Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 17,00 | 3.740 | 220 | 16,80 | 17,10 | -0,58% |
Tankerska na sve bacila oko, samo da i ulpl ne kupe 😄🙃 ovdje bi napokon mogli ugledati pluseve. Baš me zanima verige po koliko vozi i koliko će q4 donijeti.
Tu gdje Tankerska preuzima trava ne raste.
Što će im Ulpl? Ne trebaju im tankeri. Već se duže vrijeme žele proširiti na dry bulk sektor.
Ma šala mala jer sve zvoni da kupuju jdpl i atpl, još se spominje jaka nacionalna kompanija…Ne vjerujem da bi uzeli ulpl, puni su love pa sad mogu licitirati oko svega, država se riješava svojih paketa…
Vozarine su 30 000 dolara za Mr tankere, a sezona tek pocima. Cleaves ocekuje prosjek 33 000 dolara za 2024. Ako budu takve vozarine, sam brod Verige ce zaraditi polovicu trzisne kapitalizacije. Bez dry bulka koji ce biti, predvida se na 14 tisuca.
Prodali ste pa zazivate pad, bez ikakve osnove.
Svaka čast današnjim prodavačima. Idućih dana se nadam da će biti i niže pa da opet mogu kupovati.
Jedino sam trebala prvo kupovati neke tankeraše vani, pa tek onda ovo. Ovdje stvarno ne možeš nikuda zakasniti.
Izvještaj je očekivani. Jedino sam razočarana da će Verige idućih 6 mjeseci voziti za 27500 $ po danu. Ja sam se nadala da će biti na spotu idućih šest mjeseci.
Očito uprava nastupa ziheraški.
4q će biti svakako u plusu, ali moglo je i bolje.
Itekako ima veze 3. Maj sa ulpl. Prosurfajte si malo.
I suvlasništvo brodova i bivši direktor ulpl je drugookrivljeni…itd itd
Da, do tog je doslo da ni ne komentiram ovu dionicu. Znam kakav ce biti Q4 i kakva dobit, al eto, svejedno pada, a i dalje svi brodovi zaraduju, brodari snazno rastu, tankeri jako jako, dry jako. A Ulpl pada, svasta. Cega se tu ljudi boje, stvarno ne znam, a pitanje je dana, ne miseca, kad ce ova dionica u par dana napraviti snazan, ali bas snazan rast. Provjereno.
Trenutno velika očekivanja od ovog brodara. Bulkeri za ovo razdoblje bilježe pozitivno poslovanje uz tankere moglo bi se nešto otključati na zse…
Evo tko je zapravo kriv za mračnu i tragičnu sudbinu nekada slavnog hrvatskog giganta Uljanika
Ulpl spasila brodogradilište. Svi zadovoljni. Idemo dalje, manageri odgovaraju za dobre i loše odluke. Uljanik je radio najbolje brodove…
Izgleda da će ovo ostati jedini brodar na burzi kod nas 🙄 bar se ne treba puno misliti. Imaš jednoga i ako želiš uložiš ako ne druge ti nema, atpl i jdpl idu pod kapu tankerske očito…
Evo tko je zapravo kriv za mračnu i tragičnu sudbinu nekada slavnog hrvatskog giganta Uljanika
Ulpl spasila brodogradilište. Svi zadovoljni. Idemo dalje, manageri odgovaraju za dobre i loše odluke. Uljanik je radio najbolje brodove…
Odličan tekst.
Kome još nije jasno što se tu dogodilo?
Ovi “čudni ljudi čudne logike” u DORH-u trebali bi se zamisliti. Ili rade po nečijem diktatu?
Sad će Turudić to srediti.