| Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
|---|---|---|---|---|---|---|
RIVP |
6,42 |
48.477 |
7,548 |
6,38 |
6,42 |
-0,31%
|
Rasti objektivno trebaju i rivp i ostali turisti. Pandemijske cijene su bile samo odraz burzovne panicne histerije, a sada se vracaju gdje im je objektivno i mjesto. I pogresno ih je cjenovno usporedjivati medjusobno, vec eventualno sa inozemnim konkurentima koji su u medjuvremenu vec i znacajno iznad pretkriznih razina. Pri tom treba voditi racuna da je atraktivnost nasih turista (zbog autodestinacijske blizine, opce sigurnosti i vjerojatno zavidne epidemioloske slike s pocetkom predsezone pa nadalje, kao i zbog visokokategorizirane tur. ponude) u ovim okolnostima znacajno ispred vecine inozemnih, sto bi se posljedicno trebalo odraziti i na domace dionicke valuacije.
I pogresno ih je cjenovno usporedjivati medjusobno, vec eventualno sa inozemnim konkurentima koji su u medjuvremenu vec i znacajno iznad pretkriznih razina.
O kojim to konkurentima govoriš da su iznad pretkriznih razina? Sve koje pratim su na pola tih razina.
Ako se treba kladiti tj. ulagati onda su najbolji kandidati tvrtke iz Istre, baš kako je @klaster dobro opisao.
Ljudi će htjeti putovati a blizina emitivnih evropskih tržišta daje Istri veliku prednost jer se aviopromet neće brzo vratiti na predpandemijske razine.
Ako se treba kladiti tj. ulagati onda su najbolji kandidati tvrtke iz Istre, baš kako je @klaster dobro opisao. Ljudi će htjeti putovati a blizina emitivnih evropskih tržišta daje Istri veliku prednost jer se aviopromet neće brzo vratiti na predpandemijske razine.
I Primorje, šta se vidjelo po prošlogodišnjim rezultatima u odnosu na ostatak RH.
Ako se treba kladiti tj. ulagati onda su najbolji kandidati tvrtke iz Istre, baš kako je @klaster dobro opisao. Ljudi će htjeti putovati a blizina emitivnih evropskih tržišta daje Istri veliku prednost jer se aviopromet neće brzo vratiti na predpandemijske razine.
Ja se slazem sa klasterom takodjer a isto tako da je Istra auto destinacija. A ovo za aviopromet nije tocno. Sto to znaci nece se oporavit?! Pa aviokarte su jeftinije nego ikada, Ryan air je vec sad najavio neke linije prema Hrvatskoj…tako nemojmo se bojati da i avioprijevoza nece biti u Pulu, Rijeku itd..
Može mi netko reći zašto je cjena naprimjer prije 10 dana bila 28kn a sad 32kn?
Mogu ja probati. Izgledno je veci pritisak bio na kupovinu nego sto je bio na prodaju… ☺ dosta jednostabno reklo bi se. Sad razloge te pojave treba svako naci za sebe.
Može mi netko reći zašto je cjena naprimjer prije 10 dana bila 28kn a sad 32kn?
Zato jer je najveći uteg turistima (a i svim ostalim dionicama) bila korona.
Sad kad se ona lagano bliži završetku, jer do početka ljeta procijepljenost u cijelom svijetu će biti značajna, neminovno je da dolazi do povratka cijena dionica na one razine s početka 2020.