PODR (Podravka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska PODR (Podravka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 06.05.2024. u 21:32
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
PODR
157,50
13.388
85
157,00
157,50
0,32%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Danijel Kocijan iz Podravke na čelu Hrvatskog poslovnog kluba u Crnoj Gori

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/danijel-kocijan-iz-podravke-na-celu-hrvatskog-poslovnog-kluba-u-crnoj-gori,39911.html


Danijel Kocijan iz Podravke na čelu Hrvatskog poslovnog kluba u Crnoj Gori

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/danijel-kocijan-iz-podravke-na-celu-hrvatskog-poslovnog-kluba-u-crnoj-gori,39911.html


Koliko to znači Podravci a koliko Kocijanu ?

"Šestak i Uprava Podravke zaključali se pred radnicima"

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=ef7266b9-458b-4c04-9f82-b537f3fcbff1

Izgleda da ce krenuti s otkazima i napokon poceti smanjivati troskove…

Pred lokalne izbore na kojima je kandidirano pola Podravkinih menadžera?

"Šestak i Uprava Podravke zaključali se pred radnicima"

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=ef7266b9-458b-4c04-9f82-b537f3fcbff1

Izgleda da ce krenuti s otkazima i napokon poceti smanjivati troskove…


Ako su se zaključali to može značiti da se boje nekoga ?

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/483-09-PODR_rezultati_2008.doc

Rezultati poslovanja Grupe Podravka za 2008. godinu

Zabilježen najveći organski rast u posljednjih devet godina

• Prodaja Podravka marki iznosila je 2.456,7 milijuna kuna i veća je za 206,1 milijun kuna, te time zabilježila rast prodaje od 9%, što je najveći rast Podravka marki u posljednjih devet godina. Rast Podravka marki od 9% ostvaren je na tržištu Hrvatske i inozemnim tržištima
• Ukupna prodaje Grupe Podravka u 2008. iznosila je 3.660,0 milijuna kuna što je u odnosu na godinu prije rast od 7%
• Strateško poslovno područje (SPP) Prehrana i pića ostvarilo je rast prodaje od 4%, dok je SPP Farmaceutika poraslo za 19%
• Operativna dobit porasla je za 66,2 milijuna kuna i iznosi 158,5 milijuna kuna
• Neto dobit Grupe Podravka iznosila je 44,6 milijuna kuna što predstavlja značajan rast u odnosu na 2007. godinu
• Ukupne kapitalne investicije iznosile su 403 milijuna kuna

marcello

UZLET
Podravka: Rast prodaje vlastitih marki najveći u 9 godina, dobit skočila 144%
Autor/izvor: SEEbiz
KOPRIVNICA – Neto dobit Grupe Podravka iznosila je 44,6 milijuna kuna odnosno čak 144 posto više u odnosu na 2007. godinu kad je dobit iznosila 18,3 milijuna kuna..
Prodaja Podravka marki iznosila je 2.456,7 milijuna kuna i veća je za 206,1 milijun kuna, te time zabilježila rast prodaje od 9%, što je najveći rast Podravka marki u posljednjih devet godina. Rast Podravka marki od 9% ostvaren je na tržištu Hrvatske i inozemnim tržištima.
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/prehrana/podravka-rast-prodaje-vlastitih-marki-najveci-u-9-godina%2c-dobit-skocila-144%25,41401.html

A koliko su rasle obveze? 😀 Koliko je duga vezano za stranu valutu…?

Koliko su sada obveze puta veće od EBIT?


"Šestak i Uprava Podravke zaključali se pred radnicima"

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=ef7266b9-458b-4c04-9f82-b537f3fcbff1

Izgleda da ce krenuti s otkazima i napokon poceti smanjivati troskove…


Ako su se zaključali to može značiti da se boje nekoga ?
[/quote]

Nije, obicaj je u vrijeme recesije pred krizu postroziti osiguranje zbog neminovnih otkaza koji ce prije ili kasnije uslijediti. Cista mjera predostroznosti da netko od ‘prolupalih’ radnika ne bi dosao nacugan s bombom u ruci traziti da ga slusaju kak je njemu tesko u zivotu. Stavlja se osiguranje najcesce izvana, rotirajuce smjene i redare pa tih par godina koliko djelis otkaze mozes raditi u miru. Ta sigurnosna mjera je vise preventiva da ne bi netko pokusavao gluposti… 😉

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/483-09-PODR_rezultati_2008.doc

Rezultati poslovanja Grupe Podravka za 2008. godinu

Zabilježen najveći organski rast u posljednjih devet godina

• Prodaja Podravka marki iznosila je 2.456,7 milijuna kuna i veća je za 206,1 milijun kuna, te time zabilježila rast prodaje od 9%, što je najveći rast Podravka marki u posljednjih devet godina. Rast Podravka marki od 9% ostvaren je na tržištu Hrvatske i inozemnim tržištima
• Ukupna prodaje Grupe Podravka u 2008. iznosila je 3.660,0 milijuna kuna što je u odnosu na godinu prije rast od 7%
• Strateško poslovno područje (SPP) Prehrana i pića ostvarilo je rast prodaje od 4%, dok je SPP Farmaceutika poraslo za 19%
• Operativna dobit porasla je za 66,2 milijuna kuna i iznosi 158,5 milijuna kuna
• Neto dobit Grupe Podravka iznosila je 44,6 milijuna kuna što predstavlja značajan rast u odnosu na 2007. godinu
• Ukupne kapitalne investicije iznosile su 403 milijuna kuna


Nisu mi jasni ovako sjajni rezulatati u teškim recesijskim vremenima ?

Rezultati su to za 2008, tek se krajem godine počelo osjećati pogoršanje s financijskim sektorom. Svakako da će prehrani biti neusporedivo lakše nego automobilskoj branši i u 2009. Drago mi je da je Podravci na čelo stigao čovjek koji uvodi disciplinu – to je najbolje od svega.


Rezultati su to za 2008, tek se krajem godine počelo osjećati pogoršanje s financijskim sektorom. Svakako da će prehrani biti neusporedivo lakše nego automobilskoj branši i u 2009. Drago mi je da je Podravci na čelo stigao čovjek koji uvodi disciplinu – to je najbolje od svega.

Zašto je Šestak bolji od Mavrinca ?



Rezultati su to za 2008, tek se krajem godine počelo osjećati pogoršanje s financijskim sektorom. Svakako da će prehrani biti neusporedivo lakše nego automobilskoj branši i u 2009. Drago mi je da je Podravci na čelo stigao čovjek koji uvodi disciplinu – to je najbolje od svega.

Zašto je Šestak bolji od Mavrinca ?
[/quote]
zato što neće biti gori (moje mišljenje)

Da li netko može skinuti sa ZSE priopćenje NO -a Podravke od 02.04.2009. Nešto šteka, a baš me zanima njihovo izviješće


Da li netko može skinuti sa ZSE priopćenje NO -a Podravke od 02.04.2009. Nešto šteka, a baš me zanima njihovo izviješće

Kakvo priopćenje NO?, tamo je od 02.04.2009. samo ono priopćenje o sponzorstvu ATP-a u Umagu, u kojem se cijenjenim dioničarima priopćava da je strategija Podravke glede Studena vode poklanjati ju na turniru pa potom kasnije prodavati igračima i gledateljima ovog velebnog športskog doživljavaja koji će doma kao najbolje uspomene sa turnira ponijeti okus Studena vode i odmah pohrliti u obližnje super markete kupiti ju. Možda će prosječni dioničar naivno pomisliti da bi možda bilo efikasnije za ta sredstva zakupiti neku najmanju moguću policu u nekom najmanjem mogućem marketu u zemlji iz koje tenisač dolazi (jer ovako kada i sav oduševljen vodom iz Hrvatske pohrli u kupnju, problem je hoće li ju naći na polici svog omiljenog prodajnog mjesta), no očito da je sve lakše i jeftinije (pa i zadiviti posjetitelje turnira okusom vode) nego profitabilno držati vodu na policama Konzumu npr., to Uprava možda bolje zna od prosječnog malog dioničara.

New Report

Close