ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Klas Optim,

De pls. pogledaj moj jucerasnji odgovor na tvoje pitanje zakaj je dionica opala nakon dokapa. Cista matematika… Ukupno gledajuci i uzimajuci u obzir moje jucerasnje objasnjenje ova dionica i nije toliko pala. Osim toga na nasem plitkom trzistu se zna red prvo odlikasi (ATPL) a onda ostali odradjuju rast jer kao sto nam je, valjda, svima poznato casha nema dovoljno za sve. Zato umjesto razbijanja glave da su Pavletic i Sorc zaradili vise od nas, on line trejdanje u ruke i kupite po par dionica, tako svaki dan i da vidite rasta… Opet kazem ne treba biti zavidan velikim gazdama vec se prikrpat i radit snjima. Tvoja zarada draga(i) jedrilicarko ovisi najvecim dijelom o njima a tek onda o fondovima i ostalim sitnozubim optimistima. [kiss]

VIVA LA REVOLUCION !!!


Klas Optim,

De pls. pogledaj moj jucerasnji odgovor na tvoje pitanje zakaj je dionica opala nakon dokapa. Cista matematika… Ukupno gledajuci i uzimajuci u obzir moje jucerasnje objasnjenje ova dionica i nije toliko pala. Osim toga na nasem plitkom trzistu se zna red prvo odlikasi (ATPL) a onda ostali odradjuju rast jer kao sto nam je, valjda, svima poznato casha nema dovoljno za sve. Zato umjesto razbijanja glave da su Pavletic i Sorc zaradili vise od nas, on line trejdanje u ruke i kupite po par dionica, tako svaki dan i da vidite rasta… Opet kazem ne treba biti zavidan velikim gazdama vec se prikrpat i radit snjima. Tvoja zarada draga(i) jedrilicarko ovisi najvecim dijelom o njima a tek onda o fondovima i ostalim sitnozubim optimistima. [kiss]


Hvala ti,dragi mornaru,što si me prosvijetlio!Tanko bi ja s…a kad bi moja zarada ovisila o njima.Zarada je u svjetskim cijenama transporta brodova.To je kao da kažeš da su se Vlahović i Cuccurin obogatili zato jer je to ovisilo o njima,a ne o tome što svaki drugi čovjek u ovoj zemlji puši!Dakle,BRODARSTVO I DUHAN SU PROFITABILNI POSLOVI.Svejedno,hvala na odgovoru,jer su tvoji tekstovi konstruktivni.No,dozvoli da ima i različitih mišljenja od tvoga!Pusa za kooperativnost! [kiss]



Koliko vidim…mišljenja su različita i podijeljena.Sjeća li se tko da li je i u prve tri dokapitalizacije cijena nakon dana D pala za čak 25%?? [embarass]

Odi na stranicu ZSE i pogledaj graf ULPL zadnje 3 godine, svaki nagli rast je posljedica objave dokapa, svaki nagli pad je posljedica zadnjeg dana za dokap. Pad cijene je uvijek bio siguran i očekivan i to nije nikakva vijest.
[/quote]

rukovodeći se grafikonom/pokazateljima skoka i pada dionice prije dokapa, najavom dokapa i nakon dokapa, uletio sam u ovu priču, nadajući se da će ostati malko beriva. sve sam točno izračunao, no predvidio sam jako bitnu stvar: dokapitalizacija je najavljena i zgotovljena u doba recesije crobexa. to je bio zemljotres koji je porušio veliku većinu dionica. ne ulazim dal’ ih je ispuhao ili srušio, no definitivno jedan viro, igh i sl. su tresnuli i… ostali tamo gdje jesu, ne probijajući plafone – bouncing back čim bi mrvetinicu skočili. to se dogodilo i ulpl. nezgodan trenutak za dokap, a posljedice je nepredviđeni status quo. niti jedan dosadašnji dokap ulpl koji je u biti ništa drugo nego otapanje visine dionice ovoliko nije srušio ulpl.
mislim da je nesuvislo tražiti krivca niskoće dionice u politici/strategiji uljanika.
sljedećim dokapom bih možda i mogao biti na nuli.
eto…


😉 ovo je najzabavnija dionica ….brdo siromašnih koji otkrivaju vodu sa spikom kako se bogati (veliki dioničari) još više bogate a mali gube 😉 luda ekipa…jer sve je super i sve je za 5 kada si muško i voliš nogomet da vam ne treba za kruh i svi se stavite na 3500 opet bi se prodavalo ali ovako samo prodajte ispod cijene baš super …

Hehe pilula teško te ljudi kuže (i ja pokušavam…) i zato ajde, da oživimo dio tvog dobrog posta od 13.05.2008 (kojeg ti moderator na žalost obrisao) kad doslovce kažeš:

„TEMELJNOM ANALIZOM FUNDAMENTA JA PILULA TVRDIM dana 13 05 2008 -da kompanija vrijedi 200 MIL EURA ..a to bi značilo da dionica nakon dokapa 2 600 Kn ..realne vrijednosti te
da je realno očekivati da će tržište biti spremno dati 3 700 kuna za jednu dionicu na dan 25.10.2008.

e sada treba pričekati izvuči ovaj post 25 10 2008 i reči pilula je u krivu i totalni je papak i treba ga vječno bannirati ili pojest govno i naklonit se i reći …aaaauuu zašto nisam poslušao i nadokupio na 2300 ili 2700 i zaradio 25%…

do onda pusa

A molio bih znalce i FUNDAMENTALISTI koji ne objave rezultate svoje analize da šute i čitaju a ne postaju pozivajući se na fundamente ….može?“

Moj račun kaže ovako(580.000 dionica):

BV – 734,04 kn
P/BV – 3,02
EPS – 57,33kn
P/E – 38,69
Tržišna kap. – 1.286.440.000,00 kn (176.224.657,53 eura)

slobodno me ispravite,friški sam u ovome

[thumbsup]

Ljudi su, općenito, nalik na pse koji počnu lajati čim izdaleka začuju

Klas Optim,

Hvala ti,dragi mornaru,što si me prosvijetlio!Tanko bi ja s…a kad bi moja zarada ovisila o njima.Zarada je u svjetskim cijenama transporta brodova.To je kao da kažeš da su se Vlahović i Cuccurin obogatili zato jer je to ovisilo o njima,a ne o tome što svaki drugi čovjek u ovoj zemlji puši!Dakle,BRODARSTVO I DUHAN SU PROFITABILNI POSLOVI.Svejedno,hvala na odgovoru,jer su tvoji tekstovi konstruktivni.No,dozvoli da ima i različitih mišljenja od tvoga!Pusa za kooperativnost! [kiss]
[/quote]

Ne znam o čemu vi to pričate kolegice.Dionice jesu istina pratile trend BDI-a,ali samo dok je on imao negativni trend.Kada je dodirnuo svoje dno(krajem veljače)i krenuo uzlaznim trendom te iste dionice ga nisu,ili su ga tek djelomično pratile.Kako onda možete tvrditi da je zarada u svijetskim cijenama transporta brodova,kada naši investitori pri određivanju cijena dionica brodara gotovo uopće ne prate kretanje BDI-a?


Moj račun kaže ovako(580.000 dionica):

BV – 734,04 kn
P/BV – 3,02
EPS – 57,33kn
P/E – 38,69
Tržišna kap. – 1.286.440.000,00 kn (176.224.657,53 eura)

slobodno me ispravite,friški sam u ovome

[thumbsup]


U IQ 2008 prihodi od prodaje u inozemstvu 54 mil kn.Ako nastave isto na godišnjem nivou 216 mil
,a s obzirom na bolje vozarine i nešto više.
1.286.440:216.000.000=5,95

Za najbolje svjetske brodare na renomiranim burzama ovakav omjer je privilegija najboljih.
S obzirom da za Hrvatsku burzu treba korigirati cijenu 40 % da bi bila interesantna za kupovinu
strancima fair cijena bi trebala biti 2,200:1,40=1.571.Naravno ako se poveća promet da ovu cijenu
od 1.571 treba korigirati sa tim povećanjem ili eventualnim smanjenjem.
Prodaje starih brodova nema te će P/E biti samo iz prevoza,što će pokazivati sve lošije rezultate.
Ali kako je ovo dionica špekulanata računajući i menađment,kako će biti novih dokapitalizacija,a sve
u cilju teže usporedbe sa predhodnim razdobljima i usporedbe sa drugim brodarima i utvrđivanja prave vrijednosti.Balon će sigurno
puknuti,jer ćete ovdje više izgubiti ili manje zaraditi nego u drugim brodarima.Olovku u ruke i oprez.
Matematika/fundamenti/sigurno djeluju u dužem vremenskom razdoblju.

Ovo ne znaći da i ja neću špekulirati i povremeno uzeti ovaj vrući krompir radi špekulacije.Ali na
duži rok Bože saćuvaj.

Fundamentalni pokazatelji za zadnjih 12 mj., sa novim dionicama i bez izvanrednih prihoda tako da me ovdje opet nerazapnu radi tih prihoda.

P/E 11,54
P/S 3,34
P/Bv 1,84

Pokazatelji profitabilnosti
Prinos na vlastiti kapital (ROE) 16,06%
Prinos na imovinu (ROA) 6,23%
Neto profitna marža 28,91%
Bruto profitna marža 29,06%
Operativna profitna margina 33,44%

Sa izvanrednim prihodima P/E ide na 7,41; ROE na 42,34%; ROA na 14,89%; te Neto profitna marža na 47,91%.

Ako su ovo fundamenti za prodaju onda prodajte.

http://www.mojnovac.net/forumi/showthread.php?t=1124&page=170

Evo nešto o planovima ULPL u budućnosti (izvor Lider – http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=45228

Što se tiče budućnosti Uljanik plovidbe, Pavletić smatra da je vrlo povoljna. Osim planova

o povećanju flote za dva i pol puta do 2015.,

kompanija je putem tvrtke ISTRIA CONSULT d.o.o. ušla u drugu fazu pred natječajnog postupku za lokaciju otok Sv. Katarina i Mulimenti u sklopu projekta Brijuni rivijera. Projekt vrijedan oko 200 milijuna dolara će, pobijede li na natječaju, realizirati zajedno sa STANGL CONSULT-om iz Austrije, a u zajedničkoj tvrtki pulski brodar ima 25 posto udjela.

Osim toga, posjeduju i poljoprivredna zemljišta u Istri koja su nedavno zasađena maslinama, tako da se u budućnosti misle baciti i na poljoprivredu, iako je taj projekt tek u začecima.

Ako je vjerovati tome što piše Lider, projekt Brijuni postao je stvarnost. Priča o projektu Brijuni prvi se put pojavila u prosincu prošle godine (posjeta Mesića Puli i ULPL) ali nije se znalo dali će biti nešto stvarno od toga… Ako je onda projekt Brijuni realnost za Uljanik plovidbu možemo se dioničari samo veselit. Ništa nisam znao i o posjedovanju poljoprivrednih zemljišta (pa ako netko zna kolike površine posjeduju).


Evo nešto o planovima ULPL u budućnosti (izvor Lider – http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=45228

Što se tiče budućnosti Uljanik plovidbe, Pavletić smatra da je vrlo povoljna. Osim planova

o povećanju flote za dva i pol puta do 2015.,

kompanija je putem tvrtke ISTRIA CONSULT d.o.o. ušla u drugu fazu pred natječajnog postupku za lokaciju otok Sv. Katarina i Mulimenti u sklopu projekta Brijuni rivijera. Projekt vrijedan oko 200 milijuna dolara će, pobijede li na natječaju, realizirati zajedno sa STANGL CONSULT-om iz Austrije, a u zajedničkoj tvrtki pulski brodar ima 25 posto udjela.

Osim toga, posjeduju i poljoprivredna zemljišta u Istri koja su nedavno zasađena maslinama, tako da se u budućnosti misle baciti i na poljoprivredu, iako je taj projekt tek u začecima.

Ako je vjerovati tome što piše Lider, projekt Brijuni postao je stvarnost. Priča o projektu Brijuni prvi se put pojavila u prosincu prošle godine (posjeta Mesića Puli i ULPL) ali nije se znalo dali će biti nešto stvarno od toga… Ako je onda projekt Brijuni realnost za Uljanik plovidbu možemo se dioničari samo veselit. Ništa nisam znao i o posjedovanju poljoprivrednih zemljišta (pa ako netko zna kolike površine posjeduju).


Svijetom vladaju specijalisti.Kamo sreće da TNPL ne razmišlja o projektu Ninsko blato.
ATPL bi vrijedila daleko više da je cjelokupna imovina u brodovima, a ne u avionima i hotelima.
A da LPLH ima samo brodarstvo vrijedila bi daleko više.Evo i ULPL razmišlja o turizmu,a ima
samo šest brodova.Pa povećanje flote za 2,5 puta do 2015.g.je vrlo zahtjevan,a prosperitet u
brodarstvu ne traje vjećno.ULPL kasni i napravila je katastrofalnu pogrešku sa prodajom
brodova i nije iskoristila povoljnu situaciju za rasute terete.To su štete od miliona dolara.
Inaće smatram da je širenje poslovanjas maslo većinskih vlasnika, da bi kroz holdinge izvlaćili novac za sebe ,a na štetu malih dioničara.

Jedino što smatram pametnim potezom od ovih izleta u druge poslove je kupnja Viktora Lenca,jer će
potražnja za redovnim održavanjem brodova i remonta biti veća,a TNPL i ULPL će imati prednost.
Kažu da je Bog najprije sebi napravio bradu.

Inaće,brodari su moje omiljene dionice .Tu sam ostvario najveće dobitke,ali i gubitke.Sve u svemu
moj najunosniji dio prtfelja.Gotovo sve ostalo pušiona.

Najmlađi se hrvatski brodar razvija na krilima rekordnog rasta vozarina. Pritom se pozorno čuva vlasnička struktura, u kojoj prevladava poslovodstvo

Piše: Amir Kulenović
amir.kulenovic@liderpress.hr

Ovo je naše dijete koje raste i razvija se zajedno sa svima nama i zasad još nismo umorni – riječi su predsjednika Uprave Uljanik plovidbe Dragutina Pavletića u odgovoru na pitanje hoće li, pojavi li se prava prilika, prodati kompaniju. A pošto su u top deset najvećih dioničara, uz njega na vrhu, njegovi prijatelji i suradnici iz tvrtke te bliskog im brodogradilišta Uljanika, ta se izjava može uzeti kao određeni putokaz tvrtkine budućnosti. A ona iz današnje perspektive izgleda upravo ružičasto. Prilike na svjetskom brodarskom tržištu nikada nisu bile bolje, vozarine su na rekordnim razinama, naručuju se novi brodovi, a nitko ne zna dokad će trajati nezasitnost za resursima koju pokazuju rastuće ekonomije Kine, Indije i Dalekog istoka. Stoga se radnici i suvlasnici Uljanik plovidbe ne moraju bojati za budućnost svojih radnih mjesta i plaća. Vidljivo je to i prema potezima Uprave, budući da je u utorak Pavletić objavio da je stekao dodatnih 12 tisuća dionica tvrtke.

bez straha!!

samo što nije...

˛& Lopina – Inaće,brodari su moje omiljene dionice .Tu sam ostvario najveće dobitke,ali i gubitke.Sve u svemu moj najunosniji dio prtfelja.Gotovo sve ostalo pušiona.
[/quote]

Lopina vjerujem, da su brodari tvoje omiljene dionice (i moje) ali treba gledati budućnost. A to baš ULPL i radi kada Pavletić kaže:

Planovi su na papiru vrlo ambiciozni i logični (u diverzifikaciju su krenuli i ostali domaći brodari, u prvom redu Atlantska plovidba), no pitanje je hoće li se ostvariti na vrijeme da ublaže pritiske novogradnji koje bi trebale preplaviti tržište za tri ili četiri godine i vjerojatno smanjiti cijene vozarina.

A što ćemo za tri ili četiri godine kada bude brodova pun… a vozarine male. Za brodare nema drugo neko turizam i dobro je, da tako razmišljaju (inače bih već odavno prodao).

dečki:

slijedi nakon niza pozitivnih stvari – sigurnost ulaganja kapitala u Hrvatsku!

jedna od bitnih stvari jest priznanje Svijetske banke, a to znači otvorena vrata stranim investitorima!
to je odlična stvar, ali nitko nezna kako će se to globalno odraziti na Hrvatsku.

ono što jest činjenica da je za ulagače ovo iznimno bitan trenutak, a vrlo vjerojatno ćemo to uskoro vidjeti i na ZSE

samo što nije...



Evo nešto o planovima ULPL u budućnosti (izvor Lider – http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=45228

Što se tiče budućnosti Uljanik plovidbe, Pavletić smatra da je vrlo povoljna. Osim planova

o povećanju flote za dva i pol puta do 2015.,

kompanija je putem tvrtke ISTRIA CONSULT d.o.o. ušla u drugu fazu pred natječajnog postupku za lokaciju otok Sv. Katarina i Mulimenti u sklopu projekta Brijuni rivijera. Projekt vrijedan oko 200 milijuna dolara će, pobijede li na natječaju, realizirati zajedno sa STANGL CONSULT-om iz Austrije, a u zajedničkoj tvrtki pulski brodar ima 25 posto udjela.

Osim toga, posjeduju i poljoprivredna zemljišta u Istri koja su nedavno zasađena maslinama, tako da se u budućnosti misle baciti i na poljoprivredu, iako je taj projekt tek u začecima.

Ako je vjerovati tome što piše Lider, projekt Brijuni postao je stvarnost. Priča o projektu Brijuni prvi se put pojavila u prosincu prošle godine (posjeta Mesića Puli i ULPL) ali nije se znalo dali će biti nešto stvarno od toga… Ako je onda projekt Brijuni realnost za Uljanik plovidbu možemo se dioničari samo veselit. Ništa nisam znao i o posjedovanju poljoprivrednih zemljišta (pa ako netko zna kolike površine posjeduju).


Svijetom vladaju specijalisti.Kamo sreće da TNPL ne razmišlja o projektu Ninsko blato.
ATPL bi vrijedila daleko više da je cjelokupna imovina u brodovima, a ne u avionima i hotelima.
A da LPLH ima samo brodarstvo vrijedila bi daleko više.Evo i ULPL razmišlja o turizmu,a ima
samo šest brodova.Pa povećanje flote za 2,5 puta do 2015.g.je vrlo zahtjevan,a prosperitet u
brodarstvu ne traje vjećno.ULPL kasni i napravila je katastrofalnu pogrešku sa prodajom
brodova i nije iskoristila povoljnu situaciju za rasute terete.To su štete od miliona dolara.
Inaće smatram da je širenje poslovanjas maslo većinskih vlasnika, da bi kroz holdinge izvlaćili novac za sebe ,a na štetu malih dioničara.

Jedino što smatram pametnim potezom od ovih izleta u druge poslove je kupnja Viktora Lenca,jer će
potražnja za redovnim održavanjem brodova i remonta biti veća,a TNPL i ULPL će imati prednost.
Kažu da je Bog najprije sebi napravio bradu.

Inaće,brodari su moje omiljene dionice .Tu sam ostvario najveće dobitke,ali i gubitke.Sve u svemu
moj najunosniji dio prtfelja.Gotovo sve ostalo pušiona.
[/quote]

Zasto mislis da su napravili katastrofalnu pogresku s prodajom starih brodova?
Pretpostavljam da su sada cijene starih polovnih brodova puno vece jer je i potraznja za prijevozom rasutih tereta puno veca.
Prema tome sigurno su sad dobili vise para za taj brod nego sto bi dobili da na trzistu rasutih tereta nema tolike potraznje.
E sad ako ti imas konkretne podatke za koliko su prodali taj stari brod i koliko bi zaradili da su ga drzali jos 2 godine (uz povecane troskove odrzavanja i pitanje koliko vremena van sluzbe) i za koliko bi ga onda mogli prodat…onda to fino napisi pa cemo odmah vidjet dali je to bila greska ili ne.

Nisu ovi iz ULPL pali s neba i odlucili prodat stari brod, znaju oni dobro stanje na trzistu rasutih tereta, ocigledno su bacili stvari na papir i dosli do zakljucka da je povoljno prodat sad.
Tako da ta tvoja katastrofalna pogreska ne drzi bas vodu.

3500 i opet će kupovati…..ovo je nagovor na razmišljanje

New Report

Close