Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 17,30 | 692 | 40 | 16,90 | 17,20 | 1,76% |
ovdje nema više mogućnosti mafijašenja biti će to super dobro rastu vozarine nesekirajte se koliko je bila 2010
e isprsili se baš 🙂
ali zanimljivo samo 14 prodajnih naloga, da samo 14 postojećih dioničara kupi svatko jedan nalog od 100-200 komada, znači 5-10k kn ode cijena na 150 ?!?!?!?! i čas posla je netko vrati na 30 …. svašta :)))
zorangutan
kolega sta je tebi? ti ides od dionice do dionice koje rastu i samo blatiš
de se više primiri ako ne misliš trgovat ili nemas ovu dionicu
Jel netko zna vise o materijalnoj činjenici koju cini se uprava kompanije nije obznanila dioničarima, a radi se o tome da je navodno B2 kapital kupio još lani paket tražbina od Zagrebačka banke u kojima je nekoliko brodova ULPL?
Defacto ispada, da su ti brodovi ovršeni i da tko otkupi trazbinu postaje vlasnikom. Cini se da ULPL i dalje njima upravlja, al da im sutra netko može pokupiti te brodove. Zato su valjda potkraj prošle godine pokušavali sakupiti dio kapitala (i zato su sada prodali brod da mogu napraviti novo financiranje) da otkupe tu trazbinu i tražili povoljnije (re)financiranje da vrate u vlasnistvo barem dio imovine. Sve to nije sporno, al ako u tome ima barem djelić istine, zašto dionicari ne znaju apsolutno ništa o tome?
ovdje se čeka samo jedna vruća ruka koja će sve pomesti sa bida nepitajući za cjenu jer min cjena je 400
ovdje se čeka samo jedna vruća ruka koja će sve pomesti sa bida nepitajući za cjenu jer min cjena je 400
BDI +1.97%, 1.759
Capesize +2.11% to $26,367
Panamax +2.6% to $13,886
Supramax 58k tons +0.76% to $9,602
Handysize +0.73% to $6,722
Jel netko zna vise o materijalnoj činjenici koju cini se uprava kompanije nije obznanila dioničarima, a radi se o tome da je navodno B2 kapital kupio još lani paket tražbina od Zagrebačka banke u kojima je nekoliko brodova ULPL?
Defacto ispada, da su ti brodovi ovršeni i da tko otkupi trazbinu postaje vlasnikom. Cini se da ULPL i dalje njima upravlja, al da im sutra netko može pokupiti te brodove. Zato su valjda potkraj prošle godine pokušavali sakupiti dio kapitala (i zato su sada prodali brod da mogu napraviti novo financiranje) da otkupe tu trazbinu i tražili povoljnije (re)financiranje da vrate u vlasnistvo barem dio imovine. Sve to nije sporno, al ako u tome ima barem djelić istine, zašto dionicari ne znaju apsolutno ništa o tome?
Ne znam da li je ta info o prodaji plasmana točna.
Ali i da je, to nikako ne znači da su brodovi ovršeni. To nije točno. Jer to bi Uprava ULPL svakako znala te morala objaviti.
Međutim, u toj priči se može i dobro proći, tj. sa novim vjerovnikom, B2K, se može pregovarati i značajno spustiti cijenu tog duga. Zavisi koliko je B2K to platio ZABA-i?
Može ako netko drugi ne otkupi trazbinu. Uprava ULPL nikada ništa ne objavljuje, muljaju javnost i investitore sve u 16, tako da se apsolutno ne bih pouzdao u njihove objave.
@novela
Ne može baš tako.
B2K je (ako je?) otkupio ugovore o kreditu. Te kredite ce B2k nastojati naplatiti kako koja rata bude dospijevala.
Preuzeti brod i prodati ga nije baš samo tako. Nisu to žvake.
Mislim da se time B2k ne bavi (osim u krajnjoj nuždi).
Croatian owner and manager Uljanik Plovidba is offering its youngest ships for sale.
Greek brokers reported that the vessels circulated are two supramax.
Kaže tradewinds. Inače, Seasure kaže da je novi vlasnik za prodani Kastav dobio 14750 USD po danu za tri godine. Dobar posao za novog vlasnika, nema šta.
Riječ je izgleda o brodovima Punta i Valovine koje ipak prodaje Uljanik a ne Uljanik Plovidba.
http://www.vedshipping.com/shipping/sale-and-purchase/vessels/dry-bulk/2x-uljanik-brodogradiliste-2013-2016-blt-52000-dwt-supramax-bulk-carriers-geared-sdbc/