cuvajte se firmi kojie kupuju druge firme .
a i ovako im likvidnost nije pozitivna ,
tu jedino mozete igrati na politicku likvidnost .
uff , nesto se kotrlja iza brda [thumbsup]
Heh evo i ja se jučer uvalja u dlkv sad ću i ja drukat da je to najbolja firma na svijetu pa i malo šire.
Ups evo i iveka u dlkv bit će para ko blata[lol]
Da, usao sam. Ne puno ali jesam. Ali ako je suditi po mojem zadnjem ulazu u VIRO od prije koji tjedan onda je R&B dok te nisu oglodali do kosti. [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
Svidja mi se kako je malo gore Valentine okarakterizirao ovaj moj ulazak. [lol] [lol] [lol] [lol]
Mačketina ušla u Dalekovod, bježi glavom bez obzira iz ove iznimno skupe dionice.
RIB na kvadrat[bye]
valentine: ” Mačketina ušla u Dalekovod, bježi glavom bez obzira iz ove iznimno skupe dionice. ” RIB na kvadrat[bye]
Briga tebe Sančo, kolko puta mjesečno kupiš DLKV, kad SDA koverte prodaš u stari papir, to je 1 dodatna dionica
[lol] [lol] [lol]
Uh… kakav “pozitivan pomak ”
tocno mi je isti k… jel dionica 700 ili 800 ili 850.. ne pratim skokove od 10% dok ne dodje na 1500
Uh… kakav “pozitivan pomak ” tocno mi je isti k… jel dionica 700 ili 800 ili 850.. ne pratim skokove od 10% dok ne dodje na 1500
Slično razmišljamo![rolleyes]
Kupnja naprosto podivljala!
POSLOVNI
HRVATSKI BREND UKUPNA VRIJEDNOST 10 VODEĆIH HRVATSKIH BRENDOVA, PO ISTRAŽIVANJU EUROBRANDA, 730 MILIJUNA EURA
Hrvatska u svijetu poznata po industrijskom brendu
Vlasta Kroflin-Fišer ističe kako se u priči o brendovima zaboravlja na tvrtke poput Dalekovoda
Nedavna izjava predsjednika Hrvatske gospodarske komore i predsjednika Uprave Kraša Nadana Vidoševića u kojoj kaže da u Hrvatskoj unatrag više od 15 godina nije proizveden nijedan svjetski brend, uzburkala je duhove.
Također, dodao je da u Hrvatskoj nema velikih razvojno-istraživačkih potencijala. Vlasta Kroflin-Fišer iz GfK smatra da je Vidošević djelomično u pravu, ali samo zbog toga što u Hrvatskoj ne postoji istraživanje koje bi potvrdilo ili opovrgnulo tu izjavu. Ona smatra da bi se sadržaj koji čini neki brend svjetskim trebao analizirati, a što još u Hrvatskoj nije učinjeno. Kroflin-Fišer napominje da se svi uvijek osvrću na robu široke potrošnje, ali da još nitko nije provjerio industrijske brendove koji su veoma uspješni na međunarodnom tržištu, kao što su Tesla ili Dalekovod.
Gledajte u dlkv sam uša “dugoročno” ali ako cijena sutra ili prekosutra prođe 900 kn prodajem ,skoro 20% u par dana više nego dobar posao.
Gledajte u dlkv sam uša “dugoročno” ali ako cijena sutra ili prekosutra prođe 900 kn prodajem ,skoro 20% u par dana više nego dobar posao.
jedan od najjačih postova ikad!
nikson:
”
Gledajte u dlkv sam uša “dugoročno” ali ako cijena sutra ili prekosutra prođe 900 kn prodajem ,skoro 20% u par dana više nego dobar posao.
”
jedan od najjačih postova ikad!
iskren…vjeruj kolega i mi bi, al mi smo ulazili kratkoročno na 1600 i 1400 tako da smo sad postali dugoročni…a ti nemoj prodavati i rušit cijenu..prodaj skupa s nama na 2000kn..i svi sretni…[thumbsup]