prodati svoj dio na burzi, ili? Zna li netko na koji način se indexni fond rješava svog portfelja i koliki utjecaj bi to moglo imati na cijenu? moguće da će trezor uzeti sve u komadu, ili?
hvala
Samo da mi je znati odakle im tolika dobit u 2011
‘dobit’ je zbog tecajnih razlika. nazalost. to je vec konstatirano na ovoj stranici.
tu divnu vijest prati nista manje divna vijest da se sva ‘dobit’ rasporedjuje u zadrzanu dobit. ali uprava dobiva nezasluzenu nagradu, i to pozamasnu. a ostali dionicari samo zasluzeni poziv na skupstinu na kojoj su manjina, pa ce moci iz prve ruke pasivno promatrati kako si ekipa, pred njihovim smrcavim nosom, dijeli lovu iz supstance tvrtke (citaj dzepova dionicara promatraca).
zar je ostao itko komu jos nije jasno sto se ovdje dogadja? ovo je jos samo zahvaljujuci nelikvidnosti trzista na ovim razinama, ali je pitanje trenutka kad ce ispod 200kn.
http://www.poslovni.hr/vijesti/uljanik-plovidba-preuzela-tanker-istra-211881.aspx
bas lijepo, tek nakon sto su ga platiti kreditom od pbz nakon nekoliko mjeseci od dogovorene primopredaje.
i sad je vijest da ga eksploatiraju iskljucivo hrvatski pomorci, umjesto da se sagleda s kojim operativnim gubitkom brod ide u eksploataciju, jer su vozarine u zadnjih mjesec dana pale dodatnih 25% ($9.250)!
U vezi dividende.
Imaš na kraju nešto o tome.
5.800.000.00 kn ide u dividendu,tj. 10 kn po dionici.
http://www.uljaniksm.com/media/pdf/Izvjesca/2012/ULPL-fin2012-1Q-NotREV-K-HR.pdf
[/quote]
ima li saznanja kad bi mogla biti isplaćena?
supra vozarina 8.900, to je smanjenje vozarina za jos 5% samo u zadnja dva tjedna! ovi bi sada vec prilicno lako mogli u stecaj. cini mi se da su zaboravili kako izgleda novac.
@ diadra
O cemu pricas pa vidiš da su danas isli UP! Prodane su cijele 2 dionice. Pretpostavljam jedna predsjednika uprave a druga Nadzornog odbora 🙂
@ lipa
Hartija sve trpi. Bilance su rastezljive ko žvakalica a možeš im vjerovati ko političarima.Još da je naći novac.
http://www.poslovni.hr/vijesti/nakon-esopa-skver-ocekuje-300-mil-kuna-213983.aspx
u dokapu sudjeluje questus, prosperus i nexus. ovo me sve asocira na "Rakovu obratnicu" henry millera. ono – sexus, nexus i plexus. u svakom slucaju, ne gine ovdje dobra sheva postojecih dionicara brodogradilista kroz smanjenje iliti obezvrijedjenje temeljnog kapitala, pa ponovno podizanje. a sheva malih dionicara ulpla vec odavno traje, ne prestaje, niti misli prestati. od dividende nista, od poslovanja nista, gubici se gomilaju, kao i krede, a kupuje se brodogradiliste i stvaraju nove obveze. ovo ili je teska juznotalijanksa rabota ili ce se sve raspasti i rastociti kao tornjevi svjetskog trgovackog centra u ny.
kako god, dionica je danas vec na 243. jos nas malo, malkice dijeli od 200, koliko predvidjam vrlo brzo. bit ce dobro ako tu i stane. na 200. tesko.
gospodo, novac se pretače iz škvera u plovidbu i obratno već kako moćnicima odgovara. Nije škver bez veze prikazao minus upravo kad su radili poslove stoljeća a plovidba plus u vrijeme najveće krize i izrazito niskih vozarina. Sad se lova vraća opet u škver zbog privatizacije a onda se tom istom lovom rade dva nova bulka za plovidbu. Ostaje privatiziran škver i osnažena flota plovidbe, samo se čeka dobra prilika za prodaju ili veće vozarine. Strpljenja ne manjka, to su ionako stari mačci, a sad imaju i naklonost vlade (gle naivaca) da sve dobro uokvire. A da ne spominjem remont i dvije i pol milijarde 3 maja za ono pomosko dobro što ih mislim dobro svrbi….ima toga…