ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Dionica sa mogucnoscu najviseg rasta na burzi, shodno tome ima i rizika. Tanker ce im u godinu dana po trenutnim vozarinama koje se potpisuju za 1 godinu, doniti profit od 40 do 50 miliona kuna. Za njihov dry bulk trebate pratiti BSI index. U vlasnistvu imaju dva broda po 55 posto i dva po 50 posto. Da potpisu dvogodisnji ugovor za te brodove, po 14 000 trenutno(sto je ludost znajuci kakvu 2024 predvidaju, a i u 2023 je najgore proslo), dobit na ta 4 broda bi bila 10 miliona godisnje. Znaci tanker plus 4 broda po 50 posto, dobit 50-60 miliona u godini dana od brodova. Oni se sada bave i vodenjem brodova, tehnicki i operativno gdje zaraduju dodatno, imaju i terene po Istri itd itd..

Sve u svemu za 2023 ocekujem 50 i vise miliona dobiti, nastavak smanjivanja duga, vraceno je 184 miliona duga i mnoge pozitivne stvari jer je firma napokon prodisala.

Usput, i danas svi tankeri u zelenom.

kicancro, 01.03.2023. u 16:54

Dionica sa mogucnoscu najviseg rasta na burzi, shodno tome ima i rizika. Tanker ce im u godinu dana po trenutnim vozarinama koje se potpisuju za 1 godinu, doniti profit od 40 do 50 miliona kuna. Za njihov dry bulk trebate pratiti BSI index. U vlasnistvu imaju dva broda po 55 posto i dva po 50 posto. Da potpisu dvogodisnji ugovor za te brodove, po 14 000 trenutno(sto je ludost znajuci kakvu 2024 predvidaju, a i u 2023 je najgore proslo), dobit na ta 4 broda bi bila 10 miliona godisnje. Znaci tanker plus 4 broda po 50 posto, dobit 50-60 miliona u godini dana od brodova. Oni se sada bave i vodenjem brodova, tehnicki i operativno gdje zaraduju dodatno, imaju i terene po Istri itd itd..

Sve u svemu za 2023 ocekujem 50 i vise miliona dobiti, nastavak smanjivanja duga, vraceno je 184 miliona duga i mnoge pozitivne stvari jer je firma napokon prodisala.

Igrali su na sigurno dok nisu izašli iz problema. Mislim da su sad otpustili kočnice a i tržište ih je pomazilo. Verige ih spasio i sad akumulira dobre novce a i bulk se oporavlja tako da vrijeme je da se cijena otključa sa nadolazećim vijestima i izvještajima za Q1. Iznenadit će se ovdje mnogi, ulazilo se dosta nisko zbog rizika kojega sad nema u tolikoj mjeri…

Od dry bulka ce imati minus u prvom kvartalu, nece puno al nekih 2-3 miliona kuna hoce, prateci vozarine za tankere, to su nadoknadili sa samo 6-8 dana vozarina za tanker.

Moje mišljenje je isto da je ovo dionica sa najvećim potencijalom na ZSE.

slažem se kolegice, ali to misli nas nekolicina. kad netko baci pogled na krvnu sliku i vidi negativan kapital, rezerve, zadržanu dobit i book…… siguran sam da vrlo brzo odustaje od daljnjeg proučavanja, a samim time i kupnje.

Ovdje treba znati da je kapital u minusu za još dvije godišnje dobiti.

Na drugom forumu pišu kako je cijena na burzi jednaka godišnjoj zaradi, ali ne pišu da se sada 22 EUR plaća ono što realno vrijedi zapravo minus -50 EUR po dionici.

Zato treba biti oprezan, ima tu još puno dugova i svega, treba još nekoliko godina (3 god) odlične dobiti da bi book uopće došao na sadašnju vrijednost dionice.

forumas., 02.03.2023. u 11:57

Ovdje treba znati da je kapital u minusu za još dvije godišnje dobiti.

Na drugom forumu pišu kako je cijena na burzi jednaka godišnjoj zaradi, ali ne pišu da se sada 22 EUR plaća ono što realno vrijedi zapravo minus -50 EUR po dionici.

Zato treba biti oprezan, ima tu još puno dugova i svega, treba još nekoliko godina (3 god) odlične dobiti da bi book uopće došao na sadašnju vrijednost dionice.

Kad book dođe na vrijednost sadašnje cijene dionice na burzi, tada će cijena na burzi biti x puta veća nego sada (npr. 3x veća).

Vrijednost i cijena nisu sinonimi!

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Svi brodari (čak i ino) se trguju puno ispod booka ili Nav-a, skoro i 50% niže.

Tako da ovdje treba još jako puno godina odličnih zarada da bi se došlo samo do tih razina evaluacije, znači danas se kupuje vrijednost koja će se (i to samo možda) uspjeti postići tek tamo 2026-2027.g., a kakve će dotad biti vozarine tankera to se ne zna.

Zato treba biti ipak oprezan kod takvih dionica s negativnim kapitalom.

@forumas

Koji se “čak i ino” brodari trguju ispod booka (ili Nav-a)?

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Je li NAV upravo tankeraša STNG oko 80 USD, a cijena mu je 60 USD.

Slično je kod svih tako.

Pa kod naših ATPL i JDPL, NAV je skoro duplo viši od cijene dionice.

Negativan kapital nije nikakva prepreka visokoj zaradi. Pa upravo takve dionice imaju najveću perspektivu rasta, jer su iz gliba krenuli zarađivati masno, a dionica im je do nedavno bila zatučena do dna. Bolje ne može

@forumas,

Sumnjam da ste njihova izvješća čitali jer sumnjam da vas to zanima.

Onda biste vidjeli da im je dio brodova pod hipotekom prema nagodbi iz PSNa. To su brodovi koji se vode kao najam, a nisu njihovo vlasništvo. Sada imaju tri broda u čistom vlasništvu i skoro svaki kvartal jedan i vrate u potpuno vlasništvo.

Isto tako da ste pogledali ugovore za tankere i izračunali spot za supramaxe vidjeli bi koju lovu će zaraditi samo u 2 i 3q pa bi to usporedili sa tržišnom kapitalizacijom.

Kada se vrate dugovi iz PSNa, neće cijena sigurno biti ovakva, a još do nedavno je cijena bila i smješnija.

S obzirom da to vama ne vrijedi ništa, slobodno sve svoje dionice prodajte po bidu dok još ima naivaca koji to kupuju .

 

 

Ja i dalje radim projekcije na 30-40 k, i na njima bi cijena dionice trebala dobrano povuci, al sam strpljiv, Q1 ce pokazati puno toga i pojacati kupnju.



Da nadodam, trenutno se u Americi radi na popravcima/odrzavanju rafinerija. Kratkorocno ce doci do manjeg pada clean tanker indeksa. Ono sto je dobro u tom svemu je sto svaka ta kratkorocna anomalija dovodi do za nas pozitivnih ishoda na dulji rok. Dakle, kroz mjesec, dva, tri doci ce do rasta ionako visokih vozarina.

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

Nece bas stavlja sve priloge.

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

New Report

Close