Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
PODR | 157,50 | 13.388 | 85 | 157,00 | 157,50 | 0,32% |
Danijel Kocijan iz Podravke na čelu Hrvatskog poslovnog kluba u Crnoj Gori
Danijel Kocijan iz Podravke na čelu Hrvatskog poslovnog kluba u Crnoj Gori
Koliko to znači Podravci a koliko Kocijanu ?
"Šestak i Uprava Podravke zaključali se pred radnicima"
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=ef7266b9-458b-4c04-9f82-b537f3fcbff1
Izgleda da ce krenuti s otkazima i napokon poceti smanjivati troskove…
"Šestak i Uprava Podravke zaključali se pred radnicima"
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=ef7266b9-458b-4c04-9f82-b537f3fcbff1
Izgleda da ce krenuti s otkazima i napokon poceti smanjivati troskove…
Ako su se zaključali to može značiti da se boje nekoga ?
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/483-09-PODR_rezultati_2008.doc
Rezultati poslovanja Grupe Podravka za 2008. godinu
Zabilježen najveći organski rast u posljednjih devet godina
• Prodaja Podravka marki iznosila je 2.456,7 milijuna kuna i veća je za 206,1 milijun kuna, te time zabilježila rast prodaje od 9%, što je najveći rast Podravka marki u posljednjih devet godina. Rast Podravka marki od 9% ostvaren je na tržištu Hrvatske i inozemnim tržištima
• Ukupna prodaje Grupe Podravka u 2008. iznosila je 3.660,0 milijuna kuna što je u odnosu na godinu prije rast od 7%
• Strateško poslovno područje (SPP) Prehrana i pića ostvarilo je rast prodaje od 4%, dok je SPP Farmaceutika poraslo za 19%
• Operativna dobit porasla je za 66,2 milijuna kuna i iznosi 158,5 milijuna kuna
• Neto dobit Grupe Podravka iznosila je 44,6 milijuna kuna što predstavlja značajan rast u odnosu na 2007. godinu
• Ukupne kapitalne investicije iznosile su 403 milijuna kuna
UZLET
Podravka: Rast prodaje vlastitih marki najveći u 9 godina, dobit skočila 144%
Autor/izvor: SEEbiz
KOPRIVNICA – Neto dobit Grupe Podravka iznosila je 44,6 milijuna kuna odnosno čak 144 posto više u odnosu na 2007. godinu kad je dobit iznosila 18,3 milijuna kuna..
Prodaja Podravka marki iznosila je 2.456,7 milijuna kuna i veća je za 206,1 milijun kuna, te time zabilježila rast prodaje od 9%, što je najveći rast Podravka marki u posljednjih devet godina. Rast Podravka marki od 9% ostvaren je na tržištu Hrvatske i inozemnim tržištima.
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/prehrana/podravka-rast-prodaje-vlastitih-marki-najveci-u-9-godina%2c-dobit-skocila-144%25,41401.html
A koliko su rasle obveze? 😀 Koliko je duga vezano za stranu valutu…?
Koliko su sada obveze puta veće od EBIT?
"Šestak i Uprava Podravke zaključali se pred radnicima"
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=ef7266b9-458b-4c04-9f82-b537f3fcbff1
Izgleda da ce krenuti s otkazima i napokon poceti smanjivati troskove…
Ako su se zaključali to može značiti da se boje nekoga ?
[/quote]
Nije, obicaj je u vrijeme recesije pred krizu postroziti osiguranje zbog neminovnih otkaza koji ce prije ili kasnije uslijediti. Cista mjera predostroznosti da netko od ‘prolupalih’ radnika ne bi dosao nacugan s bombom u ruci traziti da ga slusaju kak je njemu tesko u zivotu. Stavlja se osiguranje najcesce izvana, rotirajuce smjene i redare pa tih par godina koliko djelis otkaze mozes raditi u miru. Ta sigurnosna mjera je vise preventiva da ne bi netko pokusavao gluposti… 😉
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/483-09-PODR_rezultati_2008.doc
Rezultati poslovanja Grupe Podravka za 2008. godinu
Zabilježen najveći organski rast u posljednjih devet godina
• Prodaja Podravka marki iznosila je 2.456,7 milijuna kuna i veća je za 206,1 milijun kuna, te time zabilježila rast prodaje od 9%, što je najveći rast Podravka marki u posljednjih devet godina. Rast Podravka marki od 9% ostvaren je na tržištu Hrvatske i inozemnim tržištima
• Ukupna prodaje Grupe Podravka u 2008. iznosila je 3.660,0 milijuna kuna što je u odnosu na godinu prije rast od 7%
• Strateško poslovno područje (SPP) Prehrana i pića ostvarilo je rast prodaje od 4%, dok je SPP Farmaceutika poraslo za 19%
• Operativna dobit porasla je za 66,2 milijuna kuna i iznosi 158,5 milijuna kuna
• Neto dobit Grupe Podravka iznosila je 44,6 milijuna kuna što predstavlja značajan rast u odnosu na 2007. godinu
• Ukupne kapitalne investicije iznosile su 403 milijuna kuna
Nisu mi jasni ovako sjajni rezulatati u teškim recesijskim vremenima ?
Rezultati su to za 2008, tek se krajem godine počelo osjećati pogoršanje s financijskim sektorom. Svakako da će prehrani biti neusporedivo lakše nego automobilskoj branši i u 2009. Drago mi je da je Podravci na čelo stigao čovjek koji uvodi disciplinu – to je najbolje od svega.
Rezultati su to za 2008, tek se krajem godine počelo osjećati pogoršanje s financijskim sektorom. Svakako da će prehrani biti neusporedivo lakše nego automobilskoj branši i u 2009. Drago mi je da je Podravci na čelo stigao čovjek koji uvodi disciplinu – to je najbolje od svega.
Zašto je Šestak bolji od Mavrinca ?
Rezultati su to za 2008, tek se krajem godine počelo osjećati pogoršanje s financijskim sektorom. Svakako da će prehrani biti neusporedivo lakše nego automobilskoj branši i u 2009. Drago mi je da je Podravci na čelo stigao čovjek koji uvodi disciplinu – to je najbolje od svega.
Zašto je Šestak bolji od Mavrinca ?
[/quote]
zato što neće biti gori (moje mišljenje)
Da li netko može skinuti sa ZSE priopćenje NO -a Podravke od 02.04.2009. Nešto šteka, a baš me zanima njihovo izviješće
Da li netko može skinuti sa ZSE priopćenje NO -a Podravke od 02.04.2009. Nešto šteka, a baš me zanima njihovo izviješće
Kakvo priopćenje NO?, tamo je od 02.04.2009. samo ono priopćenje o sponzorstvu ATP-a u Umagu, u kojem se cijenjenim dioničarima priopćava da je strategija Podravke glede Studena vode poklanjati ju na turniru pa potom kasnije prodavati igračima i gledateljima ovog velebnog športskog doživljavaja koji će doma kao najbolje uspomene sa turnira ponijeti okus Studena vode i odmah pohrliti u obližnje super markete kupiti ju. Možda će prosječni dioničar naivno pomisliti da bi možda bilo efikasnije za ta sredstva zakupiti neku najmanju moguću policu u nekom najmanjem mogućem marketu u zemlji iz koje tenisač dolazi (jer ovako kada i sav oduševljen vodom iz Hrvatske pohrli u kupnju, problem je hoće li ju naći na polici svog omiljenog prodajnog mjesta), no očito da je sve lakše i jeftinije (pa i zadiviti posjetitelje turnira okusom vode) nego profitabilno držati vodu na policama Konzumu npr., to Uprava možda bolje zna od prosječnog malog dioničara.