Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
RIVP | 4,99 | 62.676 | 12,561 | 4,98 | 5,00 | -0,60% |
Bisakovi živi na Istoku gdje radne snage ne manjka. Iznenadili bi se bisakovi koliko je to ogroman problem u zadnje 2 godine u svim djelatnostima, ne samo turizmu i građevini. Nedostaje čak bankarskih službenika. Podržavam ovaj pristup Valamara.
Domaćih radnika više nema ni za lijek pa ili će ih pošteno platiti i imati radnu snagu ili će škrtariti pa će imati polučiste kampove, hotele, napola pospremljene sobe itd.
Nije rješenje niti uvoz rade snage iz npr. Flipina jer niti oni znaju jezik, niti su domicilno stanovištvo, treba im osigurati smještaj, prijevoz, hranu…
Zato je puno bolje korektno platiti radnike, zaradiš nešto manje, ali nemaš problema.
Ovakim razmisljanjem u danasnjim uvjetima biste firmu odveli u propast… a ne da bi vam vise ostalo.
[/quote]
Kako za dobit i dividendu može biti dobro da rashodi za plaće rastu…
Ako prihodi budu stagnirali ili rasli sporije od rashoda dobit će se
smanjivati…Netko nešto krivo zbraja..čak namjerno nisam ni naveo
mogućnost da prihodi padnu..
a što ti vrijedi firma i sve što imaš ako u njoj nema tko raditi.
onda ju možeš jedino zatvoriti ili s manjkom/nekvalitetom radnika ubrzo otjerati goste
Ovakim razmisljanjem u danasnjim uvjetima biste firmu odveli u propast… a ne da bi vam vise ostalo.
[/quote]
Kako za dobit i dividendu može biti dobro da rashodi za plaće rastu…
Ako prihodi budu stagnirali ili rasli sporije od rashoda dobit će se
smanjivati…Netko nešto krivo zbraja..čak namjerno nisam ni naveo
mogućnost da prihodi padnu..
[/quote]
Zvuči paradoksalno, ali “vedro nebo” je u pravu. Samo zadovoljan radnik je dobar radnik i pruža gostima dobru uslugu i potiče ih na povratak u neki resort. Nezadovoljan radnik, koji uz malu plaću još mora pokrivati i manjak radnika, odrađivat će posao na takav način da se puno gostiju više nikada neće vratiti, a loš glas i recenzije napravit će dodatnu štetu pa će taj “jeftiniji” radnik u konačnici firmu koštati puno više.
Kvalitetan radnik nije trošak, trošak su samo loši radnici ili nedostatak istih zbog čega ne možeš pružiti kvalitetu usluge koju naplaćuješ!
Upravo održana sjednica uprave. Uskoro rezultati 🙂
Jeste bili na sjednici ili radite tamo?
Sumnjam da FI2018 može puno utjecati na jači rast dionice. Na to će prije svega utjecati, ako se dogodi:
1. Promjena sentimenta na ZSE i porast likvidnosti (moguće od travnja)
2. Jači book od očekivanog (očekuje se smanjenje ili stagnacija obzirom na usporavanje vani)
3. Nastavak i dalje održivih i blago pozitivnih kretanja, bez recesije do 2020.
Jeste bili na sjednici ili radite tamo?
https://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/4Gp4TUaUgxvf8NLN9WStSA==.pdf
[/quote]
Zvuči paradoksalno, ali "vedro nebo" je u pravu. Samo zadovoljan radnik je dobar radnik i pruža gostima dobru uslugu i potiče ih na povratak u neki resort. Nezadovoljan radnik, koji uz malu plaću još mora pokrivati i manjak radnika, odrađivat će posao na takav način da se puno gostiju više nikada neće vratiti, a loš glas i recenzije napravit će dodatnu štetu pa će taj "jeftiniji" radnik u konačnici firmu koštati puno više.
Kvalitetan radnik nije trošak, trošak su samo loši radnici ili nedostatak istih zbog čega ne možeš pružiti kvalitetu usluge koju naplaćuješ!
[/quote]
Evo ja ne mogu vjerovati da ovdje ima ljudi koji drugačije razmišljaju. Kao da smo u Africi. Ovo gore napisano, dok ne bude postulat u kadrovskim službama u HR, nama nema napretka i taljigat ćemo se u kaljuži u kojoj smo sada.
Normalno je to razmišljanje soc balkanism brain poduzetnika. Zamrči lovu na račun radnika. Pa se žale što nema kuhara /konobara za slijedeću sezonu. Kratkorocno razmišljsnje i prije ove krize manjka osoblja je odlika puno njih u primorju. Ovo treba biti pravilo ponašanja a ne iznimka. Vrlodobro znam kako djeluje nagrada za dobar rad. Dugoročno je ulaganje u ljudstvo u konačnici najisplativije. Bez obzira na branšu.