ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 09.08.2020. u 08:05
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
20,78
11.244
541
20,00
23,80
-7,27%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Otvaram ovu temu čisto sistematizacije radi tj. da se ne bi pisalo o ovom brodaru pod temom Uljanik, Tankerska ili slično. O firmi ne znam baš puno, osim da je nastala pred 20g. u pokušaju da Uljanik sam angažira brodove od kojih su kupci odustali. Poslovni rezultati su im relativno povoljni, da se dionicom trguje relativno malo, a i kretanje cijene djeluje čudno. Zanimljivo mi je da je firma nedavno prodala neke brodove (Uljanik, Dalmacija – za prijevoz rasutih tereta, odnosno putnički), u nastojanju da se potpuno okrene tankerskoj floti. Negativno je to što čitam da uprava (=glavni dioničari) vode firmu krajnje netransparentno.

…i da su kupili V.Lenac…
…i da su prodali brod Autotransu…
Da i meni nije baš jasno, čemu ta netransparentnost?

..."Postoji samo matematička i dijalektička logika, sve ostalo je....... ženska. :))"...

Konsolidirani izveštaji su jim odlični…

ULJANIK PLOVIDBA d.d., ponukana medijskim špekulacijama izraženim posljednjih dana, a povodom najavljene privatizacije ULJANIK d.d., u nastavku daje slijedeće očitovanje.
Sukladno Strategiji razvoja ULJANIK PLOVIDBE d.d. do 2015. godine utvrđeni su pravci razvoja Društva, koja uključuje program obnove flote. Ugovaranjem četiri broda namijenjenih za prijevoz naftnih produkata i kemikalija u Brodogradilištu 3. maj, kao i akvizicijom jednog broda za prijevoz rasutih tereta otpočeo je predviđeni proces. Nadalje, Društvo namjerava povećati broj brodova za prijevoz rasutih tereta, te su s tim u vezi već pokrenute aktivnosti na tržištu. Usmjeravanjem sredstava u obnovu i povećanje flote, ULJANIK PLOVIDBA d.d. se dugoročno determinarala u razvoj osnovne, brodarske djelatnosti. S tim je povezano i otklanjanje eventualnog interesa Društva u privatizacijskim procesima hrvatskih brodogradilišta. Uprava Društva odbacuje medijske špekulacije o usmjeravanju privatizacijskog procesa, odnosno preuzimanja ULJANIK-a, a koje mogu imati bitan utjecaj na promet dionica ULJANIK PLOVIDBE.
http://www.zse.hr

Za mene je ovo razočaravajuća informacija.

Po meni je to dobra vijest za ULPL, jer ipak je brodogradnja postala pre rizicna aktivnost, a o tome govori i (ne)profitabilnost nasih brodogradilista. Osim toga smatram da je za shvatit ozbiljno upravu koja ima program do 2015 te odlucuje ne mjesati se u brodogradnju, koja im nije strateski pravac.

ag,

ULJANIK PLOVIDBA d.d., ponukana medijskim špekulacijama izraženim posljednjih dana, a povodom najavljene privatizacije ULJANIK d.d., u nastavku daje slijedeće očitovanje. Sukladno Strategiji razvoja ULJANIK PLOVIDBE d.d. do 2015. godine utvrđeni su pravci razvoja Društva, koja uključuje program obnove flote. Ugovaranjem četiri broda namijenjenih za prijevoz naftnih produkata i kemikalija u Brodogradilištu 3. maj, kao i akvizicijom jednog broda za prijevoz rasutih tereta otpočeo je predviđeni proces. Nadalje, Društvo namjerava povećati broj brodova za prijevoz rasutih tereta, te su s tim u vezi već pokrenute aktivnosti na tržištu. Usmjeravanjem sredstava u obnovu i povećanje flote, ULJANIK PLOVIDBA d.d. se dugoročno determinarala u razvoj osnovne, brodarske djelatnosti. S tim je povezano i otklanjanje eventualnog interesa Društva u privatizacijskim procesima hrvatskih brodogradilišta. Uprava Društva odbacuje medijske špekulacije o usmjeravanju privatizacijskog procesa, odnosno preuzimanja ULJANIK-a, a koje mogu imati bitan utjecaj na promet dionica ULJANIK PLOVIDBE. http://www.zse.hr Za mene je ovo razočaravajuća informacija.

Dokapitalizacija u ULPL, cijena up!
http://www.zse.hr/novosti/679-06-ULP…jednice_NO.pdf

Povećanje temeljnog kapitala za 33 mil.kn.

Ovaj puta nemože se prigovoriti Upravi niti Nadzornom odboru, kao ni većinskim vlasnicima iz slupine prvih 10, da ne igraju transparentno.
Kako su im do sada prebacivali da kriju pravu vrijednost kompanije iako to ni u kojem slučaju nije točno što se vidi i iz istupanja rukovodečih osoba ujedno i večinskih vlasnika u javnim glasilima npr. Novi List i Glas Istre, iz kojih se između redova dala isčitati prava vrijednost nekoliko puta veća od današnjih trgovanja.
Moj cijenovni target je 4000-5000kn zaključno s 26.12.2006. (Bojim se samo da ću s procjenom podbaciti).[smiley2][smiley2][smiley2]

Nw bih se baš složio s targetom iako je sve moguće, ali jedno je cijena na burzi a drugo stvarna vrijednost.

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

Evo simulacije:

Uslijed dokapitalizacije BV pada sa cca920 Kn, na 767 Kn (pad od 20%)

Pozitivan efekt je što će se moći kupiti dionice po 400 Kn.

npr, imamo 10 dionica sa vrijednosti 2500 Kn (cijena prije rasta), ukupna vrijednost 25 000 Kn
Po 400 Kuna možemo kupiti 10 dionica * omjer dokapitalizacije (0,44) => 4 dionice,
Vrijednost nakon kuonje bila bi 14 dionica po 26600 Kn (2660/14=1900)

Dobitak na vrijednosti je 2500/1900 je 31%.

Gubitak na booku je 20 %

Ukupni dobitak cca 10%, znači sa 2500 na 2750 ??

Bit će da mi negdje matematika ne štima ??

Trebao si dijeliti 1900/2500 i onda dalje.
Ali matematika nikada ne štima kod dokapitalizacije.

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

Možda bi ta matematika trebala biti nešto kao:

ako dionica realno vrijedi 2400, onda se valjda isplati kupiti 2 dionice po cijeni sve do 3.400 (2×3.400=6.800) pa onda za te dvije (pojednostavljeno) možeš kupiti jednu za 400 i potrošiti ukupno 7.200. Nek se tada cijena vrati na ‘realnih’ 2.400, pa ti imaš 3×2.400=7.200 – pa si na nuli.

Što znači da ak kupiš dionice cijeni ispod, otprilike, 3.400 onda imaš neku zaradu. Valjda.

Vidim trnutno na prodaji ima nekih cca. 800 komada ULPL-a do 3000kn, pa razmišljam da je to jako lijepa prilika za fondmenađere da se jeftino dokopaju veće količine dionica prije dokapitalizacije.[smiley2][smiley2]

Lijep pozdrav svima onima koji su investirali u ovu po meni najbolju plovidbu u HR.[smiley2]

Poštovana gospodo!

Evo malo osvrta na vrijednost kompanije prikazanom prema broju dioničara od 2004- 30.09.2006. tj. do danas.
31.12.2004. bilo je 4359 dioničara
31.12.2005. bilo je 3142 dioničara
31.03.2006 bilo je 3069 dioničara
30.06..2006 bilo je 2997 dioničara
30.09.2006 bilo je 2937 dioničara

U međuvremenu izlistanjem kompanije na burzu cijena se kretala od 305-3050kn zabilježeno ovih dana.
Što nam to pokazuje?
Kako je cijena rasla to se pad broja dioničara usporavao.
Svi oni koji su u međuvremenu prodali dionice zasigurno žale, a sadašnjih cca. 2900 dioničara sigurno su najbolji promotori ovog našeg brodara i trljaju zadovoljno ruke, kako i sam to činim!

Lijep pozdrav svima onima koji će prepoznati do 26.09.2006. tržišne potencijale ovag našeg brodara
[smiley2][smiley2]


Lijep pozdrav svima onima koji će prepoznati do 26.09.2006. tržišne potencijale ovag našeg brodara [smiley2][smiley2]

A kaj ti sad to znači?

SERO VENIENTIBUS OSSA[color=black][/color]

New Report

Close